'Cause... I love you.'
"Innie, Innie!"
Yejoon, sevgilisinin adını bağırarak koşarken okulların açıldığı ilk gün, çıkış kapısında arkası dönük bir vaziyette onu bekleyen Innie duyduğu sesle arkasını dönmüş ve elini uzatmıştı.
Yejoon elini tutmak yerine hızla ona çarparak kollarını beline sardı ve başını göğsüne yasladı.
Böyle bir şey yapmak içinden gelmişti ve şu anda olduğu yerden de memnundu. Innie anında gülerek "Ya sen aşıksın," demiş ve bir kolunu Yejoon'un beline sararken diğer elini kaldırıp çocuğun saçlarını karıştırmıştı.
Yejoon hiç reddetmeden kafasını salladı ve hafifçe geri çekilerek alttan alttan ona baktı. "Evet öyleyim." Ardından da şirince sırıttı. "Ayrıca bana dondurma alır mısın? Ben bütün harçlıklarımı bitirmiş olabilirim."
Innie gözlerini kıstı. "Yine oyuncak alıp yurda bıraktın değil mi kedi?"
"Ya şimdi canım, nitekim böyle şeyler olabilir. Kısaca harçlıklarım bitti, eve gidersem geri çıkmaya üşenirim. Bana dondurma alır mısın? Alırsın, alırsın."
O Innie'yi elinden çeke çeke en yakın markete ilerletirken Innie gülerek "Alırım," demiş, bu cevabı duyan Yejoon "Yes be!" diyerek yumruğunu sallamıştı sevinçle.
Markete girdikleri gibi heyecanla istediği dondurmayı Innie'ye gösterirken Innie hem ona hem de kendine bir tane almış ardından da ücreti ödeyip marketten çıkmıştı.
Yejoon uzanıp dudaklarını yanağına bastırdı hızla. "Teşekkür öpücüğü! Sen dünyanın en iyi sevgilisisin!"
Innie, onun bu haline dişlerini göstere göstere gülerken Yejoon tekrar gülüp elini kaldırarak yanaklarını sıkmış ve "Tellere bak," deyip sevgilisinin tatlılığına çığlık atmıştı. Doyamayıp bir daha öptü. "Nesin sen? Dünyanın en en en en iyi, tatlı, yakışıklı boyfriendi mi?"
"Acıyor yanaklarım," diye güldü Innie. Kafasını sallayıp Yejoon'un tutuşundan kurtulmaya çalışırken Yejoon "Diş telli tatlışım benim," deyip elini çekmiş ve elini tutmuştu.
"Çok aşk dolusun bugün?"
Kafasını salladı, reddetmedi. Cidden de öyleydi. Hepsine karşı içinde bitmek bilmeyen bir aşk vardı sadece zamanla onu daha rahat ifade ediyordu.
"Öyleyim." dedi kabullendiğini belli ederken. "Çok seviyorum seni. İyi ki varsın."
"Güzelim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cause i love you, changlix ✓
Fanfictionsevgi acıtır, belki de bir sebebi olmayışındandır.