Missing kurguss.
düz yazı.
&"Kokunda kayboluyorum, Çilek kadın."
Genç kadının mırıltısı Karan'ın kulağını bir bahar esintisi gibi okşayıp geçti. Kucağındaki kadını biraz daha sıkı tutup Samet'in açtığı kapıdan içeriye girdi, genç adam.
"Efendim," diye seslenen sağ kolunu duyduğunda dönüp ona bakmıştı. Tam o sırada kucağındaki kadın kendisine daha fazla sırnaşmıştı. Eliyle tuttuğu gömleğini daha sıkı kavramış, burnunu daha çok göğsüne gömmüştü.
"Çilek kadın seni çok seviyor, Çilek adam."
"İsterseniz onu ben taşıyabilirim?"
Samet, Mihra Özer'in durumunu iyi görmüyordu. Kendisine hamile olduğunu söylendiği saniyeden itibaren içmişti. Bunun bebeğe olan zararı bir yana şu an mırıldandığı şeyler... Umarım bir depresyon onları karşılamazdı.
Karan kendisine sunulan teklifle ifadesizce Samet'in yüzüne baktı. Ardından hiç düşünmeden kapıyı koluyla itekledi ve Samet'in yüzüne kapattı. Artık onlar içerideyken Samet dışarıda kalmıştı.
"Kahyamı kovdun, pis adam!"
Mihra aralanan gözleriyle huysuzca Karan'a baktığında Karan ona bakmadan asansöre ilerledi. Tuşuna bastı. Asansör gelince ise Mihra'yla birlikte içine geçti.
"Neden suratını asıyorsun?" dudaklarını büzmüş bir ifadeyle kendisine bakan kadından bir haber bir şekilde direkt karşısına bakıyordu, Karan. Asansör durunca hiç beklemeden kocaman adımlarla içerisinden çıktı ve koca koridorda sağ tarafa dönerek kucağındaki koca bebeğin odasına doğru yürümeye başladı. "Küs müyüz?"
"Karan?" üzgün gözlerini adamın çenesinde gezdirdi, Mihra. Yüzünü henüz görmek için kafasını bir tık daha kaldırması gerekse de o buna üşeniyordu. "Karan?"
Bir kere daha ismini o küçük dolgun dudaklardan duysa da durmadı, Karan. İlerledi ve ulaştığı odanın kapısını açtı. Direkt içeri girerken arkasında kalan kapıyı ayağıyla kapattı. Mihra'yı yatağına ulaştırdı. Hafif eğilip yorganı açarak Mihra'yı içine yatırmak için hamle yaptığında boynuna çarpan nefes ve kendisini bırakmayan kollarla karşılaşmıştı.
Bu gece gittikleri restoranda başta Mihra çokca söylense de devamında yediği yemekleri eleştirirken aşırı heyecanlı ve mutluydu. Yaptığı her yorumu karşısındaki adamın dikkatle dinlediğini her fark ettiğinde biraz daha neşelenmişti. Yemek sonuna doğru tatlılar masaya servis edildi. Mihra bu sefer de tatlıları eleştirmeye hazırlandığında Karan'ın "hamile olduğunu öğrenseydin ne yapardın?" sorusunu duydu.
Cevaplamadı ama anladı. Durup dururken kendisine sorulan öylesine bir soru değildi bu.
Mihra Özer o ana ruhunu teslim etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Texting ✓
Literatura FemininaMihra Özer: Hâlâ hiçbir şey hatırlamıyorum. Mihra Özer: İsmimi ve soyismimi de. Mihra Özer: Sen söylemeseydin, bilmezdim. . Başlangıç tarihi: 25.02.2022 Bitiş tarihi: 20.03.2022