Dia Hak MILIK Aku!!!

138 14 10
                                    


Time Skip~

30 minit telah berlalu mereka masih lagi belum menjumpai Z.

"Mana lah bidadariku pergi" kata Ad.

"Ha baru sekarang nak rindu?"tanya Syafiq.

Ad membalas dgn jelingan.

" apa kata kita cari jalan keluar dulu lepas tu kita bagitahu benda ni dekat cikgu cikgu"cadang Qis.

Semua hanya menganggukkan kepala mereka dan bermula lah perjalanan mereka untuk mencari jalan keluar.





Meanwhile~





"HAHAHAHHAHAHAAHHAH" gelak ??? 2 sambil melihat mereka berjalan dari camera yg telah dia letak di sepanjang hutan.

Mesti kena rasuk ni.

"Korang dah ambil hak aku!jadi terima lah padahnya! " sambungnya.

Dia berjalan ke Z yg masih tidur.

"Kau cantik... Tapi sayang... Aku lebih sayangkan dia..dia cantik pandai tapi dia dah lukakan hati aku...aku terpaksa bunuh lelaki tu sebab dia pegang hak aku"luah  ??? 2 sambil mengusap lembut pipi Z.

"Bos aku nak kawan kawan kau dgn kau sekali tapi aku.. Aku nak dia seorang je....Dia akan jadi hak milik aku!" sambungnya dgn senyumman menakutkannya.





30 MINUTES LATER~






Sudah 30 minit berlalu mereka masih lagi tidak jumpa di mana jalan keluar.

"Arghhh!!! Aku nak keluar dari sini! Kalau aku tak ikut korang mesti aku dah makan sedap sedap" marah Nad.

"Diam sikit boleh tak memekak je" balas Fiya sambil menyepak kayu kayu kecil.

"Eleh kau pun sebernanya tak nak ikut kitaorang kannn"bidas Nad.

Fiya hanya diam kerana apa yg di kata oleh Nad itu betul tetapi dia lebih selasa bersama meraka daripada duduk bersama cikgu cikgu yg mungkin merancang semua ni.

"Ha betul lah tu!Kau patutnya pergi mampus lah!! " tengking Nad.

Dia hampir melepaskan tumbukkannya ke Fiya tetapi dihalang oleh Qis.

'Sabar Fiya dia kawan kau... Kau  tak nak benda sama berulangkan'katanya di dalam hati.

"Kalau tak ada Fiya kita ni dah mati lah Nad! Fikirlah sikit! " marah Qis.

Ahli lain hanya memerhatikan mereka sahaja. Mereka tidak boleh membuat apa.

'Nasib dia perempuan je kalau tak aku dah tumbuk dia...dia ni bodoh jugakkan!!'marah Aryan di dalam hati.

Fiya hampir saja ditampar oleh Nad tetapi Qis menariknya kebelakang.

"Mengucap Nad! Kau gila ke apa! " marah Qis.

The Haunted School S1Where stories live. Discover now