Κατεβήκαμε από το τρένο και κατευθυνθήκαμε προς το κάστρο. Είμασταν από τους πρώτους που μπήκαμε στην τραπεζαρία. Μετά από λίγη ώρα η αίθουσα είχε γεμίσει. Εγώ με τα παιδιά σχολιάζαμε όλα τα πρωτάκια και βάζαμε στοιχήματα για τους κοιτώνες τους. Περιττό να πω πως δεν πετύχαμε τίποτα.
Μετά από λίγη ώρα ο Dumbledore σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να μιλάει
- Τώρα που όλοι καθίσαμε θα ήθελα να κάνω μία ανακοίνωση. Αυτό το κάστρο δεν θα είναι μόνο το δικό σας σπίτι φέτος αλλά και πολλών άλλων καταπληκτικών καλεσμένων. Βλέπετε, το Hogwarts έχει επιλεχτεί να οργανώσει ένα πολύ σημαντικό γεγονός, τον Τρίαθλο μαγείας. Για αυτούς που δεν ξέρουνε τι είναι αυτό. Ο Τρίαθλος μαγείας φέρνει κοντά τρία σχολεία για μια σειρά από μαγικούς διαγωνισμούς. Για κάθε σχολείο ένας μαθητής θα επιλεχθεί για να συμμετάσχει στα αγωνίσματα. Ξεκαθαρίζω, πως από τη στιγμή που κάποιος επιλεχθεί είναι μόνος του. Και πιστέψτε με, αυτά που λέω δεν είναι για ευαίσθητους. Θα σας ενημερώσουμε για αυτά αργότερα. Τώρα, ας καλωσορίσουμε τις υπέροχες κυρίες του Beauxbatons Academy of Magic και τη διευθύντριά τους Madame Maxime!
Τότε μπήκαν μέσα κάποια κορίτσια που φορούσαν μπλε στολές και άρχισαν να χορεύουν. Όλα τα αγόρια είχαν μείνει να κοιτάνε. Μαζί και ο Draco με τον Blaise.
- Τι τις κοιτάς τις τσούλες ρε μαλάκα; είπε η Pansy στον Blaise.
Πριν προλάβει να απαντήσει, ακούσαμε έναν δυνατό χτύπο και είδαμε κάποια αγόρια να μπαίνουν μέσα στην αίθουσα. Κρατούσαν κοντάρια στα χέρια. Τώρα ήταν η σειρά μας να κάνουμε χάζι. Τα αγόρια είχαν σκάσει από πειραχτεί αλλά δεν με πολύ ένοιαζε. Έτσι κι αλλιώς και αυτοί μας είχαν κάνει να αισθανθούμε έτσι πριν λίγα λεπτά. ώρα ήταν η σειρά τους.
Αφού φάγαμε, πήγαμε να δούμε με ποιους θα μέναμε αυτή τη χρονιά. Έμεινα έκπληκτη! Θα έμενα με την Pansy και ακριβώς δίπλα μας θα έμεναν ο Draco με τον Blaise! Δύο δωμάτια πιο δίπλα έμενε ο Theo. Θα μοιραζόταν το δωμάτιο με τον Goile.
Έπεσα για ύπνο αμέσως γιατί ήμουν πολύ κουρασμένη και την επόμενη μέρα είχα μάθημα πρώτη ώρα με τον Snape.
Γεια σας
Η αλήθεια είναι πως ήθελα αυτό το κεφάλαιο να βγει λίγο μεγαλύτερο αλλά δεν είχα χρόνο να το γράψω γιατί υπάρχει αυτό το καταραμένο πράγμα που ονομάζεται σχολείο. Το πιο πιθανό είναι πως θα ανεβάσω άλλο ένα κεφάλαιο μέσα στο Σαββατοκύριακο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You're my destiny { Draco x reader }
Fanfic《 Κοιτούσα τα γαλαζοπρασινα ματια του, χάθηκα μέσα στο βλέμμα του... Ηθελα να τον αγκάλιασα να τον φιλήσω και του πω πως τον αγαπω.. αλλά αυτό δεν γινόταν... Άλλωστε, το ήξερα πως ποτε δεν θα με αγαπούσε. Δεν είχα ελπίδες. Μπορεί να έχει οποια θέλει...