Missing kurguss.
tex.
&Yaman Özer: Görmeyeli değişmişsin.
Karan Saygıner: Acıya saygım var diyelim.
Karan Saygıner: Bir kayıp verdiniz, Yaman.
Karan Saygıner | Yazıyor...
Yaman Özer: Evet, doğru.
Yaman Özer: Bir kayıp verdik.
Karan Saygıner | Çevrim içi
Yaman Özer: Kız kardeşimi kaybettik.
Yaman Özer: Yine de senin buna saygı duyup, Demir'e dünkü gece de başsağlığı dileyeceğin aklımın ucundan geçmezdi.
Yaman Özer: Şaşırttın Saygıner.
Karan Saygıner: Yaparım arada öyle şeyler.
Karan Saygıner: İş ayrı, özel hayat ayrı.
Yaman Özer: Demir'le iş dışında da problemlerin vardı normalde.
Karan Saygıner: Ağzımı mı aramaya geldin, Özer?
Karan Saygıner: Kinci bir insan olup olmadığımı mı anlamaya çalışıyorsun?
Karan Saygıner: İnan öyle olsaydım şimdiye dek acısını çıkarırdım.
Yaman Özer: Seni cenazede de görmüştüm.
Yaman Özer: Yanlış mı hatırlıyorum?
Karan Saygıner: Doğru hatırlıyorsun.
Yaman Özer: Bütün bunlar bana fazla geliyor, Karan.
Yaman Özer: Demir'le problemin ne bilmiyorum.
Yaman Özer: Ancak seni dün tanımadım ben.
Yaman Özer: Aynı okullardan aynı senelerde mezun olduk biz,
Yaman Özer: Seni kendimden bile iyi tanıyorum.
Yaman Özer: Sen acısını çıkarmamış olsaydın ne cenazeye gelirdin ne Demir'e iyi dileklerini sunardın.
Karan Saygıner: Bunu seviyorum biliyor musun.
Karan Saygıner: Beni gözünde öyle büyütmüşsün ki durduğum yerden bile aklını karıştırmayı beceriyorum.
Karan Saygıner: Aklında böyle kalmak hoş.
Yaman Özer: Duruyor musun gerçekten?
Karan Saygıner: Ölen Demir'in sevgilisiydi, evet.
Karan Saygıner: Ama seninde dediğin gibi okuldan arkadaşımın kardeşiydi de aynı zamanda.
Karan Saygıner: Biz yaşıtız, Yaman.
Karan Saygıner: 28 yaşında biri, gidip 25 yaşındaki bir adamın 23 yaşında yaptığı aptallığa takılmaz.
Karan Saygıner: Takılsaydım bile inan ölen senin kardeşindi diye gelirdim o cenazeye.
Yaman Özer: Mihra'yı daha önce hiç görmemiştin.
Karan Saygıner: Bir kız kardeşin olduğunu biliyordum, bahsetmiştin.
Yaman Özer: Ölüm haberini nasıl aldın?
Yaman Özer: Şehir dışında değil miydin?
Yaman Özer: Biz çokta yakın değildik, Karan.
Yaman Özer: Neden geldin?
Yaman Özer: Neden oradaydın?
Yaman Özer: O günkü ve dün geceki olayın neydi?
• |
İki yıl altı ay önce
- mih'in doğum günü -Kafası zonklarken elini çalan alarmının üstüne attı. Durdurdu ve saati bir köşeye fırlattı. Başı o kadar ağrıyordu ki gözlerini kıpırdatmaya dahi tahammülü yoktu.
"Alkolik Mihra."
Erkek kardeşinin sesini duyunca gözlerini zar zor aralayıp dibindeki eline baktı. Mayhoş bakışları akabinde gördüğü beyaz yorganına kaydığında aklına gece geldi. Sahi ne olmuştu dün gece? Nasıl gelmişti odasına? Abisi mi taşımıştı onu? Çok mu rezil olmuştu, az mı?
Mihra düşündükleriyle derin bir nefes aldı. Fakat veremeden aklına Demir'in elleri gelince gözleri irice açılmıştı. Yataktan hızla doğruldu ve odada delicesine gözlerini gezdirdi. Etrafta göremediği dağınıklığı üzerinde aradı. Kıyafetlerinin de yerli yerinde olduğunu görünce somurtup önüne döndü.
"Ne yapıyorsun deli gibi?" Efe'nin sesi huysuzlanmasına neden oldu. Kendini sırt üstü yatağa bıraktı. Kafası yastığına düştüğünde yatakta bulunan diğer yastığı elleriyle sarıp yüzüne bastırmaya başlamıştı. "Abime söyleyeyim de senin bakırköy işini doktorlarla bir daha konuşsun."
"Dün gece kimseyle öpüşemediğime inanamıyorum, Efe!" boğuk çıkan sesinden rahatsız olarak yastığı bir çekip, erkek kardeşine baktı. "Yine kimseyi yatağa atamamışım!"
Hırsla konuşmasıyla sesli bir şekilde güldü, Efe. Ablasının bu hâli ona keyif vermeye başladığında içeriye giren abisiyle kendini kasmıştı. Yaman, Mihra'nın odasına girer girmez kardeşine çattığı kaşlarının eşliğinde baktı.
"Hiçbir şey hatırlamıyorsun değil mi?"
Mihra, Yaman Özer'in sorusuyla başını sağa ve sola salladı. "Hiçbir şey..." diye mırıldandığında Yaman derin bir nefes aldı içine ve sakinleşmek adına onu yavaş yavaş çilek kokan odaya verdi.
"Ben..." dedi, Mihra. Karşısındaki mankenlere taş çıkaracak olan cismin sinirlenmemek adına kendini kastığını görünce bir hayli şaşırmıştı. Cümlesine nasıl devam edeceğini bilemezken zorladı kendini hatırlamak adına. "Kötü bir şey mi yaptım?"
"Yoo canım alt tarafı Demir abiyi eski sevgilin sanıp herkesin ortasında öpmeye kalktın, bu."
Efe'nin söze atılmasıyla eli ayağı boşalan çilek kadını abisine baktı. Abisi ses çıkarmazken kardeşinin dediklerini tekrarladı içinden. Cidden yapmış olabilir miydi bunu?
Elindeki yastığı yüzüne tekrar yasladı ve bastırmaya başladı.
'Allah belanı versin,' dedi içinden, Demir'den söz ediyordu. 'çekemedin mi beni tenhaya daha rahat öpseydim ya seni!"
&&&&
Seviliyorsunuz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Texting ✓
Chick-LitMihra Özer: Hâlâ hiçbir şey hatırlamıyorum. Mihra Özer: İsmimi ve soyismimi de. Mihra Özer: Sen söylemeseydin, bilmezdim. . Başlangıç tarihi: 25.02.2022 Bitiş tarihi: 20.03.2022