Berpisah?

122 15 7
                                    

POV Z

Aku membuka mataku benda pertama yang aku nampak ialah dinding.

'Eh.. Jap...aku kat mana ni?'soalku di dalam hati.

Baru aku perasan yang aku seorang je kat sini!.

"Alaaaaaa kenapalah dia tak culik Nad sekali! Aku jugak yang dia nak! Aku tahu lah aku cantik tapi aku takutlah duduk sorang sorang dah lah tak ada lampu gelap pulak tu kerusi ni pun dah berapa tahun dah nasib aku kurus je" bebel aku.

Skritt~skritt~(bunyi apa ni🤦‍♂)

"Ha sudah woi! Aku tak nak mampus awal aku terlalu cantik untuk di bunuh! " jeritku.



Meanwhile~

"Kau biar betul? Takkan lah yg ni bagi kau cantik euw mana standard kau ek? "sindir ??? 1

"Bodoh!Aku nak darah dia! Bukan owner dia! " marah  ??? 2 lalu mengetuk kepala  ??? 1.

"Auch!sakit lah! " marah  ??? 1 .

Back to Z~

"Wuish! Gila lah diaorang ni mesti care pasal aku kan that's why  diaorang tak ikat aku sebab nanti tangan aku yg cantik ni sakit lah apa lah"bebel Z.

Tolong kutip anak ini.Dia terlalu perasan.





.....


"Kau rasa dia nampak tak kita kat dalam ni Luq?"tanya Nad.

"Aku rasa tak lah" balas Luq.

"Aduhhh Macam mana lah kita boleh berpisah ngan diaorang tadi"rungut Nad.

" Ish! Diam Je lah!Aku nak tidur pun tak senang! "marah Aryan.

Jgn kacau member  weii dia tengah marah sebab berjauhan dgn Fiya lagikan pula dia tahu yg Syafiq tu sukakan Fiya. Perghh!! Kau jadi mayatlah lepasni Fiq.

Okay okay kita sambung.


Di tempat lain~

"Fiya kalau kau nak tidur ambil kotak tu tau," kata Syafiq.Caring dohhhh aku pun nak BF cam gi ni.

Fiya hanya angguk saja kerana dia penat selepas lari daripada manusia tiada kelapa itu eh eh salah kepala itu.

"Haih...dah lah Z kena culik pastu berpisah pulak dgn Nad"keluh Fiya.

"Kann aku rindu bebelan Z"kata Qis sambil peluk Fiya.

" perempuan memang macam ni ek?"tanya Ad sambil melihat Syafiq.

"Mana lah aku nak tahu" balas Syafiq

The Haunted School S1Where stories live. Discover now