16

12.3K 137 16
                                    

Aku mundar mandir di dalam bilik sendiri. Rasa lapar mula mencucuk-cucuk..

"Ni kalau aku turun ni, jatuh air muka aku" Haih.. aku mengeluh berat.

Penat jugak jaga ego.

Argh!

Baju dress pink mickey mouse di badan aku tanggalkan dan campak di atas katil. Yang tinggal hanyalah baju dalam dan panties..

Bukan ada orang pun dalam bilik ni.

Aku merenung tubuh sendiri di hadapan cermin besar dan panjang di pintu kayu almari baju.

Perut yang agak buncit aku tepuk-tepuk. Badan yang sederhana tidak kurus tidak gemuk..

Aku tersenyum senget memandang refleksi diri sendiri.

Teringat waktu dulu, masa aku masih dengan ex boyfriend aku, Jimmy..

We're so friendly..i mean.. flirty?

Haih.. just..

That one time, hari yang paling aku menyesal.. Jimmy mendesak aku untuk buktikan kasih sayang aku pada dia.

Aku tak rasa kami fucked.. he's just touched my private part? Is it called as fucking? Aku pun dah lupa macam mana rasanya but it's does feel good.. something that's I never felt before.

Ain! Astaga!

Aku menggeleng kepala selajunya. Memadam bayangan gila yang semakin meliar.

Honestly I don't really like my body but Jimmy does said that's my body feels great.

Fuck Ain stop.

Aku melepaskan keluhan berat sekali lagi. Baju dress pink aku capai dan sarungkan ke badan semula.

I'm hungry.. again.

Tuk tuk tuk..

Mata aku berhenti lama pada pintu bilik.

Siapa? Aku terdiam seketika.

"Princess, your food is here" Suara Aqil kedengaran di luar pintu.

Damn! Aku menyumpah. Kita tengah gaduh lah Aqil, stop fucking showing your face Infront of me!

Tuk tuk tuk.. Pintu bilik aku diketuk sekali lagi.

Clak.. tombol kunci aku pusing. Membuka pintu dan menghulurkan tangan kanan aku keluar tanpa menjengah ke arah lelaki itu.

Satu tangan lain menyambut huluran tangan aku.  Eh?

Kalini aku jengahkan kepala ke luar. Memandang tangan Aqil yang menyambut tangan aku.

"The food not your hand" Aku menjeling tajam. Tangan kekar itu aku tolak ke tepi.

"I'm the food.." 

Mata kuyu lelaki itu menikam ke dalam mata aku. Senyuman tipis tadi bertukar menjadi sinis.

Kelakar ke?

"Ha-ha" Aku mengejek.

"Your food is in my room, go take it" Aqil mempersilakan tangannya mengarah aku masuk ke dalam biliknya.

Aku berkerut. Dah kenapa dalam bilik mamat ni?

"Kenapa dalam bilik you? Tu makanan Ain kan?"

"Stop being fucking childish, I'm not here to entertain you. Kau lapar, kau pergi ambik" balas Aqil perlahan tapi cukup kuat menampar telinga aku.

Siot la dia ni. Sempat lagi..

Marah punya pasal, aku buka luas pintu bilik. Langkah kaki besar menuju ke dalam bilik Aqil, sengaja aku melanggar lengan lelaki mata kuyu itu.

ADIKWhere stories live. Discover now