Uii...ka reh em😂tunlai chu ka buai thei lutuka ka rwn conti lwk theilo a min lo hrethiam dwn nia.King Julian poh sw ka la conti thei lo ani e🤧Teacher×student hi chu ngaihtuah lwksa vek anih vagin aziah chwp ve thei nwka nwka tlai twh viau mahse ka la rwn dah hram ani e.
🐱🐣
"Ka hmu ta che,ka zwn rei twh zia che hi ihria em?"ka beng bulah arwn ti thwmsapa,athw lum ham ham te vag chuan ka taksa hi trekin adeng emw tih mai tur ani.Ka kamis aphelh zoa ka kekwr poh aphelh vek twh...tinge ka chet theih miahloh,dan ka tum mahse min man bet tu awm ag mai hian ka khwng vek.Sir chuann atih ngai achhunzwm renga,ka chet thei tak silo ah chuan twgka talin twp turin ka hrilha.
"sir ka duhlo...khwngaihin min kaltir rwh...hetiang hian tisuh...ka duhlo khwngaihin sir"tapchungin ka ngen mwlh mwlh twh.Mahse ahre duh silo.
Akwr aphelha,akekwr te poh tunah chuan ruak in inhma twnin kan dingdun ran twh.Ka taksa achula,ka hmuiah afwp nwk nwk mahse ka chhang let duhlo,ka ka chu ka chip lui tlat.Ka chhanloh vag chuan ka hmui arwn seh zwka na tiin ka te deuh thaka chumi chhung chuan ka ka chhungah alei alo rwlh lut hman.Ka ka chhunga alei ainfiamkual tir nwk nwk takah chuan nuam ka ti tan.Zwimuang chuan ka chhang leta anuisuk tih ahmui chetdan tag chuan ka hre thei.
Min kuai herin bang min bwh tira,ka beng seh det det chung ka mal tag arwn zut chho a,ka murchhuak vek.Ka mwng arwn tham zwka ka ipchwih thei.Ka thil chu arwn khwih thuta ka phu nasa lutuk chu bangah ka.lu ka tauh chwrh anatzia mai lah chu.
Ka taksa afiamkualna te leh ka thil arwn khwih mer mer takah chuan ka taksa chuan nuam ati twh takzet.Ka thinlung,rilru leh ngaihtuahna te chuan duhlo in hnar swmsarih mahse ka taksain ahnar phal silo.,Hnar ahnekin anlo dwng swng tha em em si.
Ka mwng rwn na zwk vag chuan ka au deuh thwt....hetiang aga na hi ka pianhnu lamah ka la twg ngailo....ka mittui arwn luang ngiai ngiaia,ka hmui ka pet fan fan bwk.Athil chu ati che tana anatzia chu swi ngaihna awmlo,swithiam har tak ani.Ka hole hi chemte emw blade a zai thler ag mai ani.
Atirang zela ka au thwt thwt ngwi renga awmna chi ani tlat ani,,sir chu arwn rum leh hak hak thina,ka dar leh nghwngte chu aseha,afwp bwka asulhnu piang chu ana em em vek zel.
Reilo te hnu ah kan zo rual,sir chu bag nghengin amu a,kei erwh mwng na chung chung ka form te inbelin ka bag ka la a,inlam ka pan nal nal.
"ka lo thlah ag che"ka han hwi chuan sir bwk ani.
ka duhlo tih entir nan ka lu ka thinga,kebai auh auhin kwng ka crossa,harsa takin in ka thleng thei hram.Dar 5 alo ri vuk twha.ka nu leh pa chuan min lo ngaihtuah takzet twh bwk"awii..ka naute ka bawngthluai itha em?tinge iva rwn haw tlai em em bik ve,ka ngaihtuah lutuk che sin...inu hi min ti mangang lutuk"ka nu chuan ka biang twn twnah dwmin min enkual thuak thuaka.
"ka tha lwm..kan sirin a ina hmulwk turin min tia,,ka va hmu lwka,zirna lam vel anih vagin ka rei deuh anih kha"harsa titak chuan ka swi tah insum tak hi ka ni.A ngaihthat leh zual nan ka nuiluisang bwk.
"ole..athat chu...han inthlakin intifai la chw kan eidwn nia"atih chuan room lam ka pan nghal...pangai thei ag bera kal tumin an insangmara ka tang lutuka ka taksa ana vek thei.
"ka duatte na inei em ni"huiha akal pangai viau emw ka tihlaiin
"aaa...pa...ka rwn hw kwngah ka tlupalha ka ek ka tina deuh a"
"khwmw ka lo en ag...ike chu ana viau em?"awii....mut duhtwh nak alaiin nu leh pa fate care leh lutuk neih hi alo ninawm ve deuh hlek anih hi.
"nuuuu...ka tha...ka chho dwn ka chau lutuk mut hahdam ka duh"roomah chuan ka tlanchho nghala ka room ka kalh nghal hmiah bwk.
End of flash back.
Khami ni ataga tunthleng hian Kan sir Yg chuan nitin hun min hmanpui thin.Ka chau thei em em a,ka hrisello phah takzet bwk.School kal ka hreha school kal hi ka hlau takzet twh ani ber.Ngaihtuah ve mah teh u nitin sex hmanpui ta che sela ichaulo thei dwn em ni.
Vwi tam anu leh apa bulah shool kal ka duh twhloh thu ka swia,achhan min zwt zel si...thudik hrilh turin ka huaisen ve twk silo.ka hah takzet.Pumna leh luakchhuak te ka neia,zan mut that theiloh nen ka lu poh ana in luhai ka nei zeuh zeuh twh bwka,anu leh apa ten hospitalah min hruai antum thin fo a,mahse duhlo in ka hniallui tlat thin.Achhanchu thudik anhriatchhuah ka hlau ani.Hospitala ka in entir chuan thudik anhrechhuak aga,,mihring antwg thei twh si,ka mipatpui ngeiin nwmchennan min hmang ani tih anhriatchhuah chuan ka.muangpho aga,chuchang nilo in anu leh apa poh anmualpho tel dwn ani,chu chu ka duhlo hulhual bwk.Ka tuar zwk mai ag.
•
•
•Ka ph lock chu ka hwnga ka wallpaper chuan ka lung adum hliah hliah ani.Amit,ahmui,ahnar,abeng,akhabe,a nghwng leh thildang tam tak,a engkim hi amwi tih hian aswifiah zolo.Thilsiam mwiber ani ngei ag.
School ban apiangin ka stayback tira,sex ka hmanpui ziah thin.Ataksa achau thin hle ani tih ahmel tag chuan ahriat theiha,ka khwngaih thin takzet,mahse ka tihchhunzwm zel angai si.Thlakhat anih hma chu ka twpsan theilo ani.Min dan atum apiangin ka dwihmangin ka hrengbeta,ache thei twh ngailo.
Keini hi BETA kanni a,ALPHA chu kan pathian niin chu chu kan be thin.Thla tin kan inthwi ziah bwk,kan tana ruat kan hmuh hma chu thisen hmanga inthwi a ngai ani.Vwitam ka inthwi twh thin mahse ka tana ruat mibik chu ka hmu ngailo.Mahse tum khat chu keima thisen hmang ngeiin ka inthwia tichuan tunge ka tana mibik,ka kwppui tur chu ka hmu ta a,Mipa ani.Mahse hmeichhia aimahin amwiin a itawm zwk bwk.Heng kan tana mi ruatte hi kan zwn a ngaia,kan hmuh hmasak ber ni tag sex hmanpui nghal tur ani.Anihloh chuan kan ta anni thei ngai dnwlo.Thlakhat chhung nitin sex kan hmanpui anih chuan inzwmna chhe thei ngai twhlo turin kan inzwm tlat twh bwk ag.Heihi Keini BETA te rindan ni.
contii..............
He story hi story puitling,story pangaiin ka ziak zwk dwn amwni ka tia mhse ka peih lehlo a,tah ka rwn dahchhunzwm mai😂🤣
Inlo chhiar avagin ka lwm e❤💜