Ahmasa in hei hi true story ani dwna,anmahni taka hi straight anni a,mahse taekook in ka rwn ziak zwk dwn ani.Ziak duhlo viau mahila Ka hmangaih em em nu HmingiThani in min ngen vanga rwn ziak mai ka ni e.Tute loove story nge tih chu ka swi kherlo mai ag🙂Ngaihnawm intih ngei ka beisei🤗
lets start
🐰🐯
Taehyung
Tleirwl rwlthar tirh Kum 19 chiah la nichung in ruih thei thil khwihloh ka nei tw manglo,drugs chiah ka la tem chhinlo ti ila adik ber ag,rilru hah luat vagin chatthla thak khwpin zu poh ka in nghe nghe twh.Ka nu in min pai laiin ka pa in min boral sana,ka nu chuan pasal dang amah aia naupang fe aneia,ahrisello em em mai leh nghal.Nurve thalo ani a,tunah poh akal thei twk twk ani.Ka pa hrwn nen chuan fa3 lai annei ve twh bwka,pa hmun nu hmun unau zinga naupang ber ka ni a,ka u te pa2 chuan nupui pasal neiin fa te hial annei twh bwk.Ka pa hrwn nena anfa te chu hmeichhe naupang kum 8 mi,mipa naupang kum 6 mi leh naute thla 6 mi anni.
Pa hmun nilo mahila ka nau te chu ka enhrang ngailo a,ka duatin ka ngaihsak thin hle bwk.Ka pa(pa hrwn,lo hrethiam zel twh mai ru aw hrwn hi ka tel tir kher twh dwnlo ania) in hna athwh thei tak silo ah chuan ka nu chuan min chwma,ahah thei tak zet,ka khwgaih thin hle bwk.Insa lai kanni bwk nen class ten ka zirlai mek chu ka chwlhsan ta a.Ka nu chu ka.pui ve thin.In kansa zo a,naute a.awm bwk nen,ka nu chu ahrisello tan em ema thisen sang vaga luhai nei reng ani a,ahnathwh ka phal twhloh vagin keiman kan chhungkw in eipuarna tur poisa ka thwkchhuak ta zwka.News papera hnaruak huan enkwl tura mi an duh thla khata 12000 hlwh theihna ah chuan ka thwk ta twpa.Ahuan nei tu te hi Seoula awm anni a,keini erwh daegu ah kan awm avagin rel in ka kal vag vaga,anhuanah hian in a awma tah chuan ka cheng zui nghal bwk.An appartment pangai anmahni chenna bik nen chuan a inhlat lem lo.Anhuanah hian pangpar leh thlai a awm deuh bera,enkwl hahthlak anilo,hnim vel thlwh fai leh pangpar tui pek tih te,thei vel tha taka enkwl mai te chu ani,Aneitu te hi anfelin biak annuam em ema,keipon nuam ka ti viau bwk.Kum l leh chenve vel lai chu ka awm ve twh.
Thla tin hlwh ka lak apiangin ka hman ve tur 2000 la in abak chu gpay hmangin ka chhungte ka thwna chumi chuan anlo khwsa ve twk twk thin.La naupang viau mahila,naupang chhia takin ka awm twh ngailo,ka hun twn leh dinhmun chuan min siampuitlinga,mipa chak leh tumruh tak ka ni ka tilo theilo.Heilai hmun hi ani hmangaihna thwnthu lungchhiatthlak intanna chu.
Ka chenna piahlwk ah hian building chhwng 4 laia sang hi a awma,ka huan enkwl nei tu te in leh chumi building inkarah chaun kei chu ka cheng tihna anih chu.Chu building chu Mr Jeon te chhungkaw in ani,ahnuai ber leh adwt chiah chu mi anluah tira,chhawng thumna leh.chhwng li na ah chuan anmahni an awm thung.Anfapa jungkook nen chuan kan inkwm ngaih viau bwk.
Flash back
Tae chuan pangpar tui pe in abula vela hnim te chu alo tifai mwlh mwlha,bts hla love myself chu ngaithla in asa pah reng bwk.
"Minlo hrethiam lwk"titu lam chu ahwiin ahla ngaihthlak chu atizwi deuha
"awww...e nge ni ta.."
"Anhuan enkwltu thar ami iniha"
"imm....kum 1 leh chenve dwn ka awm twh lwm"
"animw...ka van hmu ngailo che..."
"keipon ka hmu ngai miahlo che"
"nitaka...LA lama ka awm vag anih dwn chu,thla hmasa lwk khan ka lo hw ve chiaha"
"anih chu..."
"enge ihming"
"Taehyung Kim nag"
"Jungkook ka nia,ihming chu amwi hle mai"
"nagpoh amwi alwm"tae chu anui sen sena
"ila naupan hmelsia engtin nge hetah te nangmah chauha i aww theih zwk a,pa tling ti awm twk lek ani sia"jk chuan tae chu a en deuh vang vanga
"Kan tih theihloh tura kan ngaihte poh hi kan tih ala ngaihhun chang a awm alwm,ti theilo turin in ngai mahila kan ti thei fo thin bwk...puitlin inzir na ve zel anih hi"aw zangkhai tak chuan alo chhanga..anui reng bwk.
"kum engzah nge inih twha"jk chuan azwt leh a
"19..lo kal rwh tah rwn thu rwh,,adai nuam lutuk,idinna kha chu asa em mai"thingbuk hnuaia thutna awmah chuan tae chuan athut tira.
"nag kum engzah nge inih ve twha,chuan hna inei ve twh em"
"kum 23 ka ni twha,chuan doc ni turin ka zir mek bwk"
"lehkha ithiam thei viau animw,,inneihin atlin bwka,ila nih vat dwn chu"thil ngaihtuah ni awm tak hian ahmalam chu aen vung vunga
"e nge i mgaihtauha,rilru hahna inei em ni"jk chuan azwt nghala
"hahaa..neilo ee...ka neilo,thingpui te i induh em"nuiluisag chuan abe leh mwlh mwlha
"aih angailo,hei zaniah ei ahun twh sia ka kal phwt nge,ahmun hi anuam riau,ka rwn kal ziah dwn nia,iphal chaun"jk chuan fiamthu titak deuh chuan ahan ti a
"lutuk tlat ihman apiangin lo kal ziah rwh..ka khau har thei lutuka"tae chuan hlim tih hriat tak hian alo chhanga.Tichuan jk kalliam lai chu thlirin,ahmuh theih twhloh chinah chaun amah poh chu inchhungah lutin zanriah tur asiamzui nghal nak nak a,A awmna hmunah hian he huan neitu te hian amamwh tur engkim andah veka,thil awmlo apiang chu hrilhin anrwn pe leh mai thin bwk.
End of flash back
Chumi ni tag chauan tae leh jk chu an inbe chho ta zela,jk chuan hunawl aneih apiangin tae awmna ah chuan akal thin.No te an inpe a,whatsapp lamah poh an inbe nasa twh hle ani.
Taehyung(tae pov agin ka ziak char char dwn nia)
Sunday chu ka duh duh ka ti theiin ka kal duhna piangah ka kal thei bwka,sunday ka nghahhlel chhan ber poh ani.He ka awmna huan neitu te fanu naupang ber nen hian kan inkwmngeih em ema,ani chu Jiyoon(hmingi)ani.Tunah phei chuan kan inbest hial twh.Jiyoon poh hi kei ag chiahin thian akwm vak ngailo a,akwm ve chhun ka ni ti ila asual lo ag,online frds te chu a ngah mahse abe ngai zen zenlo thung,thian kwm ngai zen zen lo nita chu kan lo inngaina hle ani.
Sunday ani a,Ka in(huana achenna hmun,a in agin ka swi twh dwn nia)ah chuan jk leh athian tha ber ber te pa2 Micheal leh Alex chuan jiyoon kan pangain kan awma,ka ti ti a,kan nui ho dar dar leh thin.Mike leh alex te nen.poh chuan ph ah kan inbe ngun viau twh bwka,alex phei chuan zantin min duh thu arwn swi thin.Mahse keichuan He mihring Jeon Jungkook hi ka duh zwk tlat ani.
Contii......
Lo chhiar chhunzwm zel ru aww....true story nih vagin duh agin akuaiher ngwt thei silo a,induhthu asam.loh viau pon inlo chhiar leh hram hram dwn nia.
NEXT ah a aithuiin ka rwn dah twh ag.