1.4

7.6K 639 366
                                    

Selammm

Mutluyum çünkü bölüm harika oldu

İyi okumalarrrrrr

***

Innie ile olan sorunlarını hallettiği için mutluydu Yejoon, bundan sonra ne olacak bilmiyordu fakat düşündükçe midesine kramplar girmesine engel olamıyordu. Şimdi de ailecek yemek yemeye gidecekleri gerçeği mutluluğuna daha da mutluluk katıyordu.

Yüzündeki gülüşle ön tarafta konuşan Changbin ve Felix'i dinlerken "Sence," diyerek ona baktı Felix. "Ne yesek bebeğim? Changbin pizza diyor bense hamburgerden yanayım. Sen hangisine katılıyorsun?"

Aslında ikisi de birbirinden güzeldi ama hamburgeri bu aralar sıklıkla yediği için "Aslındaaaaa," deyip dudağını ısırdı. "Pizza olabilir. Yani, güzel? Bence yiyelim."

Changbin kıkırdadı. "O zaman pizza yiyoruz. Maskeler. Takın bakalım."

O arabayı bir kafenin önüne çekerken Felix hızla torpidodan maskeleri çıkartıp eşine ve oğluna uzatmış ardından da kendi takmıştı. Yejoon çantasını kenara bırakıp araba çok sıcak olduğu için çıkardığı montunu üstüne geçirdi, beresini de başına geçirmiş Changbin arabayı park edince inmişti.

Anında titreyerek Felix'e sokulduğu zaman Felix mutlu bir şekilde onu sararak kafenin içine doğru ilerlemeye başladı. Changbin ikisinin bu haline gülüp arkalarından içeri geçmiş, boş olan yere oturmuşlardı.

Kafeden çok restoran tarzı bir yerdi aslında, bu yüzden geniş alanın ortasında bir bar varken arka tarafta da mutfak var, yemek yapan aşçılar gözüküyordu.

Changbin ve Felix yan yana oturmuş, Yejoon da onların karşısına kurulmuştu. "Çıkarayım mı maskemi?" diye merakla sorduğu zaman Felix kafasını salladı. "Çıkar bebeğim."

Maskelerini çıkarıp menüye bakarlarken Changbin arkasına yaslandı hiç bakmadan. "Ben karışık alacağım."

"Tavuklu hardallı da güzel. Onu alalım mı Yejoon?"

"Bitiremeyiz ki zaten," dedi Yejoon. Changbin de ortaya fikir atıp "İki tane seçin, beraber yersiniz." demiş bunu mantıklı bulan ikili ellerini çak yaptıktan sonra siparişi vermişlerdi.

Siparişleri hazırlanırken muhabbet ediyorlardı. Bir anda Changbin'den gelen "Innie bugün okula gelmemişti ya, neden geldi?" sorusu ile suyunu içen Yejoon zorlukla kendine hakim olmuş, bir anda yanaklarına pompalanan kanla öksürmüştü.

Ne diyeceğini tam olarak bilemiyordu, daha doğrusu işin ucunda gerçek nedeni kendisi bildiği içindi bu utancı. "Beni aradı," dedi aklına gelen fikirle. "Sizi beklediğimi duyunca yanıma geldi. Öyle. Pek bir şey yok."

Elini gergince ensesine atmış saçları ile oynarken Changbin gülüp "Deli o ya," diyerek dudağını kıvırmıştı. "Jisung ve Minho'nun birleşimi tam. Onların çocuğu olduğu nasıl da belli."

"Ya ya."

Gergin gülümsemesi hiçbir şey anlamayan Felix'i güldürürken bir süre sonra muhabbet değişmiş bugün şirkette ne yaptıklarına gelmiş, en sonunda da gelen sıcak pizzaları yemeye başlamışlardı.

"Dersler nasıl gidiyor aşkım?"

Yejoon dudaklarını büzdü. "Güzel aslında ama bugün matematikte yeni bir konuya geçtik, anlayamadım. Biraz kafamı karıştırdı, acaba, bana anlatabilir misiniz?"

"Olur tabii ki," dedi Changbin hemen. "Eve gidince bakarız, yardım ederim sana ben. Felix bugün yorgun, erkenden yatar o."

Hepsi bugün onun tüm gün dans ettiğini bildiği için bir şey demiyordu, Yejoon gülerek "Teşekkür ederim!" deyince Changbin göz kırpmış "Ye hadi," diyerek pizzasını işaret etmişti.

cause i love you, changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin