part15💚❤unicode

252 19 2
                                    

Non အခုလိုဖြစ်​ရတာ တစုံတ​ယောက်​ကြောင့်​ဆိုတာ ကျိန်း​သေ​နေပြီ..ဒီ​ဆေး​တွေကို ရည်​ရွယ်​ချက်​ရှိရှိနဲ့ တ​ယောက်​ယောက်​က လဲ လိုက်​တာဖြစ်​မယ်​
Pond ဆိုတဲ့ လူများလား
ဘယ်​သူပဲဖြစ်​ဖြစ်​...ကျွန်​တော့်​ကောင်​လေးကို ထိခိုက်​အောင်​..လုပ်​ခွင့်​မပြုနိုင်​ဘူး

"Ohm...ငါ​မေး​နေတာကြားလား...မင်းဘာ​ပြောလိုက်​တာလဲလို့"

"ဘာမှ မဟုတ်​ဘူး non....ဘာမှမ​ပြောဘူး...မင်းနားကြားမှားတာ"

"အင်းပါ...အဲ့တာဆို​ဆေးသွားလဲ လိုက်​အုန်းမယ်​....မင်းဒီမှာ​နေခဲ့အုန်း"

"Nongက...nanonနဲ့ဘာ​တော်​တာလဲ...အရင်​ကဆို nanon တ​ယောက်​ထဲ​ဆေးခန်းလာပြ​တော့...အကိုက မိသားစုဝင်တေ​ယာက်ေ​ယာက်ကိုေ​ခ်ါလာဖို့ ခဏခဏ​ပြောတယ်​...တခါမှ​ခေါ်မလာဘူး...nongက ပထမဦးဆုံးပဲ......"

"ကျွန်​တော်​က nanon​ချစ်​သူပါ..."
"သူက အရမ်းလျှို့ဝှက်​တတ်​တာ​လေ..ohm​တောင်​သိတာ မကြာ​သေးဘူး...
ဒါနဲ့...nanon အ​ခြေအ​နေက အရမ်းစိုးရိမ်​ရလား doctor..."

"စိတ်​နဲ့ ဆိုင်​တာဆို​တော့...စိတ်​ကို အ​ကောင်းဆုံး ပြုပြင်​နိုင်​ရင်​ရပါတယ်​...nanonရဲ့​ရောဂါလက္ခဏာက​သူ​ပြောပုံအရဆို အိမ်​မက်​ဆိုး​တွေ ခဏခဏ မက်​တတ်​တာ...ပြီး​တော့ အဲ့အိမ်​မက်​တွေက​နေ လွတ်​ဖို့ သူ့ကိုသူဒဏ်​ရာ ရ​အောင်​လုပ်​တဲ့ အဆင့်​ထိ ပါဖြစ်​ခဲ့တာ​လေ ....
အရင်​က ဘာ​တွေပဲ ဖြစ်​ခဲ့ ဖြစ်​ခဲ့ အခုအဲ့လိုထပ်​မဖြစ်​အောင်​ဂရုစိုက်​ပေးပါ....ထပ်​ပြီး စိတ်​ပိုင်းဆိုင်​ရာ ထိခိုက်​မှု​တွေ ကြုံရရင်​တော့ အ​ခြေအ​နေက စိုးရိမ်​စရာရှိတယ်​nong"

"ဟုတ်​ကဲ့ပါ...ကျွန်​တော်​သူ့ကို အ​ကောင်းဆုံး​စောင့်​ရှောက်​မှာပါ"
"Doctor ကို ohmတခု​လောက်​မေးလို့ရမလား"

"​မေး​လေnong"

"Nanon နာမည်​နဲ့ တ​ယောက်​ယောက်​က လာ​မေးတာတို့ ဘာတို့ရှိ​သေးလား doctor...."

"အဲ့လို​တော့ မရှိဘူး.nong.....လာ​မေးခဲ့ရင်​လဲ အကိုတို့က​ပြောပြလို့မရဘူး​လေ ဒါ လူနာ​အ​ပေါ်​စောင့်​ထိန်းရမဲ့ စည်း ဆိုလည်းမမှားဘူး"

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن