*******
Köyün dışında yıkık bir ağılda saklandılar. O kadar hırstan gözleri dönmüş ki , bu yaptıkları yanlışın sonunu hiç düşünmemişlerdi. Hepsini büyük bir korku almış, ne yapacaklarını bilemez halde ağılda volta atıp duruyorlardı.
Sonunda Yusuf :
- Murat abiden yardım isteyelim .
- Kendi başımızı yaktık yetmezmiş gibi onunkini demi yakalım . Çoluk çocuk sahibi adam.
- Başka güvenebilecegimiz biri varsa ona gidelim Osman.
Osman bir kaç tur daha attıktan sonra durup :
-Haklısın bize bir tek o yol gösterebilir.
Samet ve Mehmet ağılda kızın yanında kalırlar. Yusuf ve Osman karanlık ,kuytu yollardan Murat 'ın evine gittiler . Gece gece çalan kapıyı şaşkınlıkla açan Murat, bu saatte arkadaşlarının gelişinden pek hayır olmayacağını anlamış, hemen onları içeri almıştı.
- Abi biz öyle bir yanlış yaptık ki ne yapacağımızı bilemiyoruz . Bize yardım et !
Yusuf ve Osman olanları tek tek anlattılar. Durumu öğrenen Murat şaşkınlıktan ne diyeceğini bilememiş , bir süre odayı sessizlik kaplamıştı.
- Bunun altından tek başımıza kalkamayız . Kemal Bey 'den yardım istemeliyiz .
-Abi emin misin? Kemal Bey önce Samet 'i sonra bizi gebertir .
- Buna başka kimsenin gücü yetmez. Ben konuşurum onunla merak etme!
Kemal Bey , köyün en güçlülerinden , epeyce hürmet gören biriydi. Murat tüm cesaretini toplayıp hemen yan komşusu olan Kemal Bey 'e gitti . Gecenin o vaktinde olanları öğrenen Kemal Bey tamda tahmin edildiği üzere küplere bindi. Öfkeyle yerinden kalkıp, bir hışımla paltosunu omuzuna attı. Yusuf ve Osman'ıda alarak ağıla gittiler. Ağılda dördüne söylemediğini bırakmayan Kemal Bey ,hırsını alamayıp hepsini tokatladı.
-Hanginiz kaçırdı kızı?
Bu soruyu duyana kadar bunun cevabını hiç biri bilmiyordu . Hepsi tereddütle birbirine bakarken :
- Benim için kaçırdık Kemal Bey, dedi Mehmet.
Bir süre daha gençlere bağırmaya devam eden Kemal bey oğlu Samet 'i Murat'la eve yollar. Korku ve pişmanlıktan itiraz bile edemeyen Samet, babasının dediğine karşı çıkamaz ve eve gider.
Cebinden bir miktar para çıkaran Kemal Bey , parayı Yusuf 'a verir .
- Bu parayı alın . Ben burda işleri yoluna koyana kadar köyden uzaklaşın . Ben size ara ara Murat'la para yollarım. Ben çağırana kadar sakın dönmeyin!
Gençleri başka bir köyde, asker arkadaşı olan, Halit Bey'e yollar. Gün ağlarmaya yakın çıkarlar yola.
Kemal Bey , ağılın bir köşesinde korkudan sesini çıkaramayan kızı alıp sabah olmadan ailesine teslim eder. Ailesi kızlarını sağ salim geri almalarına rağmen öfkesi dinecekmiş gibi değildi. Hele ki Ahmet!!!*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLARIN ARDINDA
Romance"Yaşanmış bir hayat hikâyesinden esinlenilmistir" **** 70'li yılların ortalarında ,arkadaşı için kız kaçırılmasına yardım eden Yusuf,uzun süre kaçmak zorunda kalır. saklandığı köyde Nazlı 'ya aşık olur. ***** Kapak için sevgili Damla'ya çok teşekk...