14.📜

393 34 12
                                    

"Belki de istiyorumdur..." Chan için bu cümle yeterli olmuştu.

"O halde istediğini verelim değil mi?"

Chan sırıtmıştı. Öpüşmketen ileriye gitmemişlerdi şimdiye kadar,bu gece onlar için bir ilk olacaktı.

İlk başta sorun olabileceğini düşünmüştü Chan. Ama Seungmin sorun olmadığını söylemişti. Seungmin'in aklında ona hastalığını söylemek vardı ama bu gece değilde,başka bir gece söylemeye karar verdi.

Chan, Seungmin'in yanağını okşayarak dudaklarını öpmeye başlamıştı. Ona sert davranarak canını yakmak istemiyordu.  Bir kaç dakikanın ardından hızlanmıştı öpüşleri. Seungmin,Chan'ın ensesinden tutup baskı uygulamıştı. Bedenini sarmalayan arzu gittikçe artıyordu.

Nefesleri kesilir gibi oluyor, saniyelik dudaklarını ayırıp tekrar birleştiriyorlardı. Chan'ın elleri eşinin giydiği sweetten içeri sızarak göğüslerini hafifçe sıkarak okşamaya başlamıştı.

Seungmin boğukça, Chan'ın ağzına gecenin ilk inlemesini bırakmıştı. Destek almak için yapılı omuzlarını sıkı sıkıya tutuyordu.

Chan,sevdiği adamın dudaklarından ayrılmıştı ve büyük bir tutku ile boynuna yönelmişti.

Küçük öpücükler sert öpücüklere,dudağı ile yaptığı darbeler dil darbelerine dönmüştü. İz çıkarmamaya çalışıyordu ama karşısındaki pürüzsüz ten buna engel oluyordu.

Seungmin'in gözleri sıkı bir şekilde kapalıydı. Ses çıkartmamak için ısırdığı dudakları hafiften kanamaya başlamıştı. Kafasını geriye atıp kapıya yaslamıştı.Hassas noktası boynuydu ve Chan'ın bunu farketmiş olması işleri daha da zorlaştırmıştı.

Chan'ın elleri, Seungmin'in sırtından yavaşça kalçalarına gelmişti. Elinde olamadan sert bir şekilde sıkmıştı. Seungmin'in ağzından istemsizce bir inleme kaçmıştı.

Seungmin hemen ağzını kapatmıştı,bu sürpriz inleme Chan'ın hoşuna gitmişti. Tekrardan, daha sert şekilde sıkmıştı ve tokat atmıştı. Chan son kez boynu yalayıp Seungmin'e bakmıştı. Seungmin'de gözlerini açıp ona bakmıştı.

"Kucağıma gelmek ister misin?"

Chan sık nefeslerinin arasından konuşmuştu. Seungmin ona bir bacağını beline atarak cevap vermişti. Chan gülümseyip diğer bacağını da kendine sarmıştı ve zıplatarak kucağına almıştı.

Seungmin'in bacakları,Chan'ın beline kenetlenmişti. Seungmin tekrar dudaklarını birleştirmişti. Chan, Seungmin'in hem bacağını okşuyor,hemde yataklarına doğru gidiyordu.

Yatağa geldiklerinde Chan, Seungmin'i yavaşça yatağa yatırmıştı. Seungmin yatakta geri geri gitmişti ve yatak başlığına dayanmıştı sırtı. Chan onun üstüne çıktı ve hız kesmeden dudaklarını emmeye devam etti.

Chan'ın bir eli, Seungmin'in pijamasının içinden girmişti ve çıplak teni okşamaya başlamıştı. Seungmin'in dudaklarından ayrılıp onun pijamasını çıkarttı.

Çenesini öperek ısırmıştı. Dilini çıkartıp,boynundan başlayarak göğsüne doğru ıslak bir yol çizdi.

Seungmin'in bir göğsünü dudakları arasına alıp emmeye başlamıştı. Diğer göğsünüde parmakları arasına alıp sıkıştırmaya başlamıştı. Seungmin'in sırtı gerilmişti yatakta. İnlememek için elinin tersi ile ağzını kapatıyordu.

Chan, Seungmin'in sol göğüsün de olan uzun ve derin jilet izini okşayarak buse kondurmuştu. Bir akşam yürüyüş yaptıkları gece ilk kez intihara kalkıştığı zamanı anlatmıştı Chan'a. Annesi öldükten sonra bunalıma girmiş, kontrolü kaybetmiş, babasının yaptığı izlere kendi izlerini eklemişti.

Geçmişin İzleri 2//CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin