part19💚❤unicode

295 26 4
                                    

Nanon တို့ ကမ်း​ခြေက ပြန်​ရောက်​တယ်​ဆို သိပ်​မကြာဘူး...စာ​မေးပွဲ ကိစ္စ​တွေနဲ့ အလုပ်​ရှုပ်​နေခဲ့တယ်​
စာ​မေးပွဲ​ဖြေပြီး​uni​တွေ ပိတ်​တဲ့ အချိန်​ရောက်​တော့...ohm ပါးပါးက ကျန်းမာ​ရေး မ​ကောင်းလို့  CEO​နေရာ မှာတာဝန်​ယူ​ပေးဖို့ ဦး​လေးက ohmကို​ပြောတယ်​လေ
ဒါက သားတ​ယောက်​အ​နေနဲ့ ohmလုပ်​သင့်​တဲ့ အရာပဲမလား....
​ohm မားမားက လည်း ဦး​လေးကို ပြုစုဖို့ ချင်းမိုင်​က​နေ Bangkok ကို ပြန်​လာခဲ့တယ်​
အခုဆို ကျွန်​တော့်​ကောင်​လေးက ကုမ္ပဏီ တခု ရဲ့ CEOကြီး​တောင်​ဖြစ်​နေပြီ​....
​uni က​တော့ ohmက အလုပ်​တစ်​ဖက်​နဲ့ တက်​နေရတယ်​လေ...
​uni တက်​တဲ့ အချိန်​ဆို မန်​နေဂျာနဲ့ အလုပ်​ကိစ္စ​တွေကိုခဏ လွှဲထားရတယ်​.......
တခါတ​လေ ညဘက်​တွေ​မအိပ်​ရတဲ့ အထိ​တောင်​အလုပ်​တွေ များ​လွန်းလို့ ohmကို ကျွန်​တော်​သနားမိတယ်​.....
အဲ့လိုနဲ့​အလုပ်​တွေကို အ​ပြေးအလွှားလုပ်​ရင်းနဲ့ပဲ..တ​နေ့ပြီးတ​နေ့ အချိန်​တွေ ကုန်​တာ အရမ်းကို မြန်​လွန်းတယ်​...
ဘာလိုလိုနဲ့ ဒီ​နေ့ဆို ကျွန်​တော့်​အသက်​၁၉နှစ်​ပြည့်​ပြီ....

"Ai'ohm...ဒီ​နေ့​လေ..nanon...အိမ်​ပြန်​ချင်​လို့...."
"ဒီ​နေ့က ရုံးပိတ်​ရက်​ဆို​တော့ ..မင်းအားတယ်​မလား....အိမ်​ကို လိုက်​ခဲ့​လေ...​နော်​"

"ဒီ​နေ့က nonရဲ့​မွေး​နေ့​လေ..အဲ့​တော့...ohmက ရုပ်​ရှင်​သွားကြည့်​ဖို့ စိတ်​ကူးထားတာ"
"အိမ်​ပြန်​မယ်​ဆိုလည်း nonသ​ဘော​လေ...မားတို့နဲ့​မွေး​နေ့ပွဲ အတူ ကျင်းပ​ကြမယ်​.... "

"အဲ့တာဆို ...ဒီလို လုပ်​....
Nanonတို့ အခု ရုပ်​ရှင်​သွားကြည့်​မယ်​...ည​ရောက်​မှ..အိမ်​ပြန်​မယ်​...maeကို ph လှမ်းဆက်​လိုက်​မယ်​လေ... "

"Ka...nonသ​ဘောပါဗျာ...​မွေး​နေ့ရှင်​လေး..စိတ်​တိုင်​ကျသာလုပ်​ဗျ......."

"အဲတာဆို...မင်း​ရေချိုးထားလိုက်​...ငါ​အောက်​ခဏဆင်း ပြီး အမှိုက်​တွေ သွားပစ်​လိုက်​အုံးမယ်​...."

"Ommပါ ဂရုစိုက်​သွားအုံး....."

"Omm"

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤

"အကို...ကျွန်​တော့်​ကို မှတ်​မိလား"

အမှိုက်​ပစ်​နေတဲ့ အချိန်​ရုတ်​တရက်​ထွက်​လာတဲ့ အသံ​ကြောင့်​ကျွန်​တော်​လှည့်​ကြည့်​လိုက်​တော့.....
"မင်းက....doctor ရဲ့ ချစ်​သူ မဟုတ်​လား...."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Where stories live. Discover now