Musíš vypadat hezky, budou tam moji kamarádi. To co dnes zažiješ..bude velký haló v tvém divném životě" Řekla mi nadšeně s úsměvem, který jasně říkal" rozjedeme to na plný pecky" z čehož jsem měla trochu obavy.
Šli jsme k autu ve kterém už seděli Její přátelé. Prohlédla jsem si tu dívku co přicházela k nám s plno tašek v ruce. Měla blond vlasy a byla krásně oblečená. Na tváři ji hrál vítězný úsměv a já nechápala proč.
,,Takhle chceš jít? Musíš se převleknout ",, Blazniš? To je můj oblíbený outfit!" opáčila ta dívka a Jennifer zavrtěla nevěřícně hlavou.
,, Ty si snad vykoupila celý obchoďák.. "Žasla Jennifer kamarádka a druhá se přidala do debaty.
,,Nechceš to doufám táhnout k nám do auta že ne?" zděsila se Grace, tak se jmenovala ta druhá Jennifer kamarádka.
,,Prosím! , nemohla jsem to tam nechat byli tam slevy!" vysvětlila ta bloncka zdrceným hlasem.
,,Achjo, tak fajn" Povzdychla si Jennifer s kterou nakonec všichni souhlasili a já se nad tím lehce pousmála. Mezitím co dávali věci do kufru, a její nákupní tašky, tak já si prohlížela tu blondýnu.
,,No nekoukej tu jak tvrdý Y Elizabeth!" vylítla na mě Jennifer a seznámila nás.
,,Tohle je Elizabeth a Elizabeth tohle je Cher" řekla a já si s tou holkou podala ruku na pozdrav. Zvedla jsem jedno obočí a pokusila se o úsměv, ale spíše jsem vypadala jakobych ji podezírala.
,Oh, těší mě! co je? Udělala jsem snad něco?" zeptala se nejistě.
,,Ne promiň já...se jen neumím seznamovat" řekla jsem a sklopila zrak.
,,To nevadí, já třeba moc ráda poznávám nový lidi!" Řekla a já se zasmála.
,,Asi budeš mladší než já, nevadí ti to?" zeptala jsem se.
,,Ne, proč by mělo? Rozumím si s každým, a ty vypadaš fajn!" usmála se nadšeně. Šla z ní tak pozitivní energie až mě to donutilo k úsměvu. Pak jsme nastoupili a auto se rozjelo dřív než stačila Cher nastoupit, protože dávala ještě své nákupní tašky do kufru. Hned jak si toho všimla začala ječet.
,,Kurva, Cher dělej nastupuj!" křikla Jennifer a její kamarádka taky.
,,Dělej Cher to zvladneš!" povzbuzovali jí.
,,Auto nejde zastavit lidi co mám dělat!?" vykřikl Jennifer kamarád Jeremy a já se na to vyděšeně dívala.,,Musíš tu brzdu, Jeremy tu brzdu!" vykřikla Jennifer vyděšeně.
,,Hele děláš to snad schválně nebo se to vážně zaseklo!?" ozvala jsem se a dívala se na jeho zmatený pohled.
,,Ne fakt se to zaseklo!" bránil se Jeremy a Cher utíkala za autem jak pejsek. Jelo to pak už pomaleji a já natahovala ruku v autě směrem k ní.
,,Chyť se Cher!" řekla jsem a ona zavrtěla hlavou a v podpatcích cupitala za autem.
ČTEŠ
Proč já?
Romance,,Jsi tak nevinná" zašeptal mi do ucha a já cítila jeho nepříjemný dech na mém krku. Políbil mě a já se vyděšeně otočila. 13+