part12💚❤zawgyi

133 7 2
                                    

Ohm​ေပးတဲ့ သတၱိ​ေတြနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ mae ႐ွိရာ အခန္​းကို ​ဦးတည္​ၿပီး​ေလ်ွာက္​လာခဲ့တယ္​
သားတစ္​​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ mae ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ အားနာမိပါတယ္​​
"​ေဒါက္​...​ေဒါက္​....mae..သားဝင္​ခဲ့လို႔ရမလား.ဟင္​"

"ဝင္​ခဲ့​ေလ...သား"

အခန္​းထဲကို​ေရာက္​တယ္​ဆို ​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့ ျမင္​ကြင္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမ်က္​ရည္​လည္​​ေစပါတယ္​
ငိုထားလက္​စ မ်က္​ရည္​​ေတြ မ​ေျခာက္​​ေသးတဲ့မ်က္​ဝန္​း​ေတြနဲ႔
က​ေလးဖိနပ္​တရံကို ကိုင္​ၿပီး ၾကည္​့​ေနတဲ့ mae
Maeက ငို​ေနခဲ့တာတဲ့​ေလ......

"လာပါအံုးသားရယ္​....mae.သားကိုဖက္​ထားပါရ​ေစအံုးကြယ္​"

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...maeရယ္​...သား​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​"

"ဘာလို႔​ေတာင္​းပန္​​ေနရတာလဲ က​ေလးရယ္​...မ​​ေတာင္​းပန္​နဲ႔.လူဆိုတာအမွားလုပ္​မိမွသာ..​ေတာင္​းပန္​သင္​့တာ သားရဲ႕...maeသား​ေလးကဘာအမွားမွလုပ္​မထားပါဘူးကြယ္​...."

"သားက​ေလ...maeလိုခ်င္​တဲ့ .ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့ ​ေျမ​း.​ေလး​ေတြနဲ႔ မိသားစု​ေလးတစ္​စုကို ဖန္​တီးမ​ေပးႏိုင္​​ေတာ့လို႔...maeကို သားတ​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ nanon အားနာမိတယ္​ ...."
"သား..ohmကိုခ်စ္​တယ္​..mae...သူက..သားဘဝအတြက္​ ​ေပ်ာ္​ရႊင္မႈကို ​ေပးႏိုင္​တဲ့ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ အိမ္​​ေထာင္​ဖက္​​ေကာင္​းအျဖစ္​သတ္​မွတ္​ထားၿပီးၿပီ mae ရယ္​"
Maeရင္​ခြင္​ထဲမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ စကား​ေတြ​ေျပာရင္​းငို​ေနမိတယ္​....

"မငိုနဲ႔သား...maeကို​ေသခ်ာၾကည္​့....ဒီဖိနပ္​​ေလးကိုၾကည္​့စမ္​းသား.....အဲ့ဖိနပ္​​ေလးက သားပထမဆံုး ​လမ္​းစ​ေလ်ွာက္​တဲ့အခ်ိန္​က maeဝယ္​​ေပးခဲ့တာ...​ေျမႀကီး​ေပၚကို သား ​ေျခလွမ္​း​ေတြစ​ေတာ့မယ္​့အခ်ိန္​ကတည္​းက maeမွာအေတြးတစ္ခုပဲ​႐ွိခဲ့တာ ....maeရဲ႕သား​ေလးကို သားႀကိဳက္​တဲ့ အရာကိုပဲ လုပ္​ခြင္​့​ေရြးခ်ယ္​ခြင္​့ျပဳမယ္​ဆိုၿပီး ​ေတာ့​ေလ...အဲ့တာမလို႔.ဖိနပ္​က​ေလးဝယ္​တုန္​းက.ဖိနပ္​ဆိုင္​ကို သားကို ​ေခၚသြားၿပီး သား​ေလး ဆြဲယူခဲ့တဲ့ဖိနပ္​​ေလးကို maeက ဝယ္​ၿပီးစီး ​ေပးခဲ့တာ....."
"သားက​ေလ...maeကို ဘယ္​​ေတာ့မွစိတ္​မပ်က္​​ေစခဲ့ဘူး....က​ေလးဘဝတည္​းက..သားႀကိဳက္​လို႔လုပ္​ခဲ့တ​ဲ့အရာအားလံုးက..maeအတြက္​ဂုဏ္​ယူစရာ​ေတြခ်ည္​းပဲ...သား​ေလးက​ေလ maeအတြက္​အဖိုးမျဖတ္​ႏိုင္​တဲ့ ရတနာ​ေလးပါကြယ္​...."
"အခုလည္​း...maeက ​ေျမး​ေတြ​ေခြၽးမ​ေတြနဲ႔ ​​ေနခ်င္​တယ္​လို႔မ်ား​ေျပာဖူးလို႔လားသားရယ္​..ဟင္​..သားမက္​ျဖစ္​ျဖစ္​ ​ေခြၽးမျဖစ္​ျဖစ္​..maeသား​ေလးရဲ႕​ေရြးခ်ယ္​မႈက ဘယ္​​​ေတာ့မွ မမွားဘူးဆိုတာ..maeယံုၾကည္​ၿပီးသား..​ေျမး​ေတြနဲ႔မ​ေနရလည္​း..သာျဖစ္​လဲကြယ္​...သားohmနဲ႔nanon​ေလးက.maeရဲ႕ အျမဲတမ္​းအတြက္​ က​ေလး​ေလး​ေတြပဲ..."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Where stories live. Discover now