My mermaid(yoonmin)2💜

108 24 8
                                    


🐱❣🐣

Mithiam leh thil ti thei te cuan anhna ngai south korea tuipui a mermaid danglam tak chu ngwrh takin anzwng zela,,,mahse anhmu mai hauhlo.Chu mermaid chu tuilam mi putar pa1 in ahmuh ataga anhriat ani a,putar chuan mermaid thla chu ala nghe nghe.Chu putar chuan aswichhuah ve leh news lamah tihlan nghal ani bwk...Kum tamtak zwng twh mahse awlsam taka man mai theih anih loh vagin tunthleng hian chu mermaid chu tuman anla zwng hmu theilo.Mermaid man thei apiang chu hnathwh ngai twh hauhloa damchhunga an intundinna tur lwmman tha tak pek anni bwk dwn avag chuan mermaid man tuma zwng poh mi tamtak an awm na meuh mai..Mahse tumah erwhin anla man theilo zel ani.




~~~~~~~~

"yg hethil hi"hobie chuan jm chu akwk a

"e nge....alo twg ngai miahlo nachhan chu heivag hi ani mw"

"yg engmah ihre ve miahlo em ni?"joon chuan rwn ti ve leh a

"e nge hriat tur...kha leh chen ka ina lo cheg ve mihrimg emw ka tih kha mermaid alo ni reng tih bak hi e nge hriat tur awm"

"He mermaid hi akum akum anlo zwn twh kha ani tih ihre miahlo amw..."joon chuan ati chhuak leh a

"news ah pwh alar em kha"jin ve thung ani

"news ka buaipui vaklo tihte chu inhre ve reng ani lwm ni"yg chuan ati leha,jm poh tuichhung taga chhuakin thwmhnw inbel kim thlapin yg bulah ading zum ve ut twh.

"i inah hian i awm tir reng dwn em ni?"jin bwk chuan ati leh a

"he mermaid hi chung azwng tuho hnenah chuan poisa tamtak nena thleng turin min beisei tihna em ni?ateuhlo anhnenah va hlan ngwt ta ila,,engtin nge anlo tih ag tihpoh ahriat miahloh...chuvag chuan ka venghim ag...a ngaih chhung chu ka inah acheng ve mai ag...."ati chum hmuka...tunah chuan jm a endan poh adang ta deuh..Jm chu inchhunglamah hruai lutin vwt atih leh tih loh azwta,,jm chu la twg theilo mahse anthuswi engkim ahrethiam twha...kut zaizir emw taksa chet tir.hmangin anbiakna te chu achhan thin twh vagin yg in vwt atih leh tihloh azwh poh chuan vwt atilo tih lantir nan alu athing ve na.na twh(acute tur zia hi..ka baby Boo hi🤧)

"ithu thlukna siam chu tha ka tihpui khwp mai che..keini pon kan venhim pui ag che"joon chuan arwn ti a

"twgdan poh kan zirtir ag chu le tirw hyung"tae ve thung

"mahse alakah ilo luangliam hman ag nge mermaid laka lo luanliam chu achi vaklo ag"kook chuan nui thw chuan arwn tichhuak ve a,annui ho dar dar

"ahriat miahlo"yg chuan jm en vung vung chung chuan arwn tichhuak sap...anmelh nghal thup...

"engpoh nise...hw twh rwh u...atlai twh....."tihzwm leh nghalin athiante chu ahw tir ta a.


Yg chuan jm chu aroomah hruaiin amuttira puante sin tirin light te a off sak thlap hnu chuan ama roomah mu hahdam ve tur chuan akal leh ta a..

Skip......

2:38am

Yoongi pov:

ONESHOT[BTS]💜Where stories live. Discover now