İ. || BÖLÜM 6 || SAÇMALIKLAR

12.1K 423 62
                                    

İyi okumalar.

||

Bir hafta sonra.

Genç kadın bulaşıkları dalgınca yıkıyor, sabah olanları düşünüyordu. Ah, kocası ona dokundukça ona bir şeyler mi oluyordu, yoksa ona mı öyle gelmişti.

Nerdeyse akşam olmuştu, kocası birazdan gelirdi sanırım. Oturma odasına ilerlerken, sıkıntıyla iç çekti. Oyalanacak birşeyler bulmalıydı artık. Öylece kocasının gelmesini beklerken sıkılmıştı artık.

Kocası hep saatinde gelirdi eve, neden bugün böyle geç kalmıştı.

Genç kadın yine sıkkınlıkla iç çekerken, göz devirdi. Arasamıydı? Yok canım, boşa tedirgin olmuştu.

Bu adam niye böyle geç kalmıştı ki. Haberde vermemişti.

İçini kemiren sorularla boğuşurken, sabah ki anılar bir bir canlandı yine gözlerinin önünde. Ah düşündükçe bile içini bir mutluluk kaplıyor, buda utanmasını sağlıyordu.

Gözlerini rahatsız eden saç tellerini sinirle arkaya atarken, bakışlarını boş boş etrafta gezdirmeye devam etti. Sanki ilk defa görmemiş gibi odayı incelerken, koltuğa uzandı. Tam olarak nasıl davranması gerektiğinin farkına varması gerekiyordu.

Bu saçmalıklar, onu da yormuştu. Ama olaylar ani bir şekilde gelişmişti.

Genç kadın koltukta sıkkınlıkla bir yana dönüp dururken, sinirle doğruldu koltukta. O an kapıdan küçük kıpırtılar gelirken ağaya kalktı yavaşça. Terleyen boynuna yapışan saçlarını arkaya atarken, esnedi usulca.

İyice uyku bastırmıştı, ama uyumamak için herşeyi yapmıştı. O merak içini yiyip bitirmişti.

Usulca oturma odasından çıkarken kapıya yaklaştı. Kocasının kapıyı açmasını öylece beklerken, duvara yaslandı.

Kaşları çatılı eve giren adama bakarken, genç adamın uzun saçları gözlerini kapatmış başı eğik bir şekilde içeri girmişti. Hâlâ karısını görmemiş gibiydi.

Genç kadın görülmeyi beklerken, genç adam kapıyı kapatmış. Öylece karısının yanından geçmişti.

Genç kadın şaşkınlıkla kocasının ardından bakarken öylece kalakalmıştı. Hesap sorabilir miydi? Sanırım hayır. Yada evet. Sonuçta kocası idi.

Usulca iç çekerken, yatak odasına girmiş, kocasının lavaboda olduğunu anlayınca, yastık ve yorgan alıp usulca çıkmıştı odadan. Kocasının onu göz arda etmesi sinirlendirmişti genç kadını.

Koltukta öylece uzanırken, kapattı gözlerini. Uyumaya çalıştıkça, bir şeyler batıyor gibiydi. Ama yine de uyumalıydı değil mi. Haber vermeye bile zahmet bulmayan kocasınaydı bütün siniri.

Öylece uykuya dalarken, içini yiyip bitiren soruları göz arda etmişti ustalıkla.

Genç adam bacağını sinirle yıkarken, akın giden kanı izledi bir süre. Sıkkınlıkla saçlarını geriye atarken, mavi gözleri hiç olmadığı kadar hissiz bakıyor gibiydi. Kafasında dönüp duran o senoryolar, canını sıkmıştı fazlasıyla.

Etkisinden öylece kurtulamazdı ki. Biliyordu kendisini. Suyu kapatırken, ayağa kalkmış, çıkmıştı duş kabininden. Bacağını zorla sararken, lanet etti.

Kapıya yavaşça ilerlerken, yanda duran havluyu da almış, sarmıştı beline.

Odaya geri girerken, hemen giyinmiş, atmıştı kendisini yatağa. Kafasında hâlâ dönüp duruyordu ama.

İPAR |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin