part17💚❤unicode

241 23 2
                                    

"ဘယ်​လို..ဘယ်​လို....
ငါတို့သားက...ohmနဲ့ ချစ်​သူ​တွေ ဖြစ်​နေတယ်ေ​ပါ့​လေ....."

"ဟုတ်​တယ်​လေ...အဲ့​တော့ khunက ဘာဖြစ်​ချင်​လို့လဲ...
သ​ဘောမတူဘူးလို့​တော့ မ​ပြောနဲ့...ကျွန်​မနဲ့...ohmမားမားနဲ့ အကုန်​စီစဉ်​ပြီးပြီ..သားတို့အတူတူ​နေပြီး​ကျောင်းတက်​ဖို့ တိုက်​ခန်းလည်း ဝယ်​ပေးထားတယ်​...​ဘွဲ့ယူပြီးရင်​လက်​ထပ်​ပေးမှာ...."

"Khun Ning.....မင်းကွာ...မင်း
............အဲ့လို သတင်း​ကောင်းမျိုးကို....khunကို ဘာလို့ ချက်​ချင်းအသိမ​ပေးရတာလဲ.....ohmနဲ့ဆို သ​ဘောမတူစရာအ​ကြောင်း ဘာမှမရှိဘူး......."

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

"Ohm... ခွန်ေ​ဖာ က ငါတို့ကို သ​ဘောတူပါ့မလားကွာ...
ခုလည်း maeနဲ့ ဘာ​တွေ​ပြော​နေလဲ မသိဘူး"

"စိတ်​အေး​အေးထား non...ဘာ​တွေပဲ ဖြစ်​လာလာ...ohmက မင်း​ရှေ့မှာ အမြဲရှိ​နေမှာ...ပါးက သ​ဘောမတူခဲ့ရင်​လည်း ..ohmက ပါးသ​ဘောတူလာတဲ့အထိ..ကြိုးစားမယ်​...​
​နောက်​ဆုံးကွာ..ဒူး​ထောက်​ပြီး​တောင်းပန်​ရပါ​စေ...ohmက​တောင်းပန်​မှာ..."

"Ommm....ငါ့​ကောင်​လေးကို ယုံတယ်​...
ဒါ​ပေမယ့်​...မင်းကို khun fau က ဒူး​ထောက်​ခိုင်းခဲ့ရင်​..ငါပါလိုက်​ပြီး ဒူး​ထောက်​မှာ....."

"အမယ်​လေး..ဒီက​လေးနှစ်​ယောက်​ဘာ​တွေ ဒူး​ထောက်​နေကြတာလဲ....မင်းတို့ ခွန်​ဖော​ခေါ်​နေတယ်​...သွားလိုက်​ကြအုံး"

"ဟုတ်​..မား"

"​ခွန်​ဖော....."

"ခွန်​ဖောမ​နေနဲ့...လာပါအုံး korapatရဲ့....မင်းက အ​ဖေကို အလုပ်​က ပြန်​လာ လာချင်းဒီလို​ကျေးဇူးဆပ်​လိုက်​တာ​ပေါ့​လေ...ငါ..ဘယ်​လိုခံစား​နေရလဲ မင်းသိလား .."

"သား..​တောင်းပန်းပါတယ်​..ခွန်​ဖောရယ်​..သား​လေ.."

"Nanonကို မဆူပါနဲ့ ပါးရယ်​..ohm​တောင်းပန်​ပါတယ်​နော်​...
ပါး ဖြစ်​စေချင်​တာကို​ပြောပါ...ohmမှာ..ပါးမကြိုက်​တဲ့ အချက်​တွေ ရှိရင်​လည်း..​ပြောပါ...ohmအတတ်​နိုင်​ဆုံး ကြိုးစားပြီးပြုပြင်​ပါမယ်​..​ပြီးရင်​တော့..ohmတို့ကိုသ​ဘောတူ​ပေးပါ...."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin