part14💚❤zawgyi

104 7 2
                                    

မ်က္​လံုးဖြင္​့လိုက္​တယ္​ဆို ျမင္​လိုက္​ရတာက အျဖဴ​ေရာင္​မ်က္​ႏွာၾကက္​ တခု
ငါ ဘယ္​ကို ​ေရာက္​​ေနတာလဲ...
ႏွာ​ေခါင္​းထဲကို ဝင္​​ေရာက္​လာတဲ့ ​ေဆးနံ႔စူးစူး​ေတြ​ေၾကာင္​့ သိလိုက္​ရတာက
ဒါ...ဒါ..​ေဆးရံုပဲ
"က်စ္​..​ေခါင္​း​ေတြ ကိုက္​လိုက္​တာ"

"P သတိရလာၿပီလား...​ေနရတာ ဘယ္​လို​ေနလဲဟင္​...ဘယ္​​ေနရာကနာ​ေန​ေသးလဲ...nonnie ဆရာဝန္​သြား​ေခၚလိုက္​မယ္​....."

"Nonnie.... ဒီကို P ဘာျဖစ္​လို႔​ေရာက္​လာတာလဲ...."

"မ​ေန႔က ဘာ​ေတြ ျဖစ္​ခဲ့ လဲ p မမွတ္​မိဘူးလား ဟင္​....
မ​ေန႔က p ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲမွာ ​ေမ့လဲ ​ေနလို႔ ကိုႀကီး ohm​ေခၚလာတာ...nonnieလည္​းဒီ​ေလာက္​ပဲသိတယ္​...ကိုႀကီးohmက ဘာမွမ​ေျပာျပဘူး..."

"အခု ohm​ေရာ..ဘယ္​မွာလဲ"

"မ​နက္​က ကိုႀကီး ​ေဆးရံု​ေရာက္​​ေတာ့ ဆရာဝန္​က ​ကိုႀကီး ohmကို​ေခၚ​ေတြ႔တယ္​....အဲ့က ၿပန္​လာကတည္​းက ကိုႀကီး ohmက အခုခ်ိန္​အထိ ဘာမွလည္​း မစားဘူး...p လက္​ကို ကိုင္​ၿပီး ငိုပဲ ငို​ေနတာ..nonnie​ေမး​ေတာ့လည္​း..ဘာမွျပန္​မ​ေျဖဘူး...p အခုလိုျဖစ္​ရတာသူ႔​ေၾကာင္​့ပါဆိုၿပီးပဲ ​ေျပာ​ေနတာ....ခုနက ​ငိုရင္​း ​ေမ့လဲ သြားလို႔ p ရဲ႕ ဟို ဘက္​အခန္​းမွာ ​ေဆးသြင္​းထားရတယ္​....."

"P ဒီလို ျဖစ္​တာသူ႔​ေၾကာင္​့မဟုတ္​ပါဘူး..nonnieရယ္​"
ဒီအ႐ူး​ေလးက​ေတာ့ကြာ....
"P... ohmဆီ သြားလိုက္​အံုးမယ္​...nonnie အိမ္​ျပန္​လုိက္​​ေတာ့​ေလ...mae ကို​ေရာ ဘယ္​လို​ေျပာထားတာလဲ"

"P​ေဆးရံုလာတဲ့ အခ်ိန္​တုန္​းက အိမ္​မွာ maeမ႐ွိဘူ​း​ေလ...​​ေန႔လည္​​ေလာက္​​ေရာက္​​ေတာ့ ph ဆက္​တယ္​...ကိုႀကီး ohmကp ကို သူ႔အိမ္​မွာ ဆိုၿပီး လိမ္​ထားတယ္​..nonnieက​ေတာ့ သူငယ္​ခ်င္​းဆီမွာ ဆိုၿပီး ph ဆက္​​ေျပာထားတယ္​"

"အာ့ဆို အခု ည​ေန​ေစာင္​း​ေနၿပီ​ေလ..maeစိတ္​ပူ​ေနမွာ​ေပါ့..အိမ္​ျပန္​လိုက္​​ေတာ့.."

"ျဖစ္​ပါ့မလား...ႏွစ္​​​ေယာက္​လံုးက လူနာျဖစ္​​ေနတာ​ေလ..."

"ရပါတယ္​..nonnie​ေလးရယ္​..p အခု သက္​သာ​ေနၿပီပဲဟာ...ျပန္​လိုက္​​ေတာ့​ေနာ္​...ohmကိုလည္​း p ျပဳစု​ေပးလို႔ရတယ္​...maeစိတ္​ပူ​ေနမွာစိုးလို႔ပါ...."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Where stories live. Discover now