Missing kurguss.
düz yazı.
&"Nasıl ölmedim ama?"
Karan'a yaklaşık bir saat önce bana söylediği cümleyi gülerek hatırlattığımda sıkıntıyla nefes verdi ve bana baktı.
Birlikte kapının önünde oturmuş içki içerken hâlâ aklım ortamıza ters bir şekilde yerleştirdiği fotoğraftaydı.
"Bugün öldürmez, yarın öldürür."
"Yarın birdenbire kiraza alerjim mi olacak? Sanmıyorum, Bay Saygıner."
Elimdeki bardakta bulunan içkiden birkaç yudum aldım. Yanaklarım şişecek dereceye geldiğinde durmuş, bardağı kendimden uzaklaştırmıştım. Karan'ın ortamıza koyduğu fotoğrafı elimle kavradığım esnada hem yanaklarımı şişiren sıvıyı yutmuş hem fotoğrafı düz çevirmiştim.
"Oha..." diyerek fotoğrafı kaldırdım. Yüz hizama getirdim ve fotoğraftaki kişiyi daha dikkatli inceledim. Fotoğrafın adam arabaya binerken çekildiğine mi yanayım vücudunun bu hâlde bile çokca belli olmasına mı? Üzerindeki blazerı çıkartmış, elinde tutuyordu. Yorgun gözleriyle korumasıyla bir şeyler konuşuyor, ona adeta eve gidip uyumak için kısa tutması adına yalvarıyordu.
Uzaktan çekilen bir fotoğraf olmasına rağmen yüzü o kadar kusursuz çıkmıştı ki kafamı kaldırıp saniyelik Karan'a bakmıştım. Ardından hızla tekrar elimdeki dehşet-ül vahşete baktım. Manken gibi duruşu vardı. Keskin çene hatlarından tut, vücudunun kalıbına kadar mükemmeldi.
"Çok iyi." diyerek ağzımın içinde mırıldandığımda Karan'ın sesini duydum.
"Senin olsun ister miydin?"
"Çıplak vücudunda çilek şöleni bile yapmak isterdim. Onunla bir gece için her şeyi verirdim."
Kafamı kaldırıp Karan'a baktığım sırada elimdeki fotoğrafı çekip aldı elimden.
"Sadece bu kadar mı? Hatırlamadın mı kim olduğunu?"
"Bana 'abin' filan sakın deme atarım kendimi şuradan aşağı!"
Zemin katta olduğumuz için mi ne ettiğim tehdite sadece gülmüştü, Karan.
"Abin."
Hissetmiştim! Şansız olduğumu biliyordum!
Karan'ın gözlerine gerçek mi söylüyor diye baktığımda başını yavaşça aşağı yukarı salladığını görünce somurttum. Elinden fotoğrafı tekrar alıp abim denen yaratığa baktım. İnsan olamayacak kadar yakışıklıydı kerata!
"Aynı ben. Aşırı seksi."
İşi şakaya vurmaya başladığımda yanımdaki adamın boşluğuna gelmiş gibi güldü. Kafamı kaldırıp 'ne var?' der gibi ona baktığımda kafasını arkasındaki duvara yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış | Texting ✓
Genç Kız EdebiyatıMihra Özer: Hâlâ hiçbir şey hatırlamıyorum. Mihra Özer: İsmimi ve soyismimi de. Mihra Özer: Sen söylemeseydin, bilmezdim. . Başlangıç tarihi: 25.02.2022 Bitiş tarihi: 20.03.2022