Author:so now author sebernanya tak ada idea so kita interview characters kita je lah jommmm!
Boys kecuali Aryan:Yayyy!!!boleh ckp dgn our readers!
Aryan:Tolong kutip anak anak syurga ni.
Fiya:Author belanja kitaorang makan tak lepas ni?
Nad:kau kira makan jee patutlah gemuk! *roll her eyes*
Aryan:elehh kau pun sama je lah Nad kau dah tengok cermin ke belum
Author:oi oi dah lah tu! Sekarang aku nak korang perkenalkan diri korang lepastu kelas korang, siapa yg rapat dgn korang dannnn musuh korang.
All:wuish!nama bapak sekali?
Author:*angguk*kita mula dgn boys dulu lah
Syafiq:Nama aku Ikmal Syafiq bin Mohd Azman. Aku dalam kelas Leviosa kawann hmmm of course lah Luq and musuh tak ada lagi.
Luq:Arif Luqman bin Mustafa.Nelas.Syafiq is my friend dan sama dgn Syafiq musuh tak ada lagi lah.
Ad:My name is Adrean Mikail bin Akmal Danial.Othilia is my class.My friend is Aryan.I don't have an enemy.
Aryan:Tengku Aryan Idris bin Tengku Arman Haikal.Leviosa.Adrean.Don't have an enemy until now.
Author:It's time for the girls
Qis:Nama saya Qistina Raisah binti Muhammad Nor.Saya dalam kelas Frost.Saya tak tahu lah kalau dia nak kawan saya atau tak tapi Fiya is my friend.Tak pernah bermusuh.
Nad:Nadia Mikaila binti Khairul.Nelas.Z is my best friend.Setakat ni Fiya lah musuh aku.
Z:My name is Siti Zahirah binti Ammar Imran .Othilia.Nadia kawan saya.Musuh tak ada langsung.
Fiya:Safiya Irdina.Frost.Qis.No enemy.
Author:okay so sekarang bagi lah apa kata kata korang nak bagitahu kata reader korang tu dan mereka akan berikan soalan kepada korang.
Syafiq:okay so readers we all love you and stay safe
Luq:SOP tu jaga.
Qis:kalau rasa tak sihat tu duduk je rumah
Z:and thanks for support us
Ad:kalau nak tahu apa terjadi selepas ni stay tuned.
Aryan:kalau tak suka jgn baca
All kecuali Aryan dan Fiya:ishh kau ni! Of course lah diaorang suka!
Fiya:Just be who you are and stay safe.Thanks for support us until now.
Author:Okay! Readers kalau nak tanya apa apa sila komen ye! and bagitahu nak tanya dekat siapa!
All:Bye readers!!! We Love You
YOU ARE READING
The Haunted School S1
Mystery / Thriller'Welcome to The Devil High School' "Kau tu yang bodoh nak salah kan orang" ~Fiya~ "Dia hak aku so aku rasa korang boleh leave her alone right? " ~Aryan~ "Aku minta maaf" ~Qis~ "Kau jaga dia baik baik okay? " ~Syafiq~ "Kau ni memang benga...