Love step brother(YM)3

107 27 11
                                    


Ka la damthalo sia mww...ka buai ve ag reng sia...conti har deuh nih pon min lo hrethiam zel mai teh u🤧

Chuan thil pakhat,yg leh jm in unau dan hi ka ziak suala,jm nu leh pa hian fa annei theiloh vaga fa atan a la anni zwka,chuan anthih hnu khan yg te hian an enkwl ta ani.Yg leh jm chuan anla hre lo.Khita chapter ah khan ka ziak tha leh tho achu,ka rwn swi zwk ani ee...

I love my step brother
💜Yoonmin💜

"Hyung min lo kiss chhin teh"

"Engmw"hlauthwng hmel tak chuan jm chu aen a

"min lo kiss chhin"

"A a suh..ka beng palh ag che"athutna taga tho in friedge a tui awm chu a in a

"Ka mutlai pon min kiss tho kha,nge tunah iduh loh"yg chuan atui in ahak,akhuh bwrh bwrh mai.Jm chuan pan hnai vatin ahnung achum saka

"Imutlaiin ka kiss che mw...imumang anih dwn chuh"atwng bah lek lek ani

"Aw...ka mumang anih vag tak chuan lwm atakah hian min kiss chhin teh ka tih,ka mumangah kha chuan mw..ihmui kha anem sia..anuam reuh rap mwle"ati nui sen sen a,yg athinphu arang em em rualin jm lahin a mgai ho ag reng mai sia.

"Chuan ka kiss chu iduh a"atih chuan jm chuan alu abu nghauh nghauha,anuisang bwk.

Yg chuan.jm chu ahnaih telh telha,ahmui chu abih ngar ngar twh...an inhlat zwng inchs 3 lek vel tihah chuan"in awm em"pwnlam tag arwn ri..

"Imuang em anih kha"jm chuan ti vin thatin yg awmah abeng chwrha,inchungah achhosan nal nal.

Yg chuan kwngkhar ava hwnga,nu pakhat thau lampang ngo vir ver hi alo ding.

"hei inu in min ken tira,chuan akalna ah chw a ei nghal dwn anih kha aw"thei leh chwhmeh vel chu ape a

"aw..kan lwm ee..."

Chawhmeh vel te chu adahna hmunah adah nghal swk swka,inchunga thinrim taka chho ta anau chu tlem turin ahan chho ve hnak hnaka.Jm room athlen chuan kwngkhar alo inkalhlo tih ahmu nghal,engmah swilo chuan alut nghala,jm chu khumah tumbura thu azuk hmuh chuan anuisuk.

"Kalbo rwh"abula thut atum ve leh jm chuan alo ti vin thrata

"I awmdan hi bialpa te laka titau i ag alwm,,"ati nuisuk

"Eee...."ati duh chauh

Jm pov

"Kwi ka ti chhunzwm ag"hyung chuan arwn ti,ka hwi vat.Mahse tunah hi chuan ka thi dwnin ka hria,ka thwchham lek lek,ka lungphu ran mai zia hi,ari te hi hyung hian ahre pha hial ag.

Min rwn hnaih telh telha,ka mit ka chhing twh,reilo te ah hmui lum ther ther hian ahmui arwn dek,ka mumang ag chiah kha ani,nilo heihi anuam.zwk,,,hyung hmui hi anem lutuk.Ahmui arwn ti che,keimah hi ka buai vekin ka hria,ka.awmdan hi amak,ka swifiah thiam phak bak ani.Hyung hi ka thlahlel ngwih ngwih.

Ka hmui chu arwn seh deuha,na tiin ka ang deuh zuai,chu tih laiin ka ka chhungah alei rwn rwlh lut...Aw Lalpa hei phei...ka ngaihtuahn amang vek...ka rilru hi fim twh hlwhlo.

ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now