"Maksudnya si 'Dia' tak pernah bukak topeng yang dia pakai?"
Kimi mengangguk.Dia menceritakan tentang siapa si 'Dia' well diaorang yang nak tahu sangat so dia cerita je lah.
"Ohhhhhhhhhhhhh"
Mereke meneruskan perjalanan ke tempat dimana si 'Dia' berada.After they awake from sleep-
"Kitaorang orang melayu bukan orang puteh author oiii"
Selepas mereka bangun dari tidur Syafiq mendapat idea bernas dimana dia cadangkan mereka pergi melawat si 'Dia' and nak tahu apa yang terjadi? So korang kena saksikan lah drama bertajuk 'Syafiq ditampar oleh scandal dia sendiri' di astro-
"Dah dah dah makin mengarut lah author ni"
Ye lah ye lah.
Selepas Syafiq candangkan ideanya, lelaki apa lagi tampar dia berjemaah lah.Tapi last kali diaorang ikut juga cadangan merepek Syafiq ni.So here them are! mereka di dalam hutan yang memang seperti hutan, dah hutan hutan lah.
Tapi sekarang mereka ambil keputusan untuk rehat dahulu nanti sambung jalan lagi.
"So that's mean kau pun tak pernah nampak si 'Dia' punya muka?"
Kimi mengangguk sekali lagi.
"Oh si 'Dia' ni tak minum darah dan tak makan orang cuma dia bagi mayat kepada konco-konco dia untuk makan" katanya.
Alex terkejut kerana apa yang Kimi beritahu itu ialah rahsia antara mereka dan si 'Dia'!
Kimi membuat reaksi selamba, dia tahu itu rahsia tapi nak buat macam mana last last nanti diaorang tahu juga.Dia sebernanya dah bosan dengan si 'Dia' ni dia nak hidup yang bahagia bersama Fiya bukan jadi pembunuh.
Dia boleh je nak cakap dengan si 'Dia' yang dia nak berhenti tapi nak buat macam mana bayaran yang dia dapat tu cukup untuk dia bina Masjid bersama Fiya.First bayaran dia pun dah mencecah ratus ribu apatah lagi kalau dia simpan.
"Aku..Aku...Aku rasa nak kahwin lah lepas habis semua benda ni" kata Fiya.
"Huh?! "
YOU ARE READING
The Haunted School S1
Mistero / Thriller'Welcome to The Devil High School' "Kau tu yang bodoh nak salah kan orang" ~Fiya~ "Dia hak aku so aku rasa korang boleh leave her alone right? " ~Aryan~ "Aku minta maaf" ~Qis~ "Kau jaga dia baik baik okay? " ~Syafiq~ "Kau ni memang benga...