part17💚❤zawgyi

111 8 2
                                    

"ဘယ္​လို..ဘယ္​လို....
ငါတို႔သားက...ohmနဲ႔ ခ်စ္​သူ​ေတြ ျဖစ္​​ေနတယ္​ေ​ပါ့​ေလ....."

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ...အဲ့​ေတာ့ khunက ဘာျဖစ္​ခ်င္​လို႔လဲ...
သ​ေဘာမတူဘူးလို႔​ေတာ့ မ​ေျပာနဲ႔...ကြၽန္​မနဲ႔...ohmမားမားနဲ႔ အကုန္​စီစဥ္​ၿပီးၿပီ..သားတို႔အတူတူ​ေနၿပီး ​ေက်ာင္​းတက္​ဖို႔ တိုက္​ခန္​းလည္​း ဝယ္​​ေပးထားတယ္​...​ဘြဲ႔ယူၿပီးရင္​ လက္​ထပ္​​ေပးမွာ...."

"Khun Ning.....မင္​းကြာ...မင္​း
............အဲ့လို သတင္​း​ေကာင္​းမ်ိဳးကို....khunကို ဘာလို႔ ခ်က္​ခ်င္​းအသိမ​ေပးရတာလဲ.....ohmနဲ႔ဆို သ​ေဘာမတူစရာအ​ေၾကာင္​း ဘာမွမ႐ွိဘူး......."

💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚

"Ohm... ခြန္​ေ​ဖာ က ငါတို႔ကို သ​ေဘာတူပါ့မလားကြာ...
ခုလည္​း maeနဲ႔ ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနလဲ မသိဘူး"

"စိတ္​​ေအး​ေအးထား non...ဘာ​ေတြပဲ ျဖစ္​လာလာ...ohmက မင္​း​ေ႐ွ႕မွာ အျမဲ႐ွိ​ေနမွာ...ပါးက သ​ေဘာမတူခဲ့ရင္​လည္​း ..ohmက ပါးသ​ေဘာတူလာတဲ့အထိ..ႀကိဳးစားမယ္​...​
​ေနာက္​ဆံုးကြာ..ဒူး​ေထာက္​ၿပီး ​ေတာင္​းပန္​ရပါ​ေစ...ohmက​ေတာင္​းပန္​မွာ..."

"Ommm....ငါ့​ေကာင္​​ေလးကို ယံုတယ္​...
ဒါ​ေပမယ္​့​...မင္​းကို khun fau က ဒူး​ေထာက္​ခိုင္​းခဲ့ရင္​..ငါပါလိုက္​ၿပီး ဒူး​ေထာက္​မွာ....."

"အမယ္​​ေလး..ဒီက​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ ဘာ​ေတြ ဒူး​ေထာက္​​ေနၾကတာလဲ....မင္​းတို႔ ခြန္​​ေဖာ ​ေခၚ​ေနတယ္​...သြားလိုက္​ၾကအံုး"

"ဟုတ္​..မား"

"​ခြန္​​ေဖာ....."

"ခြန္​​ေဖာမ​ေနနဲ႔...လာပါအံုး korapatရဲ႕....မင္​းက အ​ေဖကို အလုပ္​က ျပန္​လာ လာခ်င္​းဒီလို ​ေက်းဇူးဆပ္​လိုက္​တာ​ေပါ့​ေလ...ငါ..ဘယ္​လိုခံစား​ေနရလဲ မင္​းသိလား .."

"သား..​ေတာင္​းပန္​းပါတယ္​..ခြန္​​ေဖာရယ္​..သား​ေလ.."

"Nanonကို မဆူပါနဲ႔ ပါးရယ္​..ohm​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​...
ပါး ျဖစ္​​ေစခ်င္​တာကို ​ေျပာပါ...ohmမွာ..ပါးမႀကိဳက္​တဲ့ အခ်က္​​ေတြ ႐ွိရင္​လည္​း..​ေျပာပါ...ohmအတတ္​ႏိုင္​ဆံုး ႀကိဳးစားၿပီးျပဳျပင္​ပါမယ္​..​ၿပီးရင္​​ေတာ့..ohmတို႔ကိုသ​ေဘာတူ​ေပးပါ...."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon