Kawngkhar inhawng thwm ka hriat rual in ka hawi phei vat a,chuta Kan lam Pana lo kal mek hmel ka en chuan amah aimahin alet tamtakin ka na ni.Ahmela natna lang chhuak te vang chuan ka indema ka inthiamlo takzet bwk.
Akal Dan tang chuan aharh fim zanlo tih ahriata, mahse athil tih hrelo tur khwpa rui ang chi erwh anilo.Kan lam panin arwn hnai zela,ahmel that zia min rwn hmuh tir zel nimai in ka hria.Jimin hyung chhuak tur a atih hnu chuan ka bul ah arwn thu nghal a.Tunah hian ka chhungah engpwh ti se ka pwm vek ang. Ka dik loh zia ka hria, khang hun lai kha chuan naupang rilru mai Kan la put avang khan a ngaih thu tak ka ring lo a, mahse alo nih loh zia ka hre twha, eng tiang takin nge amah ah nghwng alo neih tih pwh Ka hre twh bwk a. Min ngaih dam theih nan leh min pwm leh ngei theih nan tih tur apiang ka ti anga, ka ti lwm zel twh ang.
Ka hmangaih takzet a,chan ka duh lo.Min dal tu Handcuff leh chain awmlo se zwng abiangah dwm a fwp vwng vwng ka chak takzet ani.
A kut veilam a Ka biang rwn dwm in veilam a lu thle deuh chungin min en renga, amittui alo luang chhuak a, ka biang lum tla pap avang chuan ka mittui chu zalen takin anlo chhuak ve ani tih ka hre thei.
Amit chhing in Ka chal ah arwn fwpa,ka mit lehlam lehlam ah rwn fwp leh in ka biang twn twn afwp leh a, ka hnar(nose) leh khabe, ka hmui ah arwn fwp leh a,ka hnar phallo.Duh thwh tak chuan Kan infwp a, ka chet ve theihloh vangin min tih ang ang chuan ka awm twp mai ni.
Ahmui leh hnar trang kwpin ka beng bul vel leh khabe leh nghwng ah te chuan thaw lum ham ham chungin arwn nul thluak thuaka,afwp leh zeuh thin.Ka taksa hian alo dwngswng tha mah mah ani.
Boruak thlachham ang maiin ka thw hlwi hlwia, ka mwmwh takzet twh ani.
End
°:-)°(-:°<3°
A fwhna bahlah miahlo chuan JK aphuarna chain te leh handcuff chu aphelh saka,chutah rang xetin kook chu Tae malchungah thu kai nghal in akar cheha, abiangah dwmin afwp ta ngwng ngwng a, Tae kwr chu phelh sakin, a awm a nghwng leh collarbone ah te chuan fwpin aseh deuh ner ner a, atwp ah an hmui bwk chu insi leh in an inseh twn nwk nwk a, Taehyung chuan jk t-shirt chu phelh sakin ahnute te chuuu afwh sak leh a, a mwng ah tham twn twn chung chuan an thil chu rem takin a insik tir a, akut pahnih a jk mwng dwm chung chuan hnuk hnai xualin ahnuk hla leh a kekwr chhan ah chuan a indep tir a,anthw deuh kwk kwk a, anrum dun leh hak thin. Ahnu ah Tae chuan jk chu khumah nghat thla chwrhin a kekwr aphelh sak zwh chuan ama kekwr pwh aphel nghal a, akhum bul side table a vanilla oil chu banin akut phah hlai xet ah chuan bun chhuak a, duh twka JK mwng a ahnwih kual hnu chuan ama z*ng ah chuan ati leh a, chu tah JK chu en chho sapin kook in alu a buk sap hnu chuan a z*ang chu jk chhungah chuan anwr lut ta a.Jk chu inbeng kang awrhin Tae chu afwp leh bwrh bwrh a.An nuna a vwikhat na ve ve atan xan nuam tak chu an hmang dun ta a. February 2 2023 ah ngei chuan an V card chu an inlak sak twn ta ani.
°¦°¦°¦°¦°
Zing ni chhuak chuan inhmangaih tak te pa2 inkuah rial leh hmui in si lek lek a mu te chu amwi zia hmu ve ngei tur a rwn meng ngei tura aduh ni awm fahran chuan anhmai arwn chhun ser ser a, chungte mihring nisi a angel ang maia mwi leh duhawm te pahnih pwh chu peihlo tak a rwn mengin an mit leh mit chu a intwg fuh nghal zat bwk.
"moning Hyungie" Kook chuan nuisang chuan thophang aw tham chhal Chuan n ahan ti, Taehyung hmui rorap chu ahan fwp a.
"morning Kookie" zwisap a chhang let ve in amit chu a chhing leh nghal mai a.
"ka hmangaih che Yeobo, ka hmangaih che Aein, ka hmangaih lutuk che Wangjanim "jk chuan tichung zelin Tae hmui Chu afwp zela, Taehyung pwh nui sukin arwn meng leh siar siar a.