Welcome back to Hogwarts

512 16 4
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τη Pansy να με κοιτάει και να φωνάζει.

-y/n σήκω τώρα όρθια για να ετοιμαστούμε! Αν αργήσουμε για τον σταθμό μα τη Παναγία θα σου κόψω τον κώλο!

- Πω ρε κοπέλα μου πρωί πρωί φωνές! Τι ώρα είναι;

- Πέντε

- Πας καλά; Τι με ξυπνάς αξημέρωτο; 

- Να σου πω λίγο γρήγορα τι έχουμε να κάνουμε: μπάνιο, μάσκες, μακιγιάζ, να βρούμε τι θα βάλουμε, να ντυθούμε, να χτενιστούμε, να κάνουμε τα νύχια των χεριών και των ποδιών...

- Καλά καλά σταμάτα σηκώνομαι! 

~ Skip 3 ώρες~ 

- Pansy! y/n! Ελάτε είναι ώρα να φύγουμε για τον σταθμό! Ακούστηκε η μαμά της Pansy να φωνάζει. 

Πήραμε τα καρότσια μας και κατεβήκαμε κάτω. Μετά από λίγη ώρα ήμασταν στον σταθμό. Μπήκαμε στο τρένο και αμέσως ξεκίνησα να ψάχνω τον Draco. Κάποια στιγμή τον είδα να κάθεται σε ένα βαγόνι μόνος του και να έχει τα χέρια του στο πρόσωπό του.

- Draco... είσαι καλά;
Σήκωσε το κεφάλι του και είδα δάκρυα στα μάτια του. Ήταν πρώτη φορά που τον έβλεπα να κλαίει. Πριν προλάβω να αντιδράσω σκούπισε τα δάκρυα του, χαμογέλασε και ήρθε προς το μέρος μου και με πήρε αγκαλιά.

- Μια χαρά είμαι. Απλά έχω λίγο άγχος για τη νέα χρονιά, αυτό είναι μόνο...

Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα βαθιά μέσα στα μάτια. Δεν τον πίστευα και φαινόταν από το βλέμμα του πως το είχε καταλάβει.

- Πάμε να βρούμε τους άλλους; είπε για να αποφύγει τις ερωτήσεις μου.

- Άντε πάμε...

Βρήκαμε τα παιδιά και αμέσως έτρεξα στην αγκαλιά του Theo. Έχουμε μεγαλώσει μαζί, είναι σαν τον μεγάλο μου αδελφό. Ύστερα χαιρέτισα τον Blaise και καθίσαμε με τα παιδιά να πούμε τα νέα μας. Μιλούσαμε για διάφορα θέματα και όλοι είχαμε πολλές εμπειρίες να μοιραστούμε από το καλοκαίρι μας.

- Άκουσα πως φέτος θα γίνουν κάτι αγώνες στο σχολείο. Είπε ο Blaise

- Τι κάτι αγώνες ρε τούβλο; Ο Τρίαθλος θα γίνει φέτος... είπε περιφρονητικά ο Theo

- Τι είναι αυτό ακριβώς; ρώτησα.

- Ένα κύπελλο διαλέγει κάποιους μαθητές για να περάσουν από δοκιμασίες και ο νικητής μένει στην ιστορία... μια μαλακία είναι. Απάντησε ο Draco.

- Μάλιστα, και αυτό σε τι μας επηρεάζει;  ρώτησε η Pansy.

- Το Hogwarts θα φιλοξενήσει άλλα σχολεία για ένα μέρος της χρονιάς. Οπότε θα πρέπει να ανεχτούμε και άλλους ηλίθιους φέτος. Είπε ο Draco.

Ενδιαφέρον ακούγεται αυτό σε εμένα. Θα μπορέσω να κάνω καινούριους φίλους και ίσως βρω κάποιο αγόρι που θα καταφέρει να με κάνει να σταματήσω να αγαπάω τον Draco. Δεν έχω ελπίδες. Αυτός είναι έξυπνος, ευγενικός, ευαίσθητος, πλούσιος και κούκλος! Μπορεί να έχει όποια θέλει... γιατί να θέλει εμένα; Πότε δεν θα με αγαπήσει όπως εγώ. Δεν έχω ελπίδες και ξέρω πολύ καλά πως σπαταλάω τον χρόνο μου αλλά για κάποιο λόγο, δεν μπορώ να ξεκολλήσω! Είναι απλά τέλειος! 

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο ήχος του τρένου. Είχαμε φτάσει επιτέλους στο Hogwarts!


Heyyy

Λοιπόν ξέρω πως είναι αρχή ακόμα αλλά πραγματικά θέλω να μου πείτε διορθώσεις που θα θέλατε να κάνω και πράγματα που θα θέλατε να συμβούν στη συνέχεια της ιστορίας. Επίσης σε όσους αρέσουν οι Marcus & Martinus μπορείτε να τσεκάρεται μία άλλη ιστορία που έχω ξεκινήσει να γράφω και να μου πείτε αν θέλετε να τη συνεχίσω. 

Anyway see yaa





You're my destiny { Draco x reader }Donde viven las historias. Descúbrelo ahora