Rilru a lang deuh tlat ag kha🤣sei erwh asei lemlo ag😂Chuan chuan....tah hi chuan taekook,namjin and yoonminhope ani thung.Ka yoonminhope riaua🤣🤣
start
👇👇👇👇
💜❤💜
Ni ee..mizwng zwng hi kan in ag veklo,e nge kan chak zwng ni a,e nge nuam kan tih zwng tih te a in ag lo vek.Kan hlimna leh lwm zwngte hi a in ag lo a,kan mizia te thlengin a in aglo.Mahse heng thian pa7 te erwh hi chu an anduhzwng,nuam antih zwng,anlwm zwng leh hlimna thlen thei thil chu a in ag vek.Andanglama athil chak leh nuam tihzwng chu zanrei poh ni mahse pa1 in achak a tih aduh twh chuan anvai mai chuan anti mai thin,an inpeih reng ani.
Mi nunrwng,rapthlak leh tualthah hmang nimahse chung ansualna te chuan anmahni ah hreawmna athlen ngai lova,anphurin tih chakna annei telh telh thung zwk si.Mi rubo in,chung anrukbo acu dimna leh poi tihna tel hauhlo a thatin,ataksa hmuntin chu anzai thlera,chuta thisen rwn chikchhuak te leh anmi thahte taksa a thisen chu anmahni taksa ah an intat kuala,antaksa a thisen kai nuaih chunga sex hman chu annuam tih ber ani.Chuthil ngei mai chu anhlimna thlentu leh nuam antih ber ani tlat.
•
•
•🌹🔞🌹
2:45am
"hyung...."pangchang tak leh aw thal chial thophang aw tak hian jm chuan abula mu te pahnih yg leh hobie chu aswi dat data,abialpa te 2 hian anduat thiamin ancare em.em.a,aduh chu anpe a antihsak.mai thin phunnwi hauhlo in.Chuvag chuan jm poh hi anlakah chuan nauta ag maiin akhwsa fo thin.Treesome nimahse jm hian yg leh hobie ah hmangaih bik aneilo a,thliar bik anei heklo,chutiang chiahin hobie leh yg poh hi an inthik ngailo a,1 jm bula awmse 1 athik ngailo anbulah ava kal mai thin.Jm anhmangaih em vag leh jm pon an2 chuan ahmangaih hle ani tih anhriat vag in anhlima,anlungawi hliah hliah ani.
"Immm..."abialpa te pa2 chuan anrwn tirual a....
"ka chak,,,,tih ka duh"hmui ti pwrh deuh tak chuan ahma mipa pa2 te chu amelha,anbialpa te pa2 poh chuan athilswi chu an hai mwlhlo.Khum taga tho in anchhuak te them thema.
«»«»»«»«»«»
"Kookie"abialpa chungah chuan abwk zula,a awm athai kualsak neuh neuh bwk.
"ichak leh twh emni"koo in hrethiam zetin alo chhanga,tae erwh alu alo bu nghat nghata,anni poh chu khum tag antho chhuaka,anchhuak chiah chu yoonminhope te nen an intwk chiaha,thil awmzia hria ni awm takin annuisuk hlwma.An u te pa2 namjin te chu ankai tho a,anni poh chu thophag e tilo chuan aphur ber ber ah antag zwk ani.
Zing dar 2 tlangah mi thah tur zwngin an in tag chuan anchhuak ta them them mai anih chu mi dangdai leh maksak tak zwng anni.Couple theuh chuan ankal hrang te hlwma,taekook,namjin leh yoonminhope cuti chuan mihring thah tur chu anzwng tana,tiang ag zingkarah hmu tak ag mw.Mahse he thian pa7 ho hian anthil duh twh chu anduh ani a,tih anduh twh chu anti ngei ngei thin.Anbeidwng ngai hauhlo.An inhmuhkhwm leh na tur hmunte swiin ankal hrangte hlwma.
Reife hnuah chuan namjin te chuan hmeiChhe 1 chu anlo hnuk phei hrwk hrwka,chunu chu apa zui ngwl vei niiin,zinglam dar 1 velah apa chu rwn hw in anmuttui tui lai arwn ti harha,apa chuan anu chu a ankhuma,anu lah lo duaibik silo chuan chungah zingah chuan an inhau ta chiama,anu leh pa inhau thwm ninluat vaga zinglam dar2 vela intaga chhuak ta kha ni a,mahse hetiang a rapthlak leh anunna hial achandwn ani tih hre se zwng intag a chhuaklo in anu leh pa in hau thwm khan angaithla zwk ngei ag,mahse kal twh chu kal twh ani a,her danglam theih ani twh silo.