Love step brother(YM)4

116 27 10
                                    





I love my step brother
YoonMin
🐱💕🐣





|||||||||||||||||||||||







3years later

Tunah chuan yg chuan JS(joonseok/namjin) company ah hna athwk ve twha, apa in America ancompany chu zwm ve turin ti ngial mahse ram hran anih vag leh JS company neitu te hi athiantha tak college ankal lai taga inkwm ngaih twh annih vagin apa chu ahnial a,JS company ah chuan Namjoon leh seokjin tihloh ah chuan dinhmun sang ber ani bwk.Ataima in rem ahre em em a,js pon anchhwr tagkai takzet bwk,athwh twh chuan athwk swk swka,atih tur ati zung zung zela,mahse amut achhuah twh erwh chuan hna thwk tur in nwr thin mahse awmzia a awm ngailo thung.


Jimin poh kumtling ve twhin,college akal ve twh a,kum 15 anih lai ai ngwt kha chuan afing twh bwka,lehkha poh athiam theiin,ataima hle bwk.Athian hoseok nen anla inzui renga,ancollege ah chuan thian thar Taehyung anchhar bwka,an pa3 chuan an inkwm chwta,kum rual deuh thrw annih vagin,answi duhzwng,anduh zwng leh ngainat zwng lah a in ag deuh thuak hlwma,thiantha tak anni twh hial ani
Mrs Min poh apasal in America lama awmpui tura arwn chah vagin Apasal Mr Min bulah acheng twha,yg leh jm chiah chu in acheng anni twha,kum twp lamah anu arwn thlwh thin,mr min pon ahman changin arwn zui ve thin bwk.









"Chimmy ihman twh em,college itlai nge hmanhmwh rwh,ka inpeih twh nia"yg chuan atie siam tha mwlh mwlh chung chuan anau chu abia a



"Imm..ka hman animai"

an pa2 chuan inzui chhuakin,athwhchhuah liau liaua alei car nalh tak ah chuan anau nen chuangin antlanchhuak ta a.

College gate anthlen chuan yg chuan car tiding in thu anhan infah ag lwp lwpa,yg chuan jimin kalliam tur chu athlir reng,chutih laiin jm bulah mipa pakhat hmeltha tak rwn tlanin jm mwg arwn benga nui hak hak chunga inkuahin class room lam anpan dun ta,athil hmuh vag chuan yg chu asa nghal phata,car steering chu ahmer vak a,thinrim tak chuan athwhna lam chu apan ve ta ani.










Yg pov:

Nileng chuan ka mood a off a,ka engtih mah atui theilo,ka ta,keima ta chauh kha midangin ankhwih ve ka hmuh khan ka thinrimlo theilo,midang tan ka.phallo a,keini lo midang ta anih poh ka phal heklo.Ka ta ah ka la siam aga,tihluihna hman ngai dwn mahse ka hmang mai ag,ka nei thei na tur anih phwt chuan.

Mahni hmasial tak ka ni tih ka inhria a,ka nau hi gay ani a,hmeichhia aduhlo,mipa hian amit anla a,vwitam bialpa neih atum twh,mahse ka thikthu chhiatna lo chhuakin atana thalo tur ag hlirin ami duh te chu ka swia,ka phalloh chung chuan anei lui bik ngailo,ka thu azwmna,ka thu rwn alak zelna chu remchangah la in tunthleng hian ka la chelh thei ani,mahni hmasial tak ka ni  a,ka inthiamlo thin takzet bwk.Mahse midang ta ni a,midangin ankhwih kual vel tur chu ka ngaingamlo,ka ngaihtuah zwng ringwt pohin ka thinrim in ka thik takzet thin ani.

Khang kum liam ta chhung khan ka nau laka ka rilru put hmang adanglam lo a,tunthlengin ngaihzwng poh ka la nei theilo,alaka ka rilru put hmang ahriatthiam hun ka nghaka,mahse ahrethiamlo nge ahrethiamlo lui tlat thin zwk tih poh ka hrelo.Hrilh turin huaisenna ka neilo a,ka ngamlo ani,vwitam hrilh ka tum twh mahse min huat ka hlauhna vag chuan ka hrilhlo fo a,min be duh lo a awm leh min huat tlat chuan min pehhel aga chu chu ka tuar thei dwn tlatlo ani.





ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now