Selammmm
Finale son 2, garip geliyor
***
Sonunda o meşhur Kore'de olan son konser gelmişti.
Stray Kids sahnede tüm keyifleri ile eğlenerek şarkıyı söylerken sahnenin ön kısmı da onlardan farklı değildi. Etrafta bağırarak şarkıyı söyleyenler varken bunlardan ikisi de sürekli zıplayıp duran Yejoon ve Innie'ydi.
Ellerindeki lightstickleri sallarlarken Jisung'un MIROH partu geldiği zaman Changbin yere çökerek artık klasikleşmiş hareketi yaparak tek dizini kaldırmıştı. Jisung gülerek ayağını onun dizine koyduktan sonra da üyeler etrafında toplanarak zıplamaya başladıklarında Innie tüm gücü be "Babam be!" diye bağırdığı zaman Yejoon ona gülüp kahkaha atarak sahneye dikmişti gözlerini.
Jisung sırıtarak tek nefeste kendi partını söylemeye başladığı an çığlıklar havada uçuyordu, saniyeler içerisinde partı bittiği gibi Innie ve üyeler bağırarak zıplamaya başlamış herkes tek bir ağızdan "Stray Kids!" diye bağırmıştı.
Neredeyse yüzbinlerce kişiye ev sahipliği yapan konser alanı dolup taşmış, şimdi de çalan şarkı eşliğinde adeta sallanıyordu.
MIROH bittiği an YAYAYA çalmaya başladığı zaman Jisung ve Hyunjin anında birbirlerine sırıtarak yan yana gelmişler ve gitar çalıyorlarmış gibi yapmaya başlamışlardı.
Sonra bir anda delici bir sesle "Stray Kids!" diye bağırdıktan sonra Felix onlara gülerek sözlere girmiş hemen ardından da giriş partını Changbin devralmıştı. Jisung ve Changbin'im ikonik rap partlarına hayran kalan herkes onlara eşlik ederken nakarat kısmı geldiği gibi Felix tişörtünü ritimle kenara çekerek "Yayaya," kısmını yapmış ve yerinde zıplayarak arkasını dönmüştü.
Yejoon ona gülerken Innie ve Yejoon'un kim olduğunu öğrenenler konserde böylesine delice eğlenen ikilinin fotoğraflarını çekiyorlardı.
Dakikalar sonra Felix'in kısmı geldiği zaman Felix tek dizi üzerine çökerek parmaklarını kaşına yasladı ve derin sesi ile o kısmı söylemeye başladı. Gözleri en önlerde duran Yejoon'u bulup ona gülmüş kendi kısmından sonra Hyunjin devraldığı anda herkes "Yayaya!" diye bağırmış Chan devam etmişti.
"Say what! Say what!"
Üyeler dinlenmek için kendilerini yere atarlarken Yejoon kıkırdayıp kendisi de çok zıpladığı için yanında getirdiği suyu içti. Gecenin sonuna gelmişlerdi zaten, saatlerdir burada dans ederek eğleniyorlardı.
Chan hayranlar ile konuşurken Jisung aniden zıplayıp "Bay Lee!" diye bağırarak konuşmuştu. "Neredesin?"
Innie olduğu yerden zıplayarak elini kaldırdı. "Buradayım!"
Jisung'un gözleri oğlunu bulduğu gibi gülerken hayranlar Innie'ye yanındaki Yejoon'a bakmış ardından da geri son şarkılar başlarken Pacemaker'daki solo kısmında Changbin tek başına dans ederek en sonunda da tek eli ile takla atıp arkaya geçmişti.
Son konuşmalar yapılmış, güzelce veda edilmişti.
Innie, kalabalıkta kaybolmamak bahanesi ile Yejoon'un elini tutarak kulise doğru çekmeye başlarken onları gören korumalar içeri girmeleri için kenara çekilmişler, anında direkt kulise giren çocuklarda "Harikaydınız!" diyerek tepkilerini göstermişti.
Yejoon sırıtarak kendini oturan Changbin'in üstüne attı. "Çok yakışıklıydın yine!"
Felix sırıtarak kendini yanlarına bıraktı. "Ben değil miydim şebek?"
"Sen de öyleydin!" dedi hemen. "Hepiniz çok yakışıklıydınız, çok güzeldiniz!"
Üyeler ona gülerken Chan uzanarak yanağını ısırmaya çalışmış, Yejoon ise çığlık atarak kaçmıştı. Jisung, Innie'nin dizine yatarken "Çok eğlendim," diye konuştu. "Çok güzeldi, of, yapabilsem her gün konser vermek isterdim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cause i love you, changlix ✓
Fanficsevgi acıtır, belki de bir sebebi olmayışındandır.