. I když mají oba nejspíš ten samý účel pro mě. Takže ani jedno není úžasný. Charles se v tom vyžíval jakoby předem věděl že to vyhraje.
,,Výhra je jasná, vlastně..to bylo jasné už od začátku, je moje" usmál se ten idiot a já sklopila zrak se slzami v očích.
V tom vytáhl Charles poslední žeton.
Přišlo mi že podváděl. On byl ten kdo vyhrál.,, Smůla. Výhra je moje a peníze taky " řekl s vítězným úsměvem a vzal peníze ze stolu. Podívala jsem se na toho dotyčného a on na mě zlým pohledem.
,,Díky za hru" řekl ale ten dotyčný ho chytl za zápěstí.
,, Tohle mi není jasný.. " řekl naštvaně ale Charles se zasmál.
,, Nauč se hrát, pak ti to jasný bude" řekl a odcházel do davu. Ani se ho nebál. Pak jsem si povídala s jednou slečnou jen abych zaměřila svou pozornost jinam a trochu se tu seznámila. V tom dovnitř přišel Klaus. Objímal své přátele a s opilým úsměvem šel k nám.. Jakmile se naše pohledy střetli, ucítila jsem nervozitu. Co tu vůbec dělá!?.
,,Ale ale..jak to, že jste mě nepozvali? Tohle musí být sranda!" usmíval se opile. Začal se opíjet kvůli mě? to já mu dávam tolik bolesti?. Vypadá hrozně unaveně, a sám. Přišel k nám blíž a podíval se na Charlese naštvaným pohledem.
,,Jen tu nechceme opilé trosky, a zlý muže" Usmíval se Charles i když byl vidět jeho strach na očích.
,,Ach né, ja jsem přece hodný kluk!. Opáčil a prohlédl si Charlese.
,, Jediného toho zlého muže, vidím před sebou" pověděl a napil se alkoholu.
,,Hledám jsem jí. Mohlo mě napadnout že bude s tebou.. Kde asi jinde. Když jí k tomu neustále nutíš " řekl naštvaně Klaus. Vážně mě hledal?. Najednou jakoby Charlesovi došli slova.
,, Kolikrát si jí uhodil? ani by jsi to nespočítal co! ? Nepatří ti, tak se s tím smiř" řekl mu do očí.
,,Tohle nebudu poslouchat ty zkurvysyne!" rozčílil se Charles a odstrkl ho. Divila jsem se že to neudělal Klaus nazpátek.
,,Klausi.." ozvalo se z mých úst. Hned co to Charles uslyšel, se rozešel rychlým krokem ke mně a dokonce by mě i uhodil, nebýt Klause který ho zastavil a dal mu pěstí.
,, Už se jí nedotkneš" řekl mu Klaus a Charles byl připravený mu taky vrazit pěstí.
ČTEŠ
Proč já?
Romantik,,Jsi tak nevinná" zašeptal mi do ucha a já cítila jeho nepříjemný dech na mém krku. Políbil mě a já se vyděšeně otočila. 13+