Yoonmin(sad story)

165 20 18
                                    

💜💜🐱🐱🐱❤🐣🐣🐣💜💜

✨✨✨

Ni ee.....beiseina hi mi retheite chw ani miau alwm.Mahse jm chu ani telin achau tial tiala anuihmel erwh hmuh tur ala awm reng thung.Yg chuan jm sam tla tan twhte chu sukfai sakin akhuihmam saka,amittui te chu jm.in ahmu ag tih hlauin.lehlam hwiin akhapper sak saka,chutiang chiahin jm pon amittui lo hnam chhuak tur chu danbeh tumin aheh apet fan fana,intih nat twn anhlaua mahse an inhriatsak twn tho si.Swichhuak erwh antum lo a,an inkhwgaih twn em em thin.

Zankhat,yg thw ipik lutuk chu anu te bulah kalin zuk intih thwven atum a,anu zu zuar mai.mah nise anu ala.nih tho na agin angai ve thin.Tin,anu hi chuan apa aiin angaihsak zwk bwka,andinhmunin azir loh bakah apasal thar leh afapa chu kumrual deuh thw annih vagin afapa lakah a inthlahrunglo theilo thin.Chumi xan poh chuan anu malchungah bwkin atet laia atah thindan ag chiahin atap hwm hwm ani.Anu pon afapa dinhmun ahriatin hnem ngaihna hrelo in nu hmangaihna thinlung nen alo tahpui ve twp mai ani.

A ngaihtuahna te hmundanga achentir theih beiseiin zu no 2 alem ve a,aduhdan tak phei chuan engmah ngaihtuah theilo khwpa chatthlak top tur khwpa in aduh,mahse jm azah vag leh mahni hmasial ni a a in ngaih vagin ahnar thei hram.
Ahw lam chuan ruah asur seng senga,vwt tiha khur beuh beuh chungin abike chu akhalha,bus station apel ta tihah chuan ahma a taxi 3 rwn inzui thla thiap chu tlan pelh tumin ahan kwi deuha,mahse taxi 1 chu arwn dwkchhuak zwka,an insu ta,ari deuh bura,athim ta vek.



Jm muhil chu arwn harha,ahwi ruaia achhungte chuan an en hrek hrek,a ngaih athalo hle.Apa chuan aw ahan thian kharh kharha

"bwihte,,,yoongi a accidenta"arwn ti dam diaia

"pa chuannn amah atha em?khwiah nge a awm?"

"bwihte,,an inlamah anla phei ta anih kha"

"e nge iswi awmzia pa"

"bwihte,,yg chu kan hnenah a awm ve twhlo"jm chu ahwi a ruaia,apa chuan dwt ahrilh thu swi se aduh ngwih ngwih.Apa hmelah chuan intihderna hmuh atum ngialna a,mahse athutak si. Atap lo a,anui heklo a awm top ani ber,achhanchu a awi ther te lo,athin arim hial zwk.

"min hruai rwh u,abulah ka kal duh"

Yg te inah chuan mi tamtak anlo awma,ahmangaih berin hnwhchhuah atwhna in chu a ngaina lo,mahse chu inchhungah chuan ahmangaih ber chu a awm si,aluh a ngai ani.Miten anlo thlir thap cu engah mah angailoa,thudik chu ka finfiah ag dwt vek ani,,ala ti fan.

Khuma mu chu ahan ena,amit achhing tlat,
achal leh mitko vel chu anlo tuam var luka,abula thuin akut khwng vek twh le dai diak chu ahan humsaka.

"hey..hyung harh teh,tinge kan inah i awmloh a,,tho teh mut iduh emai aw"meng a ruai chuan ahan ti a,ruangkiltu te leh atwg hrepha.ho chu mittui tla lo reng an awmlo.

"ngwi renglo teh,ka zun achhuak ania aw,ka chehh mai ag"pangchang aw tak hian ahan ti leh ngher nghera.Azun chhuah thu aswi ruala rwn inperh chhuak at thin yoongi kha tunah chuan luhlul takin ala mu tlat si.

Kunhniamin anhmui chu a insik tira"vwt iti mi,,nu puan lum kha han la teh aw,ahmui poh aduk vek alwm"ahan tih leh meuh zwng yoongi pa meuh pwh aw rwl chhuahin atap chhuak ta.
Kha pa duham,fapa tana pa tlinglo,nupui hlau em em thinlung kha,afapa alo hnwhchhuah tak, hmangaih taka lo kuangkuahtu mipa nunnem tak vag chuan akehswm ani.Mihring siamthat nan yoongi leh jimin inhmangaihna in a hna athwhdan hi anamai lo asin aw.....

ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now