part19💚❤zawgyi

92 6 6
                                    

Nanon တို႔ ကမ္​း​ေျခက ျပန္​​ေရာက္​တယ္​ဆို သိပ္​မၾကာဘူး...စာ​ေမးပြဲ ကိစၥ​ေတြနဲ႔ အလုပ္​ရ​ႈပ္​​ေနခဲ့တယ္​
စာ​ေမးပြဲ ​ေျဖၿပီး ​uni​ေတြ ပိတ္​တဲ့ အခ်ိန္​​ေရာက္​​ေတာ့...ohm ပါးပါးက က်န္​းမာ​ေရး မ​ေကာင္​းလို႔ CEO​ေနရာ မွာတာဝန္​ယူ​ေပးဖို႔ ဦး​ေလးက ohmကို ​ေျပာတယ္​​​ေလ
ဒါက သားတ​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ ohmလုပ္​သင့္​တဲ့ အရာပဲမလား....
​​ohm မားမားက လည္​း ဦး​ေလးကို ျပဳစုဖို႔ ခ်င္​းမိုင္​က​ေန Bangkok ကို ျပန္​လာခဲ့တယ္​
အခုဆို ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေကာင္​​ေလးက ကုမၸဏီ တခု ရဲ႕ CEOႀကီး ​ေတာင္​ ျဖစ္​​ေနၿပီ​....
​​uni က​ေတာ့ ohmက အလုပ္​တစ္​ဖက္​နဲ႔ တက္​​ေနရတယ္​​ေလ...
​uni တက္​တဲ့ အခ်ိန္​ဆို မန္​​ေနဂ်ာနဲ႔ အလုပ္​ ကိစၥ​ေတြကိုခဏ လႊဲထားရတယ္​.......
တခါတ​ေလ ညဘက္​​ေတြ ​မအိပ္​ရတဲ့ အထိ​ေတာင္​ အလုပ္​​ေတြ မ်ား​လြန္​းလို႔ ohmကို ကြၽန္​​ေတာ္​ သနားမိတယ္​.....
အဲ့လိုနဲ႔ ​အလုပ္​​ေတြကို အ​ေျပးအလႊားလုပ္​ရင္​းနဲ႔ပဲ..တ​ေန႔ၿပီးတ​ေန႔ အခ်ိန္​​ေတြ ကုန္​တာ အရမ္​းကို ျမန္​လြန္​းတယ္​...
ဘာလိုလိုနဲ႔ ဒီ​ေန႔ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​့ အသက္​ ၁၉ႏွစ္​ျပည္​့ၿပီ....

"Ai'ohm...ဒီ​ေန႔​ေလ..nanon...အိမ္​ျပန္​ခ်င္​လို႔...."
"ဒီ​ေန႔က ရံုးပိတ္​ရက္​ဆို​ေတာ့ ..မင္​းအားတယ္​မလား....အိမ္​ကို လိုက္​ခဲ့​ေလ...​ေနာ္​"

"ဒီ​ေန႔က nonရဲ႕ ​ေမြး​ေန႔​ေလ..အဲ့​ေတာ့...ohmက ႐ုပ္​႐ွင္​ သြားၾကည္​့ဖို႔ စိတ္​ကူးထားတာ"
"အိမ္​ျပန္​မယ္​ဆိုလည္​း nonသ​ေဘာ​ေလ...မားတို႔နဲ႔ ​ေမြး​ေန႔ပြဲ အတူ က်င္​းပ​ၾကမယ္​​.... "

"အဲ့တာဆို ...ဒီလို လုပ္​....
Nanonတို႔ အခု ႐ုပ္​႐ွင္​ သြားၾကည္​့မယ္​...ည​ေရာက္​မွ..အိမ္​ျပန္​မယ္​...maeကို ph လွမ္​းဆက္​လိုက္​မယ္​​ေလ... "

"Ka...nonသ​ေဘာပါဗ်ာ...​ေမြး​ေန႔႐ွင္​​ေလး..စိတ္​တိုင္​က်သာလုပ္​ဗ်......."

"အဲတာဆို...မင္​း​ေရခ်ိဳးထားလိုက္​...ငါ​ေအာက္​ခဏဆင္​း ၿပီး အမိႈက္​​ေတြ သြားပစ္​လိုက္​အံုးမယ္​...."

"Ommပါ ဂ႐ုစိုက္​သြားအံုး....."

"Omm"

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin