Üç saatlik uyku ile durduğum için gece uyuyakalmışım, özür dilerim...🥺🥺🥺
Elimden geldiğince bölümün sonlarını değiştirerek telafi etmek istedim umarım beğenirsiniz 🥳🦄
Bolca yorum istiyorum bu bölüm!!!! 🥳
***
"Bence bu güzel."
Innie elindeki telefonda Changbin'in attığı eşyalara bakarken Yejoon utandığı için ellerini ısınan yanaklarına bastırıp serinletmeye çalışmıştı. "Hiç seçmesem olmuyor mu?"
"Salak mısın yavrum sen?" Innie ona yandan bir bakış atıp eşyalar arasında gezinmeye devam etti. Yejoon onun bu hareketi ile oflarken o kadar utanmıştı ki cümlede geçen yavrum kelimesine takılmamıştı bile.
Günler yaklaştıkça Changbin ve Felix evlerindeki hep o boş odayı temizleyip arındırmışlar içini de Yejoon'un istediği şekilde döşemek istemişlerdi. Changbin güzel bir dille bunu çocuğuna anlatırken Yejoon sürekli kendini mahçup hissediyordu onlara karşı ve kendini bu duygudan kurtaramıyordu.
Felix de Innie'yi, Yejoon'u eşya seçmeye ikna etsin diye yanına göndermişti ve şimdi ikisi okul çıkışında bir kafeye geçmişler Innie'nin telefonundan bakıyorlardı. Birazdan da Changbin ve Felix gelecekti.
"Lan amcamlar gelecek, Felix amcam beni yolacak. Kendini düşünmüyorsan beni düşün, ben saçlarımı seviyorum."
"Hey!" deyip Innie'nin eline vurdu Yejoon. "O öyle bir şey yapmaz."
Innie iç çekti. "Sen öyle san." Toparlandı. "Neyse hadi gel seçelim bir şeyler gelmek üzerelerdir- hah geldiler! Bravo Yejoon!"
Kafenin kapısı açıldığı gibi içeri Felix ve Changbin girerken Innie paniklemiş, Yejoon ise onları gördüğü için gülümsemişti. "Oradalar," deyip merakla etrafa bakan Felix'in belinden kavradı Changbin.
Felix gördüğü bebeği ile gülümsedi. "Yiyeceğim ağzını yüzünü, şebek."
Şirket zaten birkaç gün sonra resmi olarak Yejoon hakkında, aslında uzun zamandır çocukları diye açıklama yapacağı için artık dışarıda rahat buluşabiliyorlardı üçü. Bu yüzden şimdi kimse kendini gizlememişti.
"Hoş geldiniz!" dedi Yejoon sevinçle. Ayaklanırken Felix gazını alamadan adımlarını hızlandırmış ve onu belinden tuttuğu gibi kendine çekip sıkıca sarılmıştı. "Hoş bulduk bebeğim! Biz seni çok özledik."
Kıkırdadı. "Ben de sizi."
Hepsi masaya kurulurlarken Innie de amcaları ile sarılmış sonra da Changbin hevesle menüye bakmıştı. "Bir şeyler yediniz mi?"
"Yemedik," dedi Innie ve ardından sırıttı. "Yejoon sizi beklemek istedi."
Hepsi bu şekilde gülerken Changbin, "Yiyelim o zaman," demiş sonra da menüyü onlara uzatmıştı. İstedikleri yiyecekleri sipariş ederlerken utanarak siparişini veren Yejoon ile beraber Changbin güldü ve garson gider gitmez onun yanağından makas alıp küçük çocuğa bakarak göz kırptı.
Yejoon bu hareketle rahatlatmıştı.
Innie de yemekler gelene kadar sohbet etmek amaçlı arkasına yaslanmış ve, "Bizimkiler eve geçti mi?" diye sormuştu. Felix reddetti. "Hayır hayatım, biraz daha işleri var onların şirkette."
"Şarkı falan geliyorsa haberim olsun."
"Tabii, yeterli sen iste." deyip dalga geçti Changbin. Innie de ona gülerken Felix hayran hayran elini yanağına koymuş, Yejoon'a bakmıştı. "Nasılsın bebeğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cause i love you, changlix ✓
Fanficsevgi acıtır, belki de bir sebebi olmayışındandır.