Hopeless

252 12 12
                                    

Ακολούθησα τον θείο μαζί με τον Draco σε μια σκοτεινή αίθουσα. Εκεί μας εξήγησε το σχέδιο του. Θα έβρισκε έναν τρόπο να σκοτώσει τον Dumbledore ώστε η σχολή να μην έχει διευθυντή και μετά από λίγες μέρες θα ξεκινούσε πόλεμο. 

- Για να γίνει όμως αυτό θα χρειαστώ βοήθεια.. τη δική σας βοήθεια. είπε και έπιασε το χέρι μου.

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχε σχηματιστεί μια μαύρη νεκροκεφαλή στο χέρι μου. Ενώ μου έκανε το ξόρκι, κοιτούσα τον Draco που είχε βουρκώσει. Έτρεξε ένα δάκρυ στο μάγουλο μου όταν είδα το σημάδι. Δεν ήθελα να συμβεί αυτό αλλά δεν είχα επιλογή. Ύστερα ο Voldemort πήρε το χέρι του Draco και έκανε το ίδιο και σε αυτόν. Άρχισαν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια του και έτρεξε γρήγορα προς το δωμάτιο όπου θα μέναμε. Τον ακολούθησα και τον είδα να κάθεται μπροστά από το παράθυρο. Είχε νυχτώσει και τα αστέρια έλαμπαν.

- Είναι όμορφα απόψε... είπα με σκοπό να βγάλω από το μυαλό του αυτό που μόλις έγινε

- Ξέρεις... ήξερα εδώ και καιρό πως αυτό θα γίνει αλλά ήλπιζα να μην πάθεις και εσύ τα ίδια με εμένα..

- Τι εννοείς?

- Ο πατέρας μου έχει απογοητεύσει τον θείο σου και θα την πλήρωνα εγώ, το ήξερα εδώ και καιρό

- Γιατί δεν μου είχες πει τίποτα...?

- Φοβόμουν μήπως σε τρόμαζα.. αλλά τελικά έπαθες τα ίδια με εμένα. 

- Δεν με τρομάζεις Draco.. ποτέ δεν θα γίνει αυτό γιατί ξέρω τον πραγματικό σου χαρακτήρα.. δεν είσαι όπως θες να δείχνεις, το ξέρω και μου αρέσει αυτό!

Δεν είπε κάτι. Με κοίταξε στα μάτια και με πήρε αγκαλιά. Ξαπλώσαμε στο κρεβάτι και μας πήρε ο ύπνος.

~ Skip δύο μήνες~ 

Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που γίναμε θανατοφάγοι και πλέον έχω έρθει πολύ πιο κοντά με τον Draco και τον έχω ερωτευτεί από την αρχή.. κάθε βράδυ καθόμασταν μπροστά από το παράθυρο και μιλούσαμε για διάφορα θέματα.  Λέγαμε για το μέλλον μας, το παρελθόν μας και γελούσαμε με πράγματα που είχαμε κάνει μικροί. Δεν έχουμε έρθει σε επαφή με τον Voldy όμως σήμερα θέλει να μου ανακοινώσει κάτι. Θέλει μάλιστα και τον Draco. 

Ετοιμάστηκα και πήγα στην τραπεζαρία:

Μπήκα μέσα και είδα τους γονείς του Draco, τον Draco και τον Voldy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μπήκα μέσα και είδα τους γονείς του Draco, τον Draco και τον Voldy. Κάθισα σε μια καρέκλα δίπλα στον Draco και περίμενα να ακούσω αυτά που είχαν να μου πουν. 

- Λοιπόν, σας φώναξα σήμερα εδώ για να σας ανακοινώσω κάτι που αφορά κυρίως την ανιψιά μου. Γλυκιά μου, ανάμεσα μας υπάρχει ο άνθρωπος που σκότωσε τη μητέρα σου και σε βίασε πριν κάποια χρόνια... ο Lucious! Για το σφάλμα του, θα την πλήρωνε ο γιος του, όμως, αφού κάνετε καλή παρέα θα τον αφήσω να ζήσει. Παρ' όλα αυτά, έχεις το δικαίωμα να τον σκοτώσεις αμέσως τώρα.

Δεν μπορούσα να πιστέψω στα αυτιά μου.. ο άνθρωπος που σκότωσε τη μητέρα μου, που μου δημιούργησε τραύμα και που μου κατέστρεψε τη ζωή ήταν ο πατέρας του αγοριού με το οποίο ήμουν ερωτευμένη μαζί.. 

- Εσύ φταις για όλα... ΕΣΥ ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΡΕΨΕΣ ΤΗ ΖΩΗ!! ΚΑΙ ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ!! Με μισώ για αυτό που θα πω.. αλλά δεν έχω τη ψυχική δύναμη να σε σκοτώσω..

- ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΕΓΩ ΟΜΩΣ!! φώναξε ο Draco και πήγε με νεύρα προς τον πατέρα του. Άρχισα να τον βαράει και να του φωνάζει. ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΡΕΨΕΣ ΤΗ ΖΩΗ, ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΚΟ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ!! ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ! ΚΤΗΝΟΣ! 

Ανέβηκα τη σκάλα τρέχοντας ενώ έκλαιγα από το σοκ. Τότε η πόρτα άνοιξε και μπήκε ο Draco. Τον πήρα αμέσως αγκαλιά και συνέχισα να κλαίω. 

- Τον σιχαίνομαι Draco...

- Και εγώ.. είπε ενώ με τράβηξε πιο κοντά του.

- Σε παρακαλώ, υποσχέσου μου πως δεν θα γίνεις σαν και αυτόν.. 

- Το υπόσχομαι.   

You're my destiny { Draco x reader }Where stories live. Discover now