öncelikle
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
ay arkadaşlar nasılsınızz
BU hikayemi birazcık değişik yapmak istiyorum. İçinde her şey olsun hem eğlenelim hem de duygulanalım falan istiyorum. Hem aşk olsun hem de delilikler olsun istiyorum. Evet ve diğer kitabımdan yani PARDON?! dan da karakterlerimi birazını buradan da yazmak isityorum. KARAN'CIĞIM FALAN... Evet Karan bu kitapta Berfu'yu aldatıyor falan jdfgjndgndgjhnthn şaka şaka dramdan nefret ederim(!) kkdfbnfgbk
Sizde bu yolda bana destek çıkarsanız çook sevinirim. Oy ve yorum yapmayı unutmayın canlarrrrr. Her yorumunuz benim için çok değerliii
BÖLÜM ŞARKISI YUKARIDAAAA
Başlama tarihi:18.03.2022
Sizin?????..............................
''Hocam vallah ben çok heyecanlanırım. Elim ayağım dolaşır, son senemde rezil olurum vallaha billaha!''
''Hayır kız!.. Yaparsın sen, mühtişsin sen, prensessin sen, herkesi hayrana sokansın sen, kendine gel!'' İzzet hoca beni gaza getirmeye çalışırken sazıma daha çok sarıldım. İzzet hocacığım bizim müzik hocamızdı ve annemin en yakın arkadaşlarından biriydi. Çok iyi bir insandı ve okulda en çok sevilen, en eğlenceli hocalardandı. Boş derslerde sınıfa gelip müdürden gizli gizli film izletir, öğlen aralarında şarkı açardı ve biz genelde sınıfça , bazen hocalarda dair, bahçede halay çekerdik. Okulumuz eğlenceliydi. O yüzden okulu seviyordum. Tabii müdürümüz biraz sıkıntılı olsa da katlanılır bir yerdi okul. Müdür biraz disiplin, otoriter isteyen ve kafası estiğini disipline vermek gibi bir niyeti vardı sanki öğrencileri(!)
''İzzet hocam Allah rızası için bana bi su getirin. Bayılavereceğim şimdi.''
Başını salladığında odadan çıktı. Müzik odasında tek başıma kaldığımda derin bir nefes aldım. Karşımda boydan boya olan aynadaki yansımama kaydı gözlerim. Siyah bol yüksek bel pantolonum, siyah dar kısa bluzumu ve annemin zorla sürdürdüğü kırmızı ruja uzunca baktım. Yolda gelirken biraz silmiştim ama annem tabii işini garantiye almak için çıkmayan ruj sürdürmüştü bana. Sadece okulda saz eşliğinde şarkı söyleyecektim ama annem benden daha çok heyecanlı gibiydi. Sabah erkenden kalkmış, benden önce hazırlanmış, benimde giyeceğim kıyafetleri ayarlamıştı. Neyse ki işime gelmişti bu. ''Yapabilirsin be Leyla...''
''Göbek adını kullanmaktan vazgeç artık bebiş!'' Can'ın birden odaya girmesiyle sıçrarken ''Hayvan gibisin vallah.'' dedim ona dönerken. ''İnsan bir haber verir çok sevgili arkadaşım(!)''
Gözleri üzerimde gezdirirken elimdeki sazı masaya koydu ve elimden tutup beni döndürdü. ''Müthiş olmuşsunnnn!'' dedi hala bağırarak konuşurken. ''İşte babam boşuna ananı sevmiyor.''
Kahkaha atarken ''Anam nereden çıktı şimdi?'' dedim.
''Gelirken müdürle konuşuyordu annende de. Tabii kızının en yakın arkadaşı görünce hemen beni durdurup akşam yemeğe davet etti...'' dedi ve çapkınca bana bakmaya çalıştı. ''Senin ananda az anasının gözü değil. Altan altan babanı da getir demek istedi.''
Elimi ondan hızlıca çektim. ''Ne alaka yav? Sen zaten her şeyi götünden anla.''
''Larin'ciğim.'' diyerek odaya giren İzzet hoca ile ona döndüm. Elindeki su şişesi ile yanıma gelirken ''Anneni gördüm sohbete daldık.'' dedi ve su şişesini bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ
Chick-Lit🌠 "Seçilmiş..." dedi kulağıma fısıldayarak. Nefesi kulağımdan boynuma doğru giderken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Kokusu burnuma doluyordu. Dudaklarını kulağımın altında hissettiğim de gözlerimi kapattım. Dudağını birkaç kez tenime değdir...