I love my step brother
YoonMin
🐱🐣¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ahmui rwn dek a,mit chhing chunga fwp tu chu a en rana,chhan let chang ahriatloh danah ahamhaih ve hle ani tih ahriat.
"Vawikhatah swi treuh ituma ka hresenglo"tipahin ahmui atipwrh deuh tan a,yg chuan hmu theilo zetin ava fwp nghal hmiah,jm poh chuan a u hmui lum silo vwt silo chu hnar har ti takin alo chhang let vata,in eizwh vek antum emw tih tur khwpin an in fwp hlwih hlwih reng mai ani.
Tumah ven thwn tur an awmlo tih anhriat avag chuan insum antumlo hle a,anthwm poh tha hem hem tak ani.Yg chuan jm kwrchhung zenin ahnute atuaisak niap niapa,ahmui tag a nghwngah a inswna,achang leh jm nghwng chu aseh leh zeuh thin.Jm nuam ti thwm hur tawka rwn moan ham ham thin chuan athisen atilum telh telha ,athw arang telh telh bwk.Jm kwr chu aphelhsak swk swk a,ama kwr poh chu phelh ve nghalin anbul lwka sofa ah chuan jm chu amut tir a,achungah abwk nghal.Jm hmui,a nghwng,ahnute leh dul vel chu afwp nwnchhena,aha thla poh lang hnem twh tak ani.Jm lallipop lian lemlo tak ahmuh chuan anui suk"min nuih suh,tichhun zwm rwh"jm in alo ti nghal vat.
Jm thil chu alei hmwr chuan aliah sak ner ner a,jm nuam ti lutuk chuan yg sam alo tham ve trwn trwn a,yg ka chu adep leh zuk zuk thin.Reife jm thil afwhsak hnu chuan jm ku zwnah tak kekar in athil chu jm ka zwnah atin vanga"ihun"aw khur lam lek lekin aswi sapa,jm chuan eng swilo chuan alo hmuam nghal puk a,adang thleng rak rak khwpin afwhsak mai bakah yg in arwn dep leh thin vag chuan a uak leh tuarh thin.Yg nuam tichu chunglam hwiin amit achhing diar diara,ashhi leh hluam.hluan thin,twgkam bwlhhlwh achhak chhuak reng bwk.Chung twgkam bwlhhlwh tak tak te chuan jm alo tiphur daih thung si.
"Stop..stopp..ka zo mai dwn"aw khur hlak hlak chuan arwn ti thwm sapa,jm chuan runluih aduh tlat peka,twp duh mailo in ahrwt saka,aspeed poh rang tha rem rem tak ani...yg chuan twp turin ti mahse chu thil chu alo hnar thei leh bik silo"a aia rangin bwihte"ati leh nge nge ta.Mahse atwp ah chuan jm kut chu aman chwta"atwk...atwkk...."boruak thlachham ag mai chuan athw huam huam a,jm chu kaitho in afwp leh nghal bwrh bwrha,anka chhunga anlei insual ri chu aring tha ve bwk.
Jm chu bungbut tirin,amwng bial nalh tak te chu afwhsaka,alei chu tikhwngin jm hole chhungah chuan anwr lut threm trem thin,aliaka,aseha,achang leh akutthla lang thrak khwpin jm mwng chu abeng leh swk thin.Jm hole chhungah chuan nwrlut mailo in,amwngin karah chuan athil chu atwlh swn atwlh swn tira,achang leh ahlap leh thin.Jm nuam ti thwm kara ti vat tura arwn nwrsek na vag chuan athun lut mai duhlo.
"Tivat ta che hura"jm chuan ativin thwt
"Calm down babe....he mi hur hian atih tur ahai mwlhlo ee.....he mihur zang hi ihole lum ther ther leh ka zang mamwha phu euh euh chhungah hian ka thun lut khwp ag"tih leh jm hole chhungah chuan vwi leh khatah athun full pwpa,pakhat alo tre thrwt.Anhan thw dun halh halh,jm ngaichang tak chuan yg chuan ala tiche mailo,jm in alu abu zeuha,chu leh zwimuang chuan azang chu atiche tulh tulha,atir chuan jm chuan na ti viau mahse aprostrate athlen meuh chuan na tih aimahin nuam ati twh zwk.A aia ranga dep tur chuan atur sek twh,yg chuan anau duat duh ang ngei chuan ahan che ta tak taka,anchetna sofa poh chu atwlh swn hrut hrut twh mai ani.
(Ka ning,,,ka zak zozai,nangni vag phiangsen hian,,🤣🤣kan swi lwk,hetiang kan ziah thin vag hian khwlo viau turah readers thenkhat chuan min lo ngai thina,mahse kanni veklo ania,ti twh ag hialah te min ngai thin,kan la tilo nasa ni,chuvag teh u min ngaisual ngwt thin suh u OK)