"Biar? Huh! Memang tak lahhh"
Fiya hanya menggelengkan kepalanya.Dia pun sebernanya makin muak dengan si Kimi ni.Dia sanggup jual si Kimi ni kepada sesiapa sahaja.So sesiapa yang nak Kimi ni korang ambil je.
"Apa geleng geleng? Betul lah apa aku cakap! "
"Dah lah kau ni aku nak pergi cari beruk tiga ekor tu"
Baru sahaja Fiya hendak bangun dari tempat duduknya, tangannya terlebih dahulu ditarik oleh Kimi.
"You aren't going anywhere Safiya Irdina"
"Woi! Lepas lah! Sakit sial!"
Kimi hanya memandang Fiya dengan perasaan marah.'aku yang dekat sini tak nak, nak jugak dengan mamat sial tu'
"Sakit lah sial!! " jerit Fiya.
"Hati aku lagi sakit tahu tak! Aku yang dekat depan mata pun kau tak nak tapi kalau mamat sial tu kau nak pulak?" tanya Kimi sambil menguatkan pegangannya.
"Mamat mana pulak- oh maksud kau Aryan? "
"Apa apa je lah nama dia! Tapi kau nak pulak dekat dia? Aku yang handsome ni kau tak nak pulak! "
Fiya melihat Kimi sambil menekup mulutnya.Dia hampir ketawa sebab Kimi comel sangat bila dia jealous. Fiya menggeleng kepalanya. 'Apa yang kau fikir ni Fiya! '
"Ish! Aku cakap dengan kau ni!"
"Aku dengan dia tak ada apa lah.Kitaorang just kawan lagipun aku tak nak lah bercinta ni semua merimaskan ada lah" kata Fiya
"Ye lah tu"
"Kelakar juga kau ni.Lepastu dah lah comel bila kau jealous macam ni" ketawa Fiya.
Kimi terpegun kerana ini pertama kali dia melihat Fiya ketawa.'comel'
Okay kita biarkan diaorang dahulu.Mari kita pergi ke The Black and tiga ekor beruk betina tu.
"Aku just syak ada something tak kena dengan kau lah Z" kata Nad tanpa ragu ragu.
Semua melihat Nad.'biar betul dia ni'
"Hey, you guys The Black right?" kata seorang lelaki yang berpakaian seperti mahu ke kerja.
Mereka melihat antara satu sama lain.The Black melihat ke arah lelaki itu.
"Ye kau nak apa?" kata Syafiq dengan sedikit kasar.
"Aku Alex tunang Fiya" kata Alex dengan senyuman sinisnya.
"Huh?! Apa?! "
Okay okay just kidding.
"Aku Alex nice to meet you guys" kata Alex dengan senyuman yang manis?
"Nice to meet you too"
"Boleh aku duduk? " katanya sambil melihat mereka.
"Boleh je"
Alex mengambil tempat duduk di sebelah Aryan.Mereka menjeling antara satu sama lain.
Dia mengeluarkan pemetik api dan sebatang rokok.
Semua melihatnya terkejut.
"Woi! Ni kawasan sekolah lah! and kau ni sapa!" tengking Luq.
Dia melihat Luq dan menyimpan kembali rokoknya dan pemetik api.
"Kan aku dah cakap aku Alex" katanya.
"Bukan tu maksud kitaorang!"
"Tanya lah Aryan siapa aku" katanya sambil melihat Aryan.
Aryan menjeling Alex.
"Dia ni abang aku...kenapa kau datang sini!!! "marah Aryan.
'Abang?!'
" Hahahahaha!!! sekarang konco kedua aku telah turun!Aku tahu semua tak sabar nak tengok aku bertahta di situ!well I'm back!"kata ???1 sambil ketawa.
"Just wait and see"
Konco-konconya yang lain sudah tersenyum sinis.Tidak lama lagi mereka pun akan turut menyertai mereka berdua.
YOU ARE READING
The Haunted School S1
Mystery / Thriller'Welcome to The Devil High School' "Kau tu yang bodoh nak salah kan orang" ~Fiya~ "Dia hak aku so aku rasa korang boleh leave her alone right? " ~Aryan~ "Aku minta maaf" ~Qis~ "Kau jaga dia baik baik okay? " ~Syafiq~ "Kau ni memang benga...