TopTae
BottomkookAni a chhiar duhlo chuan chhiarloh mai tur,inchhiar lui a in rwn swisel anih chuan ka vwrh ang che u.
Shipper ka nih tirh khan toptae ka nia kum 3 vel kha chu ka ni,chuan ka topkook ta daih a mahse 2020 tang khan ka switch twh🤣mahse Ka la topkook mah zwk tho, leh lwi si a.....TAEKOOK FOREVER💙
🐯🐰🐯🐰🐯🐰
"Hyungie khawngaih in hetiang hian min ti suh khawngaih in min chhuah rwh..... ka kalsan twhlo ang che I bulah ka awm tlat twh ang khwiah mah ka kalsan twhlo ang che khawngaih in tiang hian awm suh" mittui tla zwih zwih chungin khuma twn bet mek tu chu Abe mwlh mwlh a mahse tunah chuan amittui pwnn a Hyungie thil tum chu athulh phah tir twh hauhlo. AHMA ANG KHA CHU NI SE ZWNG AMITTUI AHMUH RUAL RUAL IN ATWN BEHNA TE CHU PHElHIN AKUAH VWNG VWNG ANGA AMITTUI ATIH TLAK A VANGIN NGAIHDAM ADIL LEH TWH NGEI ANG LE.
Mahse chutiang chu ani twh silo.Hun kal zel leh Kan thil twn hian eng tiang chiah in nge min thlak danglam theih tih chu hrilh ngai hauhlo in a Hyungie atang hian ahmu fiah ani.Mahse tuna mi hi zwng asiam chhuah sak Kan ti thei ang chu.
Hmana mi nunnem leh zaidam tak ni thin, mi dang tihnat hlau em em mihring, amah aia midang hmangaih thin,khawngaihna leh hmangaihna ngah thin tak,mi thawveng harhvang tak leh mi tihlim thin tu kha engtin nge hetiang mi hi alo nih theih? Engtin nge ti khwpa alo inthlak theih?
Chu thil pwh chu tuma hrilh a ngailo hetiang a siam tu chu amah ani tih a in hria a,adem phallo nilo in dem thei anilo a haw thei lah ani heklo. A thu tiam bwhchhia a thu tiam ti hlwhtling theilo tu chu amah JEON JUNGKOOK ngei anih vang ani.
"Hyungie....."ati zwi leh sap a mahse abula awm hian a ngaihsak mwlh silo.
"Khawngaih in min ngaidam rwh ka tihpalh takzet ani"ati chuai leh raih a mahse a Taehyungie chuan twg tumna eih pwh a neilo.
Vwikhat thu atiam a atih hlwhtlin lohna kha chu ala hre thiam a,ala ngaidam thei bwk.A in swi fiahna zwng zwng a ngaihthlak sak hnu ah a ngaidama mahse eng vanga ti nwn leh nge anih?Athu tiam ahlen loh na in a arah chhuah a hriat hnu ah eng vangin nge thu atiam nwn leh kher? eng vangin nge chu pwh chu ala tih hlwhtlin sak loh theih zwk?Vwi khat na kha chu ala hre thiam thei maia mahse avwihnihna erwh chu ahre thiam thei twhlo a a ngaidama thei twh heklo.
Vwikhat nilo vwihnih lai a Taehyungie thu atiam a mahse chu chu ahlen lo a ati puitling lo,athutiam ahlen lohna chuan tun hun hi ahruai thleng ta chu ani si.
Chumi avang chuan tu nge adem ang tunge amwh puh ang,midang maw!!? Taehyung maw!!?nilo ee midang amwhpuh theilo a Taehyung lah amwhpuh thei heklo..
Mwh puh tur leh dem tur chu amah JEON JUNGKOOK tho ani.
"ka kalsan twhlo ang che"
Chu thu aswi zwh rual chuan abula awm chuan Alam a hwi ve ta.Ahmel chu chhiar thiam theih anilo a,thil tam tak a ngaihtuah ani tih ahriat thung.Amitmeng Sen leh rum tak mai ah chuan natna leh huatna, thinrimna ahmuh theih bwk.
Taehyung chuan a hnaih zel a, a hnaih zel a, tunah chuan anhmai a insi lo chauh twh. Jungkook erwh hlauhna leh inthiam lohna in a khata akhur beuh beuh a, a muttui atla chwllo bwk.
"KA KALSAN TWH LO ANG CHE__chu thu chu hmana tang twh a iswi ziah thin ani lwm tirw....Twgkam thiamna hmang a thlem lungawi theih, duh duh a tih kual theih leh mi thuswi apiang awi thin,thuswi apiang akwi a ngil awi a zwm thlap thin, ice-cream leh chocolate leh candy te hmang a tihhlim theih naupang kha ka ni twh hleinem tirw JEON"
Taehyung thuswi vang chuan amit a chhing swk thei "Jeon" ti a akohna vang chuan eng tiang chiah in nge a Hyungie hi alo tihnat tih ahre chiah bwk.
"Ka rin leh theih che beisei suh Jungkook.... Heta tanga chhuah itum chuan achhe ber pwh tih ka huam tih hre reng rwh"
Aswi zwh rual chuan Jungkook thuswi leh tur ngaithla duhlo in kwngkhar lam apan nghal a... Eng vangin nge a ngaihthlak duh twh loh? achhan maw!!? achhan chu a hmangaih, a Kookie Twgkam leh mittui in atihnem leh mai ahlau ani.Ahma anga awlsam taka a ngaidam leh anih chuan atina nwn ang a, akalsan nwn leh ahlau ani. Ni ee chu thil chu ahlau, ahlau takzet.
Jungkook in"Tae"atih ri leh kwngkhar ri thuai chu a ri rual chiah bwk.
Eng ang in nge a ngaih, an naupan lai hun ang reng khan an awm ang maw? A Hyung nisi a amah aia rilru neilo zwk leh naupang chhia zwk, duh duh a atih kual theih mi der dep tak, leh rilru no na hma em em,upa zwk ang mai a tibuaitu te lak atang a achhan fo thin a Hyung kha la ni reng tur ah alo ngai em ni? Chutiang alo nih chuan alo ring sual hle tih chu hrilh nwn ngai kher in ka ring lo.
°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°In hnuai lamah chhukin couch athu chunga a hyungten anlo melh thap chu Haider in kwngkhar lam apan nal nal a, chutah ding datin thwk ahan la Hak a, a hyungte lam hwi chuang silo chuan "ka room ah in lut emw Jungkook chhuah in tum anih chuan thian Kan nihna ka theihnghilh ang, emw ka ruang in hmu ang" aswi zwh rual chuan hmuh tur awm lo in in achhuahsan nghal a, a bike ri thum dut in azui nghal bwk.
In chhunga awm te chu an in melh hrek hrek a, inchunglam a in hnit ri hrwih hrwih lam chu an melh leh zeuh thin. Jungkook chu eng nge a an,atha em, aril te atam em? Tih zwhna chu a awmna hmuna Kala han zwh chu duh sa teh mahse an theilo. An chho theilo hul hual... Taehyung mizia anhrechianga a thuswi chu ati ngei ngei thin tih anhria a, athinrim laia athil swi ngat phei chu zwm loh chi ziazang anilo tih phei chu an hre lutuk tlat.Mahse tunah amah Taehyung ber a awm lo a han kal pwh nise apoi dwn em ni, ahre dwn chuanglo ani lwm ni? Ni e ahre hauhlo ang mahse an chho ngam Chuang hauhlo.Inchhungah a awm emw awmlo emw a thinrim anhlauhna chu a dang Chuang miaulo atin ni..
Mi luhlul leh mi vwt tak, poisak neilo leh athil swi ti ngei ngei thin mahse thu tiam tih thumal erwh haw em em thung si ani.
Hetianga siamtu chu inchung lam a tap mek Jungkook ani tih anhre bwk.
Rin na, ni ee Rinna hi thil hlu leh ropui tak ani Hmangaihna ang chiah in. Mahse chu Rinna chu tih chhiat anih twh chuan neih leh aharsa twh thin tih poh Kan hriat theuh ka ring.
Kim Taehyung pon Jeon Jungkook a Rinna chu ahlauh zo a,vwihnih lai kalsan anih twh vangin leh thu tiam hnai sai lo zet hlen lohna vangin ana twh bwk a,chu chuan amah ah nghwng nasa tak anei hial bwk.A Kookie chu Rin leh a duh, aduh takzet mahse arin leh a achhuah zalen leh anih chuan ahma ang bwka kalsan nih leh ahlauhna chuan arin tir thei twhlo ani ber.Amah ah hlauha nasa tak a awm a kalsan nih chu aduh twhlo a chu thil chu ahlau ani, ahlauh na chuan athunun a thil at thlak tak atih tir reng bwk. TUN AMI ANG CHIAH HIAN.....
Phur thut ziah🤣🤣Ka Phur leh thut hunah ka rwn conti ang💜🤗