Unhappy ending

253 10 12
                                    


Άνοιξα τα μάτια μου και κατάλαβα πως ο Draco δεν ήταν δίπλα μου. Σηκώθηκα, ντύθηκα και βγήκα από το δωμάτιο. Πήγα στην τραπεζαρία και είδα την Pansy να με κοιτάει λίγο ανήσυχη.

- Y/n...

- Έγινε κάτι? την ρώτησα φανερά προβληματισμένη με την έκφραση της.

- Ο Draco... μας είπε τι έγινε και μας ανακοίνωσε επίσης πως... βρήκε κοπέλα..

- Τι...? είπα ενώ είχα βουρκώσει. Γύρισα το κεφάλι μου για να φύγω και τον είδα στην άκρη της αίθουσας να φιλιέται με την πουτάνα την Astoria. 

Έτρεξα για να βγω από την αίθουσα και να πάω να κλάψω με την ησυχία μου όμως έπεσα πάνω σε κάποιον. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα τον Harry.

- Είσαι καλά? με ρώτησε.

Δεν μίλησα, απλά έφυγα τρέχοντας. Έφτασα επιτέλους στο μπάνιο και κλείστηκα μέσα σε μία τουαλέτα και έκλαιγα τόσο δυνατά που δεν είχα κλάψει ούτε ενώ έβλεπα τη μητέρα μου να πεθαίνει. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και ήταν ο Harry, ο Ron και η Hermione. Με ρώτησαν τι έγινε και τους τα είπα όλα με κάθε λεπτομέρεια. Με πήραν αγκαλιά και με καθησύχασαν.


Ένας μήνας αργότερα

Έχω αφήσει πίσω μου όσα έγιναν με τον Draco επειδή με σκοτώνει η σκέψη πως με χρησιμοποίησε. Είναι μαλάκας αλλά έχω ακόμα συναισθήματα. Ευτυχώς τα παιδιά με βοηθάνε να ξεπεράσω όλα όσα έγιναν. Όσο για τη παλιά μου παρέα, δεν μιλάμε πλέον... ούτε με τον Theo, ούτε με τον Blaise ούτε καν με τη Pansy. Δεν τσακωθήκαμε ποτέ, απλά μου θυμίζουν όλα τα όμορφα πράγματα που έχω περάσει με τον ηλίθιο. Έτσι και αλλιώς δεν τους ενόχλησε ιδιαίτερα που έφυγα. 

DRACO POV

Δεν αντέχω άλλο μακριά της! Την αγαπάω ρε φίλε! Αλλά δεν γίνεται να μάθει την αλήθεια... θα καταρρεύσει. Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά έχω και την Pansy πάνω από το κεφάλι μου όλη μέρα.

- ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ!! ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΤΕΣ ΕΣΥ!!

- Pansy σου εξήγησα-

- ΠΗΓΑΙΝΕ ΖΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!! ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ?! ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ!!

-....

Βγήκε από δωμάτιο κοπανώντας την πόρτα πίσω της. Κάθε μέρα μου τα λέει αυτά και έχει δίκιο. Είναι χάλια όλον αυτόν τον μήνα... δεν μιλάω καν για τον Theo ο οποίος έχει να μου μιλήσει από το yull ball... το πήρα όμως απόφαση, θα της μιλήσω σήμερα! Είναι το τελευταίο αγώνισμα και θα της τα εξηγήσω όλα...

Skip 3 ώρες

Ο αγώνας ξεκινάει σε λίγο και ετοιμάζομαι με τη Hermione. Εγώ θα φορέσω αυτό:

Πήγαμε προς το στάδιο και ευχηθήκαμε στον Harry καλή τύχη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήγαμε προς το στάδιο και ευχηθήκαμε στον Harry καλή τύχη. Καθίσαμε και μετά από λίγο ήρθε και κάθισε μπροστά μου ο ηλίθιος. Με κοιτούσε πού και πού αλλά προσπαθούσα να μη δώσω σημασία. Κάποια στιγμή, ήρθε κοντά μου και μου μίλησε για πρώτη φορά μετά από έναν μήνα.

- Μπορούμε να μιλήσουμε μετά σε παρακαλώ?

- Όχι Dr- ... Malfoy.

- Μην με λες έτσι με ξέρεις καλύτερα από τον καθένα, σε παρακαλώ..

Δεν πρόλαβα να απαντήσω και είδα τον Harry να εμφανίζεται. Άρχισα να χειροκροτώ και να φωνάζω αλλά παρατήρησα μια αναστάτωση  και πλησίασα να δω τι έγινε. Ενώ κατέβαινα τις σκάλες με σταμάτησε ο Draco. 

- Y/n σε παρακαλώ μην πας εκεί. είπε ενώ η φωνή του ήταν ταραγμένη.

- Γιατί τι έγινε? τον ρώτησα με όσο πιο ήρεμο τρόπο μπορούσα

- Απλά μην πας.... είπε και ένα δάκρυ έτρεξε όμως το σκούπισε γρήγορα για να μην το δω. Τον έσπρωξα και πλησίασα.

Τότε είδα τον Cedric νεκρό και τον Harry να κλαίει από πάνω του. 

- Τι έγινε? ρώτησα ενώ πήγα δίπλα του

- Γύρισε.... ο Voldemort γύρισε.


You're my destiny { Draco x reader }Where stories live. Discover now