Ahmasa ber chuan story hi rwn chhunzwm twhloh ka tum a achhan chu chhungkaw buaina leh mimal buaina a awm vang ani a,in entir reng ka ngai bwk nen doctor te lahin min warning reng twh bwk si🤣Mahse he story forgive me hi chu complete hram ka lo tum ang.Mahse atwi thei ang ber in ka ziak thung ang,ka lo tum dan ang tak pwn ka ziak thei dwnlo a,A ngaihnawm loh viau pwn inlo chhiar hram hram dwn nia.🤗💜Hemi ka zwh hunah chuan phur thut emw chak riau te nih loh chuan story ka ziak twhlo ang.
Engpoh nise ziak leh pwp pwp mai ang aw.Mi hlim thei tak te hi an nun ah thil engkim athleng dik vek tihna ani lo va,an nuna thil lo thleng apiang an dwnswn thiam vang ani.
Tuman inun a ithil paltlang te hi anhriat pui ngai lovang che,mite swidan ah che buai lo la,hma lam pan rwh.♡KookTae♡
Mipa hmeltha leh hleitling zet zet pa6 lai mai chu in Lian vaklo te chhe Chuang hauhlo ah chuan thu khwm luihin rilru hah hmel tak chuan anhan thw chhuak leh hak a.Anzinga hmeltha ber duhawm zet phei chuan amittui ahru chwllo a,atah nasat vang ani tih hriat tak in Amit te chu anbui luk a,ahnarte chu asen Tai hlarh a,abiangte pwh tomato ang mai chuan ansen hlarh mai ani.
"Engtia tih zel chi nge"anzinga te ber Jimin chuan arwn ti chhuak sapa
"Vwikhat chu zwng leh chhin reng reng ila,mipui anzi nasa sia kan lo hmuh hmaih te pwh ani thei"anzinga zahawm ber namjoon chuan beidwng aw zet hian arwn ti chuai ve raih a.
"Ka naute,khawiah nge maw i awm le,iriltam twh ngwt ang tirw"tae chu a insut hlup hlup a,Jimin chuan alo kuah vat.
"Tae kan hmu leh em em ang,beisei na nen aw,beidwng Suh la,beiseina nen kan beih tlat chuan kan hmu em em ang immm"Jimin chuan hnem tum tak chuan han ti mahse beiseina pwh hian beidwnna khurah min hruai thleng chwk ani tih ahre ve reng si.
Flash back
Taehyung chu ahnathwh na tang hlim tak chuan a inlam apana,zing hma taka kal a ngaih vangin a taegguk thwh hma achhuahsan a,ahma zwng a a thwh hun nghaka breakfast tur zwng zwng abuaipui thin anih vang chuan zing hma taka achhuahsan anih vang chuan a ngai twh viau dwn lwm ni,a Taegguk nuihmel hmuh mwlh chu a nghakhlel twh ani.
A fapa au lauh lauh chung chuan inchhungah apen lut a,mahse alo reh diak si.Hobi sofa a lo thu ngwi bur leh akianga ahyung te lo ding ahmuh chuan ngaihna hrelo zetin amelh kual dan dan a.
"Hyung e nge awm zia,e nge inhriat hlwm a,khwnge Taegguk"azwt nghal mwh mwlh
"Tae englo, Taegguk nen khan kan leng chhuaka chuan"hobi chuan swi hreh tih hriat zet hian arwn ti zwi sap a
"Chuan"
"Chuan ka hlauh a,tae apoi ka ti lutuk"atih zwh rual rual chuan tae chu athu hnwka,amittui adir nghal zung zung bwk Heihi avwikhat thlenna animiau ani.
"Engtin nge i hlauh theih zwk a Hyung"arwn tham chhala
"A eitur ka lei lwk chhung khan khwiah nge alo kal hman pwh ka hrelo,ala kal hla hmanlo ang tiin ka zwng nghala mahse ka hmu zo ngang lo ani Tae mahse ka tiam ache kan hmu leh em em ang tih"
Anvai mai chuan Taegguk leh hobi kalna hmunah chuan kal leh in an inthen darha,an zwn theih na piangah an zwnga mahse Taegguk erwh hmuh tur a awm hauhlo thung.Mite chu han zwt thin mahse chulai hmunah chuan naupang ber tanga puitling thlengin antam mai si a,zwn hmuh chu aharsa ve viau ani.