onikinci bölümcük

100 4 19
                                    


Heyyyyy selammm

Bu bölümde sürpriz seylerrr bekliyorrrr siziiiii

Yorum ve voteyi unutmayalım canlarımm🩷

İyi okumalar♥️

.....

Hissettiğim tek şey aşktı. Düşündüğüm tek şey Miraç Hocaydı. Kokusu...
Allahım kokusu bir insanın nasıl bu kadar güzel olurdu? Ya da ona aşık olduğum için bana öyle geliyordu. Bu daha mantıklı olduğu belliydi. Düşüncelerim de o vardı. Hayallerimde o vardı. Kalbimde o vardı. Aklımda o vardı. Her hücrem onu istiyor ve hissediyordu. Yarını düşünmeden, kendimi düşünmeden, ailemin düşeceği durumu düşünmeden hareket etmiştim ama bu şey... Adını söyleyemediğim bu şey o kadar güzel bir histi ki... Bu his beni kendine çekiyordu. Artık bu hissetten kurtulmak mümkün değildi. Bunu anlamıştım.

Dudaklarım onun dudakları arsındaydı. Üst dudağımı dudaklarım arasına aldım ve kendime doğru çektim. Dudakları.yumuşacıktı. Çok güzeldi...
İlk ne yaptığıma karşı bir affallamış gibi öylece durmuştu. Bu durum uzun denilebilecek kadar uzun sürmüştü. Şaşırdığı her halinde belliydi. Ne yapacağını bilmiyor gibi hissettim. Haklıydı yine böyle bir karşılık beklemiyordu. Belki de hiç tahmin etmemişti. Ben de tahmin etmemiştim ama içimden gelmişti. İçimden yine onu öpmek gelmişti. Ah o içimi?
Üst dudağını emmeye başladığımda o da dudaklarını hareket ettirdi. Şaşırdım! MİRAÇ HOCA BANA KARŞILIK VERİYORDU. MİRAÇ HOCA BENİ ÖPÜYORDU!!!!!!!!!

Ne olduğumu şaşırdım. Bana karşılık vereceğini beklemediğim için bu sefer ben donup kaldım. Ben üst dudağını dudaklarımın arasına aldığım için o alt dudağımı dudaklarının arasına aldı ve emmeye başladı. Elleri belimi bulunca irkildim ama ona belli etmedim. Dudakları halen dudaklarımdayken ellerinin yanaklarıma koyup beni hızlı bir şekilde arkamdaki duvara yapıştırdı.

Beni delicesine öpmeye devam ederken dilimi ağzının içine doğru ilerlettim ve bu esnada dilimi emdi ve dillerimiz buluştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beni delicesine öpmeye devam ederken dilimi ağzının içine doğru ilerlettim ve bu esnada dilimi emdi ve dillerimiz buluştu. Elleri vücudumdan hiç kaldırmadan yanaklarımdan belime gitti ve pantolonunun iki kenarından tutup durdu. Nefes almak için geri çekildiğimde dudakları yanağıma doğru gitti ve "Duramıyorum." Dedi kısık sesle. Bu bana karşı koyamıyor anlamına geliyordu. O yüzden gülümsedim. Ben de daha fazlasını istiyordum. Yanağımdan boynuma doğru gittiğinde derimi dudaklarının arasına aldı. Aldığım zevkle boynum geriye doğru düştü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SEÇİLMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin