BAB 24 : ENDING

9 3 0
                                    

RUMAH ELYANA

Dah pukul 10 malam, Rose still tak balik. Hmmm mana dia? Call lah.

"Hello?"
"Ape?"
"Kau tak nak balik rumah ke?"
"Tak, aku tidur rumah Eunhwa."
"Lagi?"
"Hmm"
"Hmmm okay lah kalau macam tu, bye"

Lalu panggilan itu terus tamat macam tu je. Kinda pissed off with Rose but nevermind. Dah, Elyana jangan fikir sangat. Kau tidur tenangkan fikiran mimpi indah and esok start a new fresh day.

Keesokan harinya,

Aku bukak groupchat aku dengan Cheongsan, Rose dan Eunhwa. Diorang semua left group. Another pissed but nahhh Elyana jangan fikir sangat.
But aku tak boleh tahan lah dengan semua benda ni! Nak ke taknak i need to talk to them cause i owe them an apology. So aku mintak tolong lecturer aku panggil kan diorang ke bilik lect aku.

SEOUL NATIONAL UNIVERSITY (SNU)

Eunhwa's Pov

"Weh, asal Dr. Kim panggil aku pergi bilik dia?" Soal aku kepada Rose dengan Cheongsan. "Aku pun doh, Dr. Kim MinAh?" Balas Cheongsan. "Haah! Samaaaa!!" Kata Rose. Lalu kitaorang pun pergilah ke bilik Dr. Kim pada waktu rehat.

*tuktuktuk*
"Dr?"
"Come in."

Masuk-masuk kitaorang nampak Yana tengah duduk depan Dr.Kim dekat sofa dalam bilik itu. Tiba-tiba Dr.Kim berdiri dan memaut bahu Yana sebelum keluar daripada bilik tersebut.

"Korang please stay kejap." Pujuk Yana setelah nampak kitaorang pun nak beredar keluar daripada bilik itu. "Korang, aku sebenar nya...." "Dah lah yana aku malas nak dengar apa-apa lagi dah." Belum sempat yana mengatakan apa hasrat dia panggil kitaorang ke sini, i mean dia mintak dr.Kim panggil kitaorang ke sini. Yang buat aku terkejut is, Cheongsan bercakap kasar gila dengan Yana. Not because of dia adik tiri aku and nak backup dia, tapi aku tak boleh lah tengok air mata Yana tu nak tertumpah keluar dah daripada mata dia. Tiba-tiba Cheongsan nak keluar. Aku buat sign dekat Rose suruh tahan Cheongsan.

"Wait, Cheongsan. Dengar dulu apa dia nak cakap." Pujuk aku lalu menarik dia ke arah sofa yang masih kosong. "Buat apa? Dia nak cakap benda yang sama je. Balik ah." Kata Cheongsan yang mahu bangun daripada tempat duduknya. "Lee Cheongsan, duduk balik. Dengar dulu apa dia nak cakap." Kata Rose dengan nada tegas. Cheongsan pun duduk balik.

"A-aku nak mintak maaf dekat korang, aku tau salah aku banyak dengan korang, lagi-lagi Cheongsan. Awak nak benci ke apa ke dengan saya, buat lah. Tapi bagi saya masa nak mintak maaf dengan awak. Rose, Eunhwa aku betul-betul nak mintak maaf dengan korang sebab perangai aku ni. Aku betul-betul nak mintak maaf weh dengan korang, aku tak ada sesiapa lagi dah selain korang. Dalam tahun ni je, macam-macam jadi. Please lah maafkan aku. Kita kawan balik eh?" Pujuk Yana.

Aku tengok dia dah tersedu-sedu terus aku peluk dia. "Ye yana, aku maafkan kau yana. Dah jangan menangis lagi dah." Pujuk aku. Tiba-tiba Rose pun datang ke arah kami dan peluk sekali. And Rose ikut menangis sama-sama dengan si Yana ni. Aku tengok Cheongsan, dia ni kan nak kene hempok dengan aku baru nak maafkan yana. Lalu aku buat sign mata besar macam tengah marah and Cheongsan pun join pelukan kitaorang, tapi dia tak peluk dekat-dekat lah, ada lah distance sikit.

2 Years Later,

ELYANA'S POV

Anak Kambing SNU

2019
Elyana added Cheongsan ssibal sekki 💛
Eunhwa <3 has joined the group via invite link
Rose🙄👊🏻 has joined the group via invite link

HAHAHAH tak sangka aku gaduh dengan diorang sampai teruk camtu sekali. Tau-tau harini dah nak graduate dah? Kitaorang semua grad harini AAA HAPPY NYE!

"El!! Apa yang kau termenung lagi tu?! Jom lah ambik gambar sama-sama!" Panggil Rose. HAAHHAHA aku pun tergelak je lah. Lalu aku mengambil bunga yang aku letak kat sebelah aku ni. Mama dengan papa hadiahkan, cantik. Aku suka baby breath. "WOI CEPAT LAH!" Jerit Rose.

*CLICK*

(kitaorang tangkap something like this la, but yang hujung kanan tu laki HAHAHHA cute hshs)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(kitaorang tangkap something like this la, but yang hujung kanan tu laki HAHAHHA cute hshs)

Ehhhh! Sapa cakap dah habis? Belum habis lagi okay... apa jadi dengan kitaorang?

Aku. Aku nak sambung master dekat Malaysia nanti hehe. Rose pulak nak sambung master kat sini je. Guess what? EUNHWA DENGAN CHEONGSAN COUPLE HEHEHEHEHEHEH Dah dua tahun sebenarnya, and dengar cerita diorang nak bertunang nanti🤭🤭 Terasa single oops HAHAHAHAH Okay lahhh BYEEEEE! SAMPAI SINI JE CERITA AKU, NANTI KITA JUMPA LAGI DALAM ________ HEHEHEHEHEH LUV YAA <3

~TAMAT~

FINALLYWhere stories live. Discover now