part13💚❤unicode

270 28 4
                                    

"အာ့....Ai'ohm.."
ခါး​အောက်​ပိုင်းတစ်​နေရာက နာကျင်​မှုနဲ့အတူ နိုးထလာတဲ့ မနက်​ခင်းမှာ ပထမဆုံးသတိရမိတာက​ohmကိုပါ....
"နာလိုက်​တာ....တစ်​ကိုယ်​လုံးကို ကိုင်​ရိုက်​ထားသလိုပဲ..ကျစ်​.."

​မျက်​လုံးမဖွင့်​သေးဘဲ အရမ်းနာကျင်​နေတဲ့ မျက်​နှာ​လေးနဲ့ စကား​တွေ​ပြောပြီးနိုးလာတဲ့ ကျွန်​တော့်​ရဲ့ ချစ်​ရသူ
မင်းဒီလို​တွေ ဖြစ်​မယ်​မှန်းသိရင်​ohmဆန္ဒ​တွေကို ထိန်းခဲ့ပါတယ်​nonရယ်​......
ဒါက ကျွန်​တော့်​တို့နှစ်​ယောက်​လုံးရဲ့ ပထမဆုံး​ပဲ​လေ...သူအရမ်းနာ​နေမှာ
"​တောင်းပန်​ပါတယ်​nonရယ်​...ohm တကယ်​တောင်းပန်​ပါတယ်​နော်​....ညက ohm အဲ့လို မလုပ်​ခဲ့သင့်​ဘူး....မင်းအရမ်းနာ​နေလားဟင်​"

"အာ....လန့်​လိုက်​တာ...မင်းဘယ်​အချိန်​ထဲက နိုး​နေတာလဲ...မျက်​လုံး​တွေကလည်း pandaလိုဖြစ်​နေပြီ.တညလုံးငါ့ကို ထိုင်​ကြည့်​နေတာ​တော့ မဟုတ်​ဘူးမလား"

"အင်း...ohmတညလုံး မင်းကို ထိုင်​ကြည့်​နေတာ....မင်းတခုခုဖြစ်​သွားမှာစိုးလို့.....ဟင့်​...အင့်​..​ထပ်​ပြီး​တောင်းပန်​ပါတယ်​နော်​...ohm​ကြောင့်​မင်းအခု အရမ်းနာကျင်​နေရပြီ ...အင့်​.."

"ဖြစ်​ရ​လေ Ai'ohmရာ..နာ​နေတဲ့ငါက မငိုရဘူး....က​လေး​လေးကျ​နေတာပဲကွာ...."
"မင်း အပြစ်​မဟုတ်​ဘူး​လေ...မ​တောင်းပန်​နဲ့..ငိုလည်းမငိုနဲ့..."
မျက်​နှာကြီး​အောက်​ချပြီး ငို​နေတဲ့က​လေးကြီးကို နာ​နေတဲ့ကျွန်​တော်​က ပြန်​ချော့ရ​တော့မယ်​ထင်တယ်​
"Nonကို​သေချာကြည့်​ohm..ညက ဖြစ်​ခဲ့တာ​တွေက မင်းတစ်​ယောက်​ထဲက တစ်​ဖက်​သတ်​ကြီး အနိုင်​ကျင့်​ခဲ့တာမှမဟုတ်​တာကွာ...nanonတို့နှစ်​ယောက်​လုံးရဲ့ဆန္ဒအရ ဖြစ်​သွားတာ​လေ..."
"ပြီး​တော့ လူဆိုတာ ကိုချစ်​ရတဲ့လူကို ပိုင်​ဆိုင်​ချင်​တာ သဘာဝပဲ​လေ.."
"..nanonကလည်း မင်းဖြစ်​နေလို့.... မင်းမလို့...ပိုင်​ဆိုင်​ခွင့်​ပြုလိုက်​သလို..ohmကလည်း nanonဖြစ်​နေလို့ ပိုင်​ဆိုင်​ချင်​ခဲ့တယ်​ဆိုတာ သိတာမလို့...စိတ်​မ​ကောင်းဖြစ်​မ​နေနဲ့​တော့​....nanonနာ​နေ​တော့လည်း မင်းက ဘယ်​နေရာရာသွားသွား...ကုန်းပိုးပြီးသွား​ပေါ့ကွာ..​na.."

ပါးခ်ိဳင္​့​ေလးက ohmအပိုင္​💚❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin