Το επόμενο πρωί ξύπνησα και ο Draco με κρατούσε ακόμα αγκαλιά. Καθόμουν και τον κοιτούσα για πολλή ώρα.. ήταν πανέμορφος έτσι όπως κοιμόταν.. δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω του.. έτσι όπως τον κοιτούσα κουνήθηκε λίγο και άνοιξε τα μάτια του.
- Καλημέρα.. μου είπε με sleepy voice
- Καλημέρα..
- Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί κάθε φορά που μεθάω ξυπνάω δίπλα σου..? είπε και γέλασε λίγο
- Μην ανησυχείς αυτή τη φορά δεν έγινε τίποτα
- Τίποτα τίποτα?
- Όχι, απλά ήθελες να κοιμηθείς εδώ
- Και γιατί δεν έφυγες..?
- Επειδή.... βαριόμουνα.. ναι, βαριόμουνα και.. έτσι κοιμηθήκαμε μαζί.
Είπα ψέματα.. δεν ήθελα να τον φέρω σε δύσκολη θέση.. έτσι και αλλιώς, μου είπε όλα αυτά που μου είπε επειδή ήταν μεθυσμένος. Δεν έχω ελπίδες και το ξέρω.
~ Draco POV~
Θυμάμαι πολύ καλά τι έγινε απλά ήθελα να δω πως θα αντιδρούσε. Προφανώς δεν με γουστάρει αλλιώς θα έλεγε την αλήθεια... Αχ δεν ξέρω τι έχω πάθει με αυτό το κορίτσι όμως με έχει τρελάνει.. και για κάποιο λόγο όσο και να προσπαθώ δεν μπορώ να γίνω σκληρός μαζί της.
Είμαι μαλάκας που δεν της είπα πως την αγαπώ χθες... νόμιζα πως με είχε ακούσει αλλά τελικά έκανα λάθος.. είχα την τέλεια ευκαιρία να της πω πως νιώθω και την έχασα! Τα νεύρα μου!
~Y/n POV~
O Draco φαίνεται να είναι λίγο περίεργα σήμερα.. να δω τι θα κάνω το βράδυ. Η Pansy και ο Blaise θα πάνε για ποτό και ο Theo θα πάει κάπου μαζί με μία κοπέλα που γνώρισε χθες βράδυ.. οπότε, εγώ θα μείνω με τον Draco.. άντε να δούμε πως θα πάει αυτό..
~ Skip μέχρι το απόγευμα~
Τα παιδιά είχαν φύγει και εγώ καθόμουν στον καναπέ και διάβαζα ένα βιβλίο. Ξαφνικά ακούω τον Draco να τρέχει στις σκάλες και να έρχεται προς το μέρος μου.
- Ντύσου!
- Γιατί?
- Θα βγούμε..
- Πότε.?
- Σε μισή ώρα συνάντηση εδώ, βάλε κάτι καλό, θα πάμε για φαγητό.
Έτρεξα γρήγορα να βρω τι θα βάλω.. τελικά κατέληξα να κάνω ένα πολύ απαλό μακιγιάζ και φόρεσα μαύρες γόβες και αυτό το φόρεμα:
Κατέβηκα κάτω γιατί τον είχα στήσει 10 λεπτά και αυτός φορούσε περίπου τα ίδια ρούχα με χθες όμως έδειχνε πάρα πολύ ωραίοοοςςς!!
Κατεβήκαμε κάτω και μπήκαμε σε ένα ταξί. Πηγαίναμε σε κάτι λόφους.. ούτε ξέρω που ήμασταν.. κάτι κατσικόδρομοι άρχισαν να φαίνονται και ευχόμουν να μην αναγκαζόμουν να περπατήσω εκεί με το τακούνι... αλλά ήμουν λάθος..
Το αυτοκίνητο σταμάτησε και κατεβήκαμε κάτω.
- Ρε άνθρωπε?! Πως περιμένεις να περπατήσω σε τέτοιους δρόμους με το δωδεκάποντο?
- Δεν είναι μακριά, σε δύο λεπτά θα έχουμε φτάσει..
-Καλά..
Όντως μετά από δύο λεπτά περπάτημα είδα αυτό:
- Draco..
- Σου αρέσει?
- ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
Θα γράψω τη συνέχεια αύριο για να σας σπάσω τα νεύρα..
byeee
VOCÊ ESTÁ LENDO
You're my destiny { Draco x reader }
Fanfic《 Κοιτούσα τα γαλαζοπρασινα ματια του, χάθηκα μέσα στο βλέμμα του... Ηθελα να τον αγκάλιασα να τον φιλήσω και του πω πως τον αγαπω.. αλλά αυτό δεν γινόταν... Άλλωστε, το ήξερα πως ποτε δεν θα με αγαπούσε. Δεν είχα ελπίδες. Μπορεί να έχει οποια θέλει...