♡🐯Taekook🐰♡
I thinlung chu tu emw in ti kehchhe vek mahse chung keh chhe zwm khwm peih tu,zwi zwi a a keh them tin zwm khwm peiha,a ngaia siam sak duhtu che tu emw tal ila twng anga,chu mihring chuan nun thar ala rwn pe ang che.
Tual zwl laia afapa Kum 5 mi lek a ui te yeontan nena Infiama hlim em em a nui chu athlir a,afapa chuan ahun kal twh hriat chhuah tir in apasal ngaihtir thin viau mahse amah vanga tunhun thleng thei ani tih ahai mwlh silo.Apasal nena inchhungkhata chhenga hlim taka an awm lai khan mal taka kalsan ala ni ang tih aring pha ngai hauhlo.Mite chuan Hun in kan lungngaihna leh natna chu aliampui mai thin ti mahse Kim Taehyung thinlung a ser awm leh natna chu aliampui hauh silo,mahse tu nge hria tu emw chuan ala rwn chhwkin ala rwn laksak mai thei asin?.Ahmangaih ber nena an intwn dan leh an induh dan,induhna tanga hmangaihna a antluk luh dan leh an inneih lai zwng zwng,anhlim dun lai leh apasal khwvela ahmangaih ber in na taka siama akalsan lai a ngaihtuah chhuah apiangin abiangah mittui aluang leh fo thin.
"Maa yeontan leh taegguk hi anril tam twh"afapa in arwn biakna vang chuan aharh chhuaka,amittui te chu afapa in ahmu ang tih hlau in ahru swk swk.
"Maa hi tap mi"
"Tap lo e,maa atap ngailo bwihte,lo kal rwh u le thil ei twh ang aw"nuisanga bia in inchhungah chuan an inkai lut ta hlwma.
Kitchen lamah kalin dwhkan ankil nghala,yeontan lah aharh laklwh sia dwhkan ah lwnin atlan kual a,taegguk chu achhaih pah reng bwk"Yeontan thu thu tih tur,Ike abal si,dwhkanah Lwn Suh chhuk vat,nih loh chuan Maa in hau dwn che nia"taegguk chuan ahan hau a,yeontan pwh thu awi tak chuan apu taegguk kiangah athu ve mai.Tae tan chuan afapa leh an ui yeontan hi a engkim anni.
"Naute vwin chu suprise i dwng dwn a"tae chuan afapa eitur chhwp mwlh*chung chuan ati a
"Tak tak,eng nge Maa min lo hrilh"
"No..ka hrilh che chuan suprise ani twh nang"
"Hmmm sual si,Maa pate Minie te hi anrwn kal dwn lo mi"
"Dwn e anlo thleng tep ang.Kan taegguk hmulo chuan an awm thei hleinem"
Chhun thil an ei mwlh mwlh lai chuan door bell arwn ri a, taegguk chuan a Maa kal tur chu tlan khalh in Aman ava hwng vat."tadaaa hei kan naute ta tur"Jimin chuan teddy bear Lian tak chu rwn kengin kwngkhar ah alo dinga"
"Yesss pate Minie fel ber tirw Maa"Tae lam chu ahan hwia Alu alo bu sap
"Khwmw kan taegguk hi kan pwm nge,kan awm loh chhung lekin alo tlangval der twh mai"
Inchhungah chuan an inzui lut ta hlwma,yeontan pwh chuan Jimin te chu lo hre em em in rwn tlan phei ve nal nala,jm kiangah chuan lei chhuah chungin athu a,athw deuh ham ham bwk.
"Hyung yeontan thil tur kha"
Yg chuan yeontan eitur chu phwrhin ape, yeontan pwh alwm zia Alan tir ni ngei tur ani,azuang ve lwp lwp mai ."Minie thil ei nghal Ula,hei taegguk te pwn an ei chiah"
"Aaaa Tae kan rwn inhnwh puar twha,tlai chw kan ei nghal mai ang"
"Chuti zwk mw,ole ole atha lwm"
"Minie gagie hi irwn hruai ve ziah a ka duh miahlo"taegguk chuan Yg en pah chuan arwn ti a