Έχουν περάσει μήνες από τότε που τα φτιάξαμε με τον Draco και είμαστε πίσω στο Hogwarts. Τελευταία συμπεριφέρεται κάπως παράξενα και δεν ξέρω τον λόγο... δεν γυρίζει στο δωμάτιο στην ώρα του, δεν μιλάει σε κανέναν, είναι πεσμένος ψυχολογικά και συνεχώς εξαφανίζεται χωρίς λόγο.
Η κατάσταση είναι τόσο περίεργη που σκεφτήκαμε με την Pansy να του δώσουμε truth potion όμως το βρήκα κακή ιδέα..
Σήμερα μου είπε πως το βράδυ θέλει κάτι να μου πει όταν γυρίσει. Κάθομαι στο δωμάτιο μας και διαβάζω ένα βιβλίο μέχρι που η πόρτα ανοίγει.
- Ήρθες? ρωτάω και τον αγκαλιάζω. Με αγκαλιάζει πίσω και δυσανασχετεί.
- Κάτσε. Πρέπει να μιλήσουμε. μου λέει και μου δείχνει να κάτσω στο κρεβάτι.
- Λοιπόν...? Τι θέλεις να μου πεις? τον ρωτάω
- Τον τελευταίο καιρό όπως θα έχεις παρατηρήσει είμαι λίγο απόμακρος.. αυτός συμβαίνει επειδή ο θείος σου μου έθεσε μια αποστολή για να του ξεπληρώσω την παραχώρηση του σπιτιού του σε εμάς το καλοκαίρι. Μου είπε πως πρέπει να φέρω όλους τους death eaters στη σχολή μέσα από μια ντουλάπα και να σκοτώσω τον Dumbledore.
Είχα μείνει να τον κοιτάω. Δεν ήξερα πραγματικά τι να του απαντήσω.
- Draco... γιατί δεν μου το είχες πει πιο νωρίς αυτό..? ρωτάω ενώ προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα μου
- Δεν ήξερα πως θα αντιδρούσες.... δεν ήθελα να σε απογοητεύσω...
- Πως ακριβώς κατάφερες να τον πείσεις να μην το κάνεις αυτό??
- Τι εννοείς..? Δεν το έκανα. Αν δεν δεχόμουν αυτή την αποστολή θα με σκότωνε!
- Draco πας καλά?!! Θα σκοτώσεις τον διευθυντή του σχολείου?! Ξέρεις πως μετά από αυτό θα ακολουθήσει πόλεμος έτσι?
- Ναι.. αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Και στον πόλεμο θα πολεμήσω στο πλευρό του! λέει και ένα δάκρυ κυλά
- Δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό... εγώ θα πολεμήσω με το σχολείο, στο πλευρό των φίλων μου... κάνε και εσύ το ίδιο σε παρακαλώ... δεν πρόκειται να σε βλάψει όσο είμαστε μαζί...
- Y/n δεν το κάνω επειδή φοβάμαι να βλάψει εμένα αλλά τη μητέρα μου! Ξέρεις πόσο δύσκολα περνάει, δεν θέλω να την αφήσω μόνη!
- Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτό Draco. Ξέρεις πως σε αγαπώ αλλά αν έρθω με το μέρος σου θα έρθω ενάντια σε όλους μου τους φίλους.. συγγνώμη...
Δεν είπε κάτι απλά έμεινε να με κοιτάει. Ξέρει πως έχω δίκιο και καταλαβαίνω πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα αλλά εγώ μπορώ να σταματήσω τον θείο μου και θα κάνω ότι περνάει απ' το χέρι μου για να καταφέρω να σώσω τους φίλους μου.
~ Skip μέχρι το επόμενο πρωί~
Ξύπνησα και η Pansy ήταν πάνω από το κεφάλι μου και ο Draco έλειπε από δίπλα μου.
- ΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ GREAT HALL!! ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΙ!! φωνάζει και βγαίνει από το δωμάτιο.
Γυρίζω πλευρό ώστε να σηκωθώ και βλέπω έναν φάκελο δίπλα μου. Τον ανοίγω και αρχίζω να διαβάζω το γράμμα που είχε μέσα.
Αγαπητή y/n,
Δεν ξέρεις πόσο δύσκολο μου είναι να γράφω αυτό το γράμμα. Χθες το βράδυ έφερα τους death eaters μέσα στη σχολή και ο Snape σκότωσε τον Dumbledore. Αισθάνομαι απαίσια.. όπως καταλαβαίνεις σύντομα θα ξεσπάσει πόλεμος και δυστυχώς θα πολεμάμε σε αντίπαλα στρατόπεδα. Για να μην σου είναι δύσκολη αυτή η μάχη, θα πρέπει να σου ζητήσω να χωρίσουμε. Επίσης θέλω να σου ζητήσω ακόμα ένα πράγμα, μίσησε με. Σε εμένα θα είναι δύσκολη μάχη γιατί είμαι καταδικασμένος να σε αγαπώ για πάντα, δεν θέλω να ισχύει το ίδιο και για εσένα.
Πάντα δικός σου, Draco
Heyyy
Φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος της ιστορίας... έχω όμως ιδέα για μία επόμενη οπότε να την περιμένετε μέσα στο καλοκαίρι. Επίσης, δυστυχώς δεν θα μπορέσω να ανεβάσω μέσα στο Πάσχα... θα ανεβάσω όμως με την πρώτη ευκαιρία!!
Byeee
VOCÊ ESTÁ LENDO
You're my destiny { Draco x reader }
Fanfic《 Κοιτούσα τα γαλαζοπρασινα ματια του, χάθηκα μέσα στο βλέμμα του... Ηθελα να τον αγκάλιασα να τον φιλήσω και του πω πως τον αγαπω.. αλλά αυτό δεν γινόταν... Άλλωστε, το ήξερα πως ποτε δεν θα με αγαπούσε. Δεν είχα ελπίδες. Μπορεί να έχει οποια θέλει...