Vampires 2

112 17 7
                                    





"Park jimin khwiah nge ka breakfast"khum tang tho chhuak hauh silo chuan a au a, blanket in a la inkhuh runa,hwi pwh ahwi chhuak hauh lo.

Mins 1,2,3,4568899 aliam hnu pwh chuan chhangtu an awm thei tak siloh vang chuan mengmang lo in athu chhuaka,aphun deuh bul*bwk.

"Achhuak leh twh mwni"phun bul*Chung chuan atho chhuaka,kitchen lamah pheiin dwhkan bwhin achhing leh nghal zat.
Mins 5 dwn chutia a awm hnu chuan kwngkhar hawngin pwnlam hwiin ahan zimar kual a"wtf khwilai hmun nge"arang arang in inchhungah alut leh a,ahwikual deuh ta zak zak mai.

Aph zwngin aphi buai ta chhenga,rei Fe azwn hnu chuan alukham hnuaia lo awm chu ahmu ta hlauh.Good girl tih chu ahan dial ta a,vwi 2 lai atih pwh chuan ala la thei chuanglo.Atwp nan tiin ahan try leh chhina vanneithlak takin alo la hlauh.

"Park Jimin khwilai hmun nge"ahan ti thla hrwka.

"Tae..Kim Taehyung ini tak tak em"

"Ni ni ni,chuan khwilai hmun nge hei hi,khwi ah nge i awm mihring"

"Kan in ah ka awm khwiah nge i awm zwk a"

"Ka hriat bik loh chu hria ni ila ka zwt twp nang che chhaw vah lutuk"

"Itawg tam lo vuan lwk eee tae neat ho khwvelah in awm"

"Eng mw ibula awm ka duh engtin nge keimahin"swi zwm thei twhlo chuan atap chhuak ta ringwt a

"hey hey babe tap nghal ringwwt Suh tihdan kan ngaih tuah dwn nia umm...lo nghak lwk la aw"aw dam taka tiin pH call acut ta a.

"Hey Pu Jung,Taehyung bula awm ka duh nia heta awm hi ka duhlo tae tello chuan khwvel hi khwvel anilo nia"trahchhuak aw tak chuan ahan ti a.

"Abula kal chu induh tihna em ni?"

"Aih he tah hian rwn hruai rwh"

"Ichhiahhlwh pwh ka ni silo a"ati thwm deuh sapa

"Ka chhiahhlawh ini tih thu pwh ka swi chuag miahlo,mawhh khwngaihin hetah hian taetae rwn hruai teh"amittui atling deuh pur ta.

"E nge ka hlawh ve tur"

"I duh duh nimai"

Atih tak ah chuan kook chu nui deuh sukin kwngkhar lam apana mahse achhuah hma
Chuan thil hriat chhuah nei niwm takin ading leh deuh thut.Kir leh in athutna ngaiah chuan ava thu leh deuh chwrha"aih atheihloh anhimna tur ania,ka thu in ka hruai chhuak ngwt theilo"

"Mahse Pu Jung"

"Mahse  a awmlo,venhim ngai nilo la chu nangpoh hi ka thawn chhuak twh ang che"


Jimin rilru na chu pwnah achhuaka,jungkook nena an awm atanga avwi1 chhuahna ani.Pawn achhuah chiah chu vamp ho chuan Alam anrwn hwi deuh fur ta mai.Hnuailam melh tlat in atrapa,atir chuan atrap chhuak hauhlo mahse tae nuihmel ahan mitthla a chhuak em em in atrap ta hawm hawm mai ni.

Vanlam hwi chuan ring tak maiin atrapa inchhunga awm kook pwh arwn tlanchhuak nghala,vamp ho pwh pwn ah an awm vek twh.Jimin chu atrap chhunzwm zela chutah van boruak thiang tak te chu chhum dumah anrwn changa,kwl phe zwt zwtin khwpui Ari a,Trek atla ta zwt zwt mai.Thli nasa takin athleh bwk.Park Jimin trap ri chuan pathiante Beng athleng miau ani.Chhum dum mup chu vwi leh khatah arwn eng a,ahnu ah athim ta vek.




After 5mins

JUNGKOOK chu che hrut hrut in arwn menga akhuh deuh bwrh bwrh bwk.Aharh chian hnu chuan ahwi Kuala,khwvel pa3 chu pa1 a siam ani tih ahre ta.Hlauhthwnna in atuam nghala,Jimin chu inchhungah pwm lut in khum amut tir a,aharh chhuah theih nan a abei Fe hnu ah arwn harh ve ta.

ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now