🐰💓🐯
💜💜💜💜🐰🐰🐰🐰🐯🐯🐯🐯💜💜💜💜
×××××××××
Kan college lam pan chuan phur takin ka kala,ka tlan ti tih ani mah zwk...mipa tleirwl thwveng leh hahdam thin tak ka ni.Fapa mal ni mahila chhungte duatsual.erwh ka ni lemlo,,,ka nu leh pa cuan min duat lutuk..kan dinhmunin azir bwk nen ka nu leh pa te chuan ka duh apiang min leisaka min tihsak.mai thin.Kum 18 chiah la nimahila ka huai ve lutuk tlat mahse ka ngamloh lakah te erwh ka huai.lemlo.....kei aia lian leh thahrui nghah fe nena buaina kan neichang chuan nuihtlwn vur vur chungin ka tlanchhiatsan mai thin haha....ka nghala mi chaih ka peih em em bwk,Abik takin mipa sa tha lampang muscle nei tha tak leh pa hrakte hi ka fiam chak tlat zel...hmeichhia aimahin hetiang mipa te hian min hip zwk tlata,hmeichhia chu ka melh lem lo.
Kan hausa a,ka hmeltha bwka...keimah ah hi chuan diklo na a awm lemlo,ka engkim mai hi afuh vel vek...hmeichhia chauh nilo mipa te poh hian it hmel tak tak hian min melh leh zuk zuk zel.Mite poh hian min awt thin hle...awhawm tak chu ka ni ve chiang em ani.
"KimTaehyung"ka hnungzanga min rwn ben pop pahin jaehyuk chuan min rwn ko vaka,kan inhlatloh tehreng nen a au ring mai sia...min benna lah chu ana zek leh nghal..
"e nge...ikutthak hi hiat ve mai thin rwh..ka hnungzang hi ikutthak tihreh nan hmang ziah suh"melhrum vak chung chuan ka vin let ve hrep...
kan thian duna kan tihdan ve reng ani..kan inhaua..kan invin vak vaka...mahse thinrim vag erwh ani ngai hauhlo thung.Jaehyuk hi ka thiantha tak ani...Jimin tihloh ah chuan....Ni ee..ka thiantha ber ka chimmy kha kum 3 dwn aral twh chung poh hian achanchin engmah hriat ala nisilo.Kan thei twp chhuahin kan zwnga police te nen atheih ag ag kan ruaia korea pumpui chu kan dapchhuak hneh hle mahse kan hmu chuanglo.News ah te chhuahin ramdang thleng pohin kan hriattir vel,lo hmu apiang te poisa fai pek anni ag tichung pohin tuman anhmuhthu anrwn.swi ngailo.Jimin nen chuan kan kum a inrual chiaha,kan rilru leh swiduh zwng poh inmil tak ani.Jimin bo hnu thla 3 liam hnu velah jaehyuk nen hian kan inhria a thiantha tak kan lo ni ta a,kei aiin kum 1 in a upa a ka hyung ngailo bwk reng ani,Afela kawm.anuam.hle bwk.Jimin hmun erwh tuman anluah zolo a,anluahlah ka phal hek.Ka theinghilh ngailo a,theinghilh ka duhlo bwk.
"lut ag bell ari twh"tihpahin jaehyuk chuan ka banah min pwt dwr dwr..ani hi chuan mi hi adim lo baksak thei ve ania.........
skip......
CLass boring zet chu zo in inlam.pan chuan jaehyuk nen bwk chuan kan kaldun leh a,hausa viau mahila...ka thil neihchhuang taka.car ngeia kal a.mite.hmuh a chhungkw changkang tak aga lan ka duh ngailo.Motora chuan aichuan ke a kal hi ka thlang zwk reng a,nuam.poh ka ti.zwk bwk.
jaehyuk chu kei aiin an in athleng hmasa a,,lut turin.min.swm viau mahse....kalna tur.ka neih vag chuan ka hnial thei hram
a,,ke bwk chuan tlangsang leh hnim ruih mai,jm nena kan kal ziah thin na hmun ngei ah chuan kalin,jm nena kan nuih dunna hmun,kan thut thin na hmun ngei ah chuan thu in thlirfim lo thw heuh heuh te chuan min rwn chhema,,chu thlifim chuan hahdamna aken tel rual chuan lunglenna poh akeng tel bwk.Thwk leh khatah ka ka chu ka ag thei twh lo a,ka khwhmuh poh avirin adiklo tan...ahnu ah phei chuan engmah ka hmu twhlo..thimchhah mup tihloh chu.
__________________________
Pwnlam thwm.ri ser ser vag chuan tae chuan aharhlo theilo,mitnuai sa sa chungin phak deuh tul hian atho chhuaka...