Forgive me (TK)3

122 19 13
                                    

Forgive me bik hi chu part atam bik deuh ang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Forgive me bik hi chu part atam bik deuh ang.




♡o♡o♡o♡o♡


🐯♡Taekook♡🐰

I thil duh leh Phu ve ngwih ngwih te ihnen anlo thlen theih nan inun ata kalbo tir ngai te kal tir thei tur khwpin mi chak ni la,nghah ngaite nghak thei turin fing la dawhthei bwk rwh.








Jimin chuan inlam min panpui nal nala,keimah aimah in athrwng zwk in ka hria.In kan thlen pwh chuan atum hmak a,engmah zwh chi ah ngailo in ka ngwihsan ta rih zwk a.
Keipoh chuan theihnghilh mai aharsa ka ti,tinge anupui a awm ve loh,Korea ah hian an rwn zin nge e nge anrwn tih ang le,khwiah nge anupui a awm ang tih te thleng chuan ka ngaihtuaha ka natna zwng zwngte kha anrwn kir leh vek nimai hian ka hria ani.

End of tae pov

Skip.....

Hun leh ni akal Liam zela,Dec thla hial anchuangkai ve ta.Thlasik rim chuan hmangaih chanta te lunglenna arwn Kai tho a,hmangaih te nen a cheng za mek te tan erwh hlimna ani si.Tae leh Jimin anlen chhuah tuma Gukk anhmuh bak erwh anhmu chhunzwm twh lo.

Jimin leh Jin chuan Tae chu atan athat zwk nan,ama taksa mai nilo an inchhung tan thleng a athat zwk nan tiin hna anzwn sak ve a,Tae in Taegguk enkwl aduh zwk vang chuan han hnial viau mahse ahnial hneh ngang silo.Chhunlam hna zwn sak Turin ati ta a,zan lam erwh Taegguk enkwl ve aduh vang ani.Jinmin te pwh chuan restaurant pakhat "Cafe Koreanna" chu anhmuh sak ta a,Tae in chu anhmuhsak hming ahriat chuan alwm luat ah amittui atla hial.Atleirwl laia alo thwh chak em em na thin anih vang ani.




Tae pov

Jin Hyung leh Minie ten min hmuhsak Cafe Koreanna a kal tan tur chuan ka insiama,ka huphurh viau,hetiang hna hi ka la thwk ngailo mai bakah,Ka thwhna ber tur lah hi achangkangin aropui bwk sia ka zam ve ani,mahse ka tleirwl lai tang twha thwh ka lo chakna anih vang chuan ka lwm viau ani.

Hobi Hyung kumin chhung acham hlen dwn vang chuan Taegguk chu akut ah ka dah twp mai ni.California atanga rwn zin apiang hian kan in ah a awm chwt thin,a nu leh pa bula awm apeihloh thin vang ania,Keiin chu chu Kalo hlwkpui viau zel.

"Maa khawihah ikal dwn"ka fapa chuan ka kwr hmwr arwn pwta min rwn melh chho kar mai,Amit meng hi chu Gukk chiah chiah ani mwi lutuk mai.

"Maa hian pwisa tam twkkk ka va thwk chhuak ang aw Taegguk toys man tur te, chocolate man tur te leh ice cream man tur te ava thwkchhuak dwn a"ka tih chuan ahlim hmel takzet

"Tak tak maw"amit atibial vak a,heipoh Gukk chiah chiah

"Imm tehreng mai,Ka Taegguk hi alwm em awwww Alwm nge lawmlo Maa in ahre duh ania"

ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now